ul. Skalbmierska 5
28-440 Działoszyce
telefon:(041)3526005
e-mail:gmina@dzialoszyce.pl
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO NA:
„Odbudowa drogi gminnej nr 1508058 Sypów przez wieś, gm. Działoszyce w km 0+300 - 0+730”
· Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest - Andrzej Strączek pracownik Referatu GGRiOŚIA (godz. Urzędowania: 800 -1400) w dniach pracy Urzędu
tel. (0-41) 3526005 wew. 25.
· Opis przedmiotu i zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej polegająca na wyrównaniu istniejącej nawierzchni ,wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego , ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz utwardzenie poboczy. Szczegółowy zakres zamówienia określa kosztorys ślepy - ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kod CPV – 45 000 000-7 Roboty budowlane
Kod CPV – 45 233 140-2 Roboty drogowe
Zaleca się dokonania wizji lokalnej, celem uzyskania pełnych informacji umożliwiających prawidłowe obliczenie ceny oferty.
· Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
· Oferty wariantowe :
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych;
· Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 30 sierpnia 2008 r.
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się (zgodnie z art.22.ust.1 pkt.1-4) wykonawcy, którzy:
1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4), tj. między innymi:
w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub ogłoszono upadłość;
nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
osoby fizyczne (bądź wspólnicy w spółkach jawnych, partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, komplementariusze spółek komandytowych bądź komandytowo – akcyjnych, członkowie organu zarządzającego osób prawnych) nie skazane prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa wyżej,
poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę stosownych
oświadczeń i dokumentów:
oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 – zał. nr 2 do SIWZ;
oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;
oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert;
oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego ZUS wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert;
wykaz zadań zrealizowanych w latach 2004 – 2007 o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 3, przy czym co najmniej 2 realizacje potwierdzone referencjami;
kosztorys szczegółowy lub uproszczony opracowany w oparciu o kosztorys ślepy - ofertowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
· Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium;
· Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
· Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach ul. Skalbmierska 5,
w terminie do 06 maja 2008 r do godziny 1000 .
· Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – sala narad Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach ul. Skalbmierska 5, w dniu 06 maja 2008 r, o godzinie 1045.
· Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks
Działoszyce 15.04.2008 r.