Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

2008-04-22
Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - 22.04.2008 r.

Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Działoszyce

  
  

OGŁOSZENIE O PRZETARGU   NIEOGRANICZONYM

  

O WARTOŚCI PONIŻEJ   206 000 euro

  

Gmina  Działoszyce

  

28- 440 Działoszyce, ul.   Skalbmierska 5, woj. świętokrzyskie

  

tel. (41) 35-26-005, fax (41)   35-26-900. Sekretariat.

  

ogłasza przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji   projektowej dla zadania pn.:

  

„Budowa indywidualnych   przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Działoszyce”

  

Rodzaj   zamówienia: usługi

  

Wspólny Słownik   Zamówień CPV – 74113100-5 (usługi tworzenia   dokumentacji), 74840000-9 (usługi projektowania specjalistycznego).

  

Zamawiający nie dopuszcza możliwości   składania ofert częściowych i wariantowych.

  

 

  

Termin realizacji zamówienia:

  

    1.        Wykonawca przedstawi wstępny projekt wraz z kosztorysem inwestorskim   robót  w terminie do 15.06.2008 roku, celem uzgodnienia z   Zamawiającym.

  

2.   Kompletny projekt techniczny wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną  wykonania i odbioru robót, przedmiarem   robót i kosztorysem inwestorskim Wykonawca przekaże zamawiającemu do   dnia  31.07. 2008 roku.

  

Wadium: nie przewiduje się  

  

Kryteria oceny ofert:

  

cena  -  100%

  

Zamawiający nie   przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji   elektronicznej.

  

Specyfikację   istotnych warunków zamówienia bezpłatnie można odebrać w siedzibie   zamawiającego:

  

Urząd Miasta i   Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, Tel. (41)   35-26-005,
  fax (41) 35-26-900. budynek „A” pok.7.

  

Adres strony   internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków   zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl

  

Pracownikami  uprawnionymi   do kontaktów z wykonawcami są:       

  

Michał Leszczyński  tel.   35-26-005 wew. 31  pokój nr 7 w godz.   8.00 – 14.00.

  

Tadeusz Kawiorski tel. 35-26-005 wew. 26  pokój nr 3 w godz. 8.00 – 14.00

  

W przetargu mogą   wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki:

  

1.  O udzielenie  zamówienia może ubiegać się Wykonawca,   który:

  

o           posiada   uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  

o           posiada niezbędną   wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami   zdolnymi do wykonania zamówienia;

  

o           znajduje się w   sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  

o          nie podlega   wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

  

Wykonawcy   składający ofertę wspólną muszą spełniać postawione warunki  łącznie.

  

2. W celu   potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt.1 tj. że wykonawca posiada   uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , o której   mowa w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z   dnia 21sierpnia 2006 roku  Prawo zamówień   publicznych zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej   za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty:

  

1)         Oświadczenie   wykonawcy - oryginał (ZAŁ. NR 2), że spełnia   warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone   art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia   21.08.2006 roku Prawo zamówień publicznych tzn.

  

o           posiada   uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  

o           posiada niezbędną   wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami   zdolnymi do wykonania zamówienia;

  

o           znajduje się w   sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  

o           nie podlega   wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

  

        

  

2)      aktualny odpis z właściwego   rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia   do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony   nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, koncesję,   zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania   koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w   zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej "zamówieniem"   – wymagana licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym   zamówieniem,

  

(dokument wystawiony w okresie   wcześniejszym musi być potwierdzony   jako aktualny  przez organ   wydający w wymaganym terminie)

  

3)         aktualne   zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu   Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy   Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca   nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie   zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem   zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub   wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być   wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania   ofert.

  

(dokument wystawiony w okresie   wcześniejszym musi być potwierdzony   jako aktualny  przez organ   wydający w wymaganym terminie)

  

4)         dokumenty    stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają   wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich   uprawnień wraz z zaświadczeniem   właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające   przynależność projektantów mających wykonywać zamówienie do tej Izby na dzień   składania ofert.

  

5)         Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie   lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich   kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także określenie zakresu   wykonywanych przez nich czynności (Zał.   Nr 3).

  

W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom   należy podać jego zakres oraz dane podwykonawców

  

6)         W przypadku składania przez Wykonawców występujących   wspólnie dokumenty określone w niniejszych warunkach składają wszyscy   wykonawcy.

  

3.       Każdy wykonawca przystępujący do   udziału w postępowaniu oprócz    dokumentów i oświadczeń wymienionych powyżej składa ponadto:   

  

1)         Oświadczenie Wykonawcy, że   akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz   w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ.

  

Zamawiający oceni   spełnienie warunków wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia”.

  

Oferty należy   składać w siedzibie zamawiającego:

  

Urząd Miasta i   Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, Tel. (41)   35-26-005,
  fax (41) 35-26-900. Sekretariat.

  

Termin składania ofert upływa dnia 5.05.2008 r. o godz. 10:00

  

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie   zamawiającego:

  

Urząd Miasta i   Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce - Sala Narad dnia   5.05.2008 o godzinie 10.15

  

Wykonawca   pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania   ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  

Ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 83477   w dniu 22.04.2008 r.

  

Burmistrz

  

Miasta i Gminy Działoszyce

  

/-/ Zdzisław Leks

  

Działoszyce, dnia 22.04.2008 r.

  
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-30 08:13:33, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)