OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ 206 000 euro
Gmina Działoszyce
28- 440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, woj. świętokrzyskie
tel. (41) 35-26-005, fax (41) 35-26-900. Sekretariat.
ogłasza przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji
projektowej dla zadania pn.:
,, Przebudowa ul. Krakowskiej w
Działoszycach”
Rodzaj zamówienia: usługi
Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):74232200-6 usługi inżynierii projektowej w zakresie
inżynierii lądowej i wodnej
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
1. Wykonawca przedstawi wstępne projekty wraz z kosztorysami
inwestorskimi robót
na poszczególne odcinki dróg w
terminie do 25 kwietnia 2008 roku, celem uzgodnienia z
zamawiającym.
2. Kompletny projekt techniczny wraz ze
szczegółową specyfikacją techniczną
wykonania i odbioru robót, przedmiarem
robót i kosztorysem inwestorskim
Wykonawca przekaże zamawiającemu do dnia
16 grudnia 2008
roku.
Wadium: nie przewiduje się
Kryteria oceny ofert:
cena - 100%
Zamawiający nie
przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia bezpłatnie można odebrać w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta i
Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, Tel. (41) 35-26-005,
fax (41) 35-26-900. budynek „B” pok.4.
Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl
Pracownikami uprawnionymi
do kontaktów z wykonawcami są:
Andrzej Strączek tel.
35-26-005 wew. 25 pokój nr 4 w godz.
8.00 – 14.00.
Tadeusz Kawiorski tel. 35-26-005 wew. 26 pokój nr 3 w godz. 8.00 – 14.00
W przetargu mogą
wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki:
1. O udzielenie
zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
o
posiada uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
o
posiada niezbędną
wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia;
o
znajduje się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
o
nie podlega
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą spełniać postawione
warunki łącznie.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w
pkt.1 tj. że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności , o której mowa w art.22 ust.1 oraz nie podlega
wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 21sierpnia 2006 roku Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda w
formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
wykonawcę, następujące dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy - oryginał (ZAŁ. NR 2), że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego określone art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 24 ustawy z dnia 21.08.2006 roku Prawo zamówień publicznych tzn.
o
posiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
o
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia;
o
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
o
nie podlega wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia.
2)
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert, koncesję, zezwolenie lub
licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub
licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem
publicznym, zwanym dalej "zamówieniem" – wymagana licencja na
podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
(dokument wystawiony w
okresie wcześniejszym musi być potwierdzony
jako aktualny przez organ wydający
w wymaganym terminie)
3) aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
(dokument wystawiony w
okresie wcześniejszym musi być potwierdzony
jako aktualny przez organ
wydający w wymaganym terminie)
4) dokumenty stwierdzające, że
osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z zaświadczeniem właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające
przynależność projektantów mających wykonywać zamówienie do tej Izby na dzień
składania ofert.
5) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także określenie zakresu
wykonywanych przez nich czynności (Zał.
Nr 3).
W przypadku powierzenia części
zamówienia podwykonawcom należy podać jego zakres oraz dane podwykonawców
6) W przypadku składania przez Wykonawców występujących wspólnie
dokumenty określone w niniejszych warunkach składają wszyscy wykonawcy.
3. Każdy wykonawca
przystępujący do udziału w postępowaniu oprócz
dokumentów i oświadczeń wymienionych powyżej składa ponadto:
1) Oświadczenie Wykonawcy, że akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia
określone w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do
SIWZ.
Zamawiający oceni
spełnienie warunków wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia”.
Oferty należy
składać w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta i
Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, Tel. (41) 35-26-005,
fax (41) 35-26-900. Sekretariat.
Termin składania ofert upływa dnia 10.03.2007 r. o godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie
zamawiającego:
Urząd Miasta i
Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce - Sala Narad. Dnia
10.03.2007 o godzinie 10.15
Wykonawca pozostaje
związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ogłoszenie
umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 42303-2008 dnia 29.02.2008
r.
Burmistrz Miasta
i Gminy
Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks
Działoszyce, dnia 29.02.2008 r.