Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

2008-05-08
Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - 08.05.2008 r.

Rozwój bazy sportowo-edukacyjnej przy Zespole Szkół w Działoszycach

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5,
28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie,

tel. (41) 35-26-005 , fax: (41) 35-26-900 ogłasza przetarg nieograniczony na: Rozwój bazy sportowo-edukacyjnej

przy Zespole Szkół w Działoszycach.

Numer ogłoszenia: 95630; data zamieszczenia: 08.05.2008 r.
Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: Or.I-3420/11/08

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie,
tel. (41) 35-26-005 , fax: (41) 35-26-900

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II. 1) OPIS

II. 1. 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój bazy sportowo-edukacyjnej przy Zespole Szkół w Działoszycach.

II. 1. 2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II. 1. 3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa przyszkolnej sali sportowej  wraz z  zapleczem szatniowo - sanitarnym, łącznikiem z istniejącym budynkiem szkolnym, urządzeniami i obiektami towarzyszącymi oraz wielofunkcyjnym boiskiem sportowym wraz z modernizacją istniejącej kotłowni. Obiekty będą zlokalizowane na działkach o nr ewidencyjnych gruntu odpowiednio: 843/1, 843/2, 843/3, 843/4, 152, 151/3, 830/1, 830/2, 830/3, 830/4, 830/5, 830/6, 830/7 położonych w Działoszycach na terenie Zespołu Szkół w skład, którego wchodzi Szkoła Podstawowa i Gimnazjum.

Sala gimnastyczna jest budynkiem wolnostojącym, nie podpiwniczonym, parterowym.

Budynek sali gimnastycznej to budynek w konstrukcji szkieletowej. Szkielet stalowy projektowany indywidualnie. Ściany szczytowe i osłonowe murowane. Zaplecze jednokondygnacyjne, murowane. Strop żelbetowy wylewany. Budynek projektowany połączony z istniejącą szkołą za pomocą 13 – metrowego łącznika. Ławy i stopy fundamentowe żelbetowe, ściany fundamentowe, murowane z bloczków betonowych. Konstrukcję nośną dachu stanowią stalowe dźwigary kratowe, rozpiętości 24,00 m. Dach nad łącznikiem stanowi stropodach o konstrukcji żelbetowej. Stolarka okienna PCV drzwiowa AL., drewniana i płytowa tłoczona. Posadzki terakota, wykładziny PCV. Ściany malowane emulsyjnie, w pomieszczeniach mokrych glazura, na ciągach komunikacyjnych lamperie i listwy odbojowe z PCV. Na zewnątrz zespołu zabudowy teren utwardzony z kostki brukowej gr. 8 cm oraz innych drobnowymiarowych elementów betonowych na warstwach podbudowy.

Dane techniczne obiektu – Sali sportowej:

Główne wymiary sali sportowej - 45,15 m x 34,72 m  (boisko sportowe do piłki ręcznej 17,50 x 33,00 ).

powierzchnia zabudowy całkowita -  1610,70 m2 ,

powierzchnia użytkowa 1 535,50 m2


Dane techniczne boiska wielofunkcyjnego:

Inwestycja obejmuje wykonanie boiska szkolnego wielofunkcyjnego wraz ze sprzętem sportowym, bieżni na 60 m, bieżni ze skocznią w dal, parkingu, ciągów pieszych, oświetlenia terenu oraz budowy elementów małej architektury.

Całkowita powierzchnia terenu – 4090.5 m2, w tym boisko wielofunkcyjne 953,37 m2, bieżni do biegania – 372,74 m2, bieżni ze skocznią – 54,60 m2, parkingu – 263,06 m2.

Zakres ilościowy  i rzeczowy robót określony jest w dokumentacji projektowej,
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zestawieniu ilościowym
i rzeczowym.

II. 1. 4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45000000 – roboty budowlane

45.212222-8 sale gimnastyczne

45.100000-8 przygotowanie terenu pod budowę

45.300000-0 roboty w zakresie instalacji budowlanych

45.400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45.111000-8 roboty przygotowawcze

45.112000-5 roboty ziemne

45231000-5 odwodnienie korpusu drogowego

45233000-5 nawierzchnie

45233000-9 elementy ulic

II. 1. 5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II. 1. 6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Do 16 sierpnia 2010 roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III. 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł najpóźniej do dnia  2 czerwca 2008 r godz. 10 30

2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.  2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U.  Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)  

Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu  należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy: Krakowski Bank  Spółdzielczy Oddział Działoszyce Nr  25 8591 0007 0130 0000 0013 0002  z dopiskiem „Rozwój bazy sportowo-edukacyjnej przy Zespole Szkół w Działoszycach -  wadium”. Kserokopię  polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.

Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu, natomiast do oferty należy dołączyć ich kserokopię. Dokumenty te muszą być ważne na cały okres związania ofertą.

Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

3. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46, ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

III. 2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w  Siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp:
1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia
1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:2.1 Udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy
2.2. Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli  okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie, dwóch obiektów sal gimnastycznych lub hal sportowych o wymiarach co najmniej zbliżonych do przedmiotu zamówienia, o kubaturze min. 3 000 m3  i wartości zadania minimum  1,3 mln. zł. każda, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora  lub wykonanie jednej sali gimnastycznej lub hali sportowej j,w. i innego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min. 3 000 m3  i wartości zadania minimum 1,3 mln zł.  każdy w zakres którego wchodziły roboty żelbetowe, murowe, wykończeniowe, instalacji elektrycznej, wod. kan, c.o. wentylacyjnej wraz  z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora;

2.3. Wykazanie, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczające do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia. Dokumentem potwierdzającym powyższe wymagania będzie informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek podstawowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości brutto złożonej oferty

2.4. Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego,
Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego,

a/ kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,

b/ kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń,

c/ kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

2.5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać siłami własnymi co najmniej 55 % zakresu rzeczowego umowy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z w w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oświadczenia i dokumenty, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1.
Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2
1.2. Dowód wniesienia wadium.
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy )
1.5. zaświadczenia:
a. właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat,

b. właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne , ubezpieczenia społeczne lub uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat przez spółkę.
1.6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwóch obiektów sal gimnastycznych lub hal sportowych o wymiarach co najmniej zbliżonych do przedmiotu zamówienia, o kubaturze min. 3 000 m3  i wartości zadania min. 1,3 mln. zł brutto każda wraz z  potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora lub wykonanie jednej sali gimnastycznej lub hali sportowej j.w. i innego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min. 3 000 m3  i wartości zadania minimum 1,3 mln  zł brutto każdy w zakresie którego wchodziły roboty żelbetowe, murowe, wykończeniowe, instalacja elektryczna, wod. kan. C.O. wentylacyjna wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora (wzór wykazu stanowi  załącznik nr 3  do specyfikacji  )

Wykaz ten ma zawierać:

a/ nazwę zamawiającego,

b/ dokładny zakres wykonanej roboty wraz z podaniem kubatury,

c/ wartość i termin realizacji,

1.7. Dokumenty ( kserokopie protokołów odbioru robót) potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 1.6.
1.8. Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień dla kierownika budowy:
a/ do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,

b/ do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń,

c/ kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

1.9. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywali część robót - załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców.
Wykaz powinien zawierać:
a. nazwę i adres podwykonawców,
b podanie zakresu prac ( z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował )
1.10. Dokument potwierdzający wymagania - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.11. Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do oferty.
oraz wypełniony formularz zawierający wyposażenie sali gimnastycznej w sprzęt sportowy wg załącznika nr 5.
1.12. zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 6.

Wyżej wymienione dokumenty musza być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV. 1. 1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV. 2. 1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV. 2. 2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV. 3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV. 3. 1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, tel. 041 3526010 wew. 26.

IV. 3. 4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 2 czerwca 2008 godzina 1100, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce,  ul. Skalbmierska 5 (sekretariat urzędu – budynek A).

Otwarcie ofert nastąpi w dniu  2 czerwca 2008 r  o godz. 11.30  w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach, (sala narad).

IV. 3. 5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Burmistrz Miasta i Gminy

Działoszyce

/-/ Zdzisław Leks

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-30 08:13:33, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)