OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI PONIŻEJ 206 000 euro Gmina Działoszyce28- 440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, woj. świętokrzyskie tel. (41) 35-26-005, fax (41) 35-26-900. Sekretariat. ogłasza przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Budowa indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Działoszyce” Rodzaj zamówienia: usługi Wspólny Słownik Zamówień CPV – 74113100-5 (usługi tworzenia dokumentacji), 74840000-9 (usługi projektowania specjalistycznego). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: 1. Wykonawca przedstawi wstępny projekt wraz z kosztorysem inwestorskim robót w terminie do 15.06.2008 roku, celem uzgodnienia z Zamawiającym. 2. Kompletny projekt techniczny wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim Wykonawca przekaże zamawiającemu do dnia 31.07. 2008 roku. Wadium: nie przewiduje się Kryteria oceny ofert: cena - 100% Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Specyfikację istotnych warunków zamówienia bezpłatnie można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miasta i
Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, Tel. (41)
35-26-005, Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Michał Leszczyński tel. 35-26-005 wew. 31 pokój nr 7 w godz. 8.00 – 14.00. Tadeusz Kawiorski tel. 35-26-005 wew. 26 pokój nr 3 w godz. 8.00 – 14.00 W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: o posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; o posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; o znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; o nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą spełniać postawione warunki łącznie. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt.1 tj. że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , o której mowa w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 21sierpnia 2006 roku Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy - oryginał (ZAŁ. NR 2), że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 21.08.2006 roku Prawo zamówień publicznych tzn. o posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; o posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; o znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; o nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej "zamówieniem" – wymagana licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, (dokument wystawiony w okresie wcześniejszym musi być potwierdzony jako aktualny przez organ wydający w wymaganym terminie) 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (dokument wystawiony w okresie wcześniejszym musi być potwierdzony jako aktualny przez organ wydający w wymaganym terminie) 4) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z zaświadczeniem właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność projektantów mających wykonywać zamówienie do tej Izby na dzień składania ofert. 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także określenie zakresu wykonywanych przez nich czynności (Zał. Nr 3). W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy podać jego zakres oraz dane podwykonawców 6) W przypadku składania przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w niniejszych warunkach składają wszyscy wykonawcy. 3. Każdy wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu oprócz dokumentów i oświadczeń wymienionych powyżej składa ponadto: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia”. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miasta i
Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, Tel. (41)
35-26-005, Termin składania ofert upływa dnia 5.05.2008 r. o godz. 10:00 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce - Sala Narad dnia 5.05.2008 o godzinie 10.15 Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 83477 w dniu 22.04.2008 r. Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyce /-/ Zdzisław Leks Działoszyce, dnia 22.04.2008 r. |