OGŁOSZENIE O
PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce,
woj. świętokrzyskie,
tel. (41) 35-26-005 , fax: (41) 35-26-900 ogłasza przetarg nieograniczony na
wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu pn. :
Rozwój bazy sportowo - edukacyjnej przy Zespole Szkół w Działoszycach.
Numer ogłoszenia: 124212 - 2008 ;
data zamieszczenia: 9.06.2008 r.
Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: Or.I-3420/13/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj.
świętokrzyskie,
tel. (41) 35-26-005 , fax: (41) 35-26-900
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OPIS
II. 1. 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój bazy sportowo
-edukacyjnej przy Zespole Szkół w Działoszycach.
II. 1. 2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie
przysługuje.
II. 1. 3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa
przyszkolnej sali sportowej wraz z zapleczem szatniowo - sanitarnym, łącznikiem
z istniejącym budynkiem szkolnym, urządzeniami i obiektami towarzyszącymi oraz
wielofunkcyjnym boiskiem sportowym wraz z modernizacją istniejącej kotłowni.
Obiekty będą zlokalizowane na działkach o nr ewidencyjnych gruntu odpowiednio: 843/1,
843/2, 843/3, 843/4, 152, 151/3, 830/1, 830/2, 830/3, 830/4, 830/5, 830/6,
830/7 położonych w Działoszycach na terenie Zespołu Szkół w skład, którego
wchodzi Szkoła Podstawowa i Gimnazjum.
Sala gimnastyczna jest budynkiem wolnostojącym, nie podpiwniczonym,
parterowym.
Budynek sali gimnastycznej to budynek w konstrukcji szkieletowej.
Szkielet stalowy projektowany indywidualnie. Ściany szczytowe i osłonowe
murowane. Zaplecze jednokondygnacyjne, murowane. Strop żelbetowy wylewany.
Budynek projektowany połączony z istniejącą szkołą za pomocą 13 – metrowego
łącznika. Ławy i stopy fundamentowe żelbetowe, ściany fundamentowe, murowane z
bloczków betonowych. Konstrukcję nośną dachu stanowią stalowe dźwigary kratowe,
rozpiętości
Dane
techniczne obiektu – Sali sportowej:
Główne wymiary sali sportowej -
powierzchnia zabudowy całkowita -
powierzchnia użytkowa
Dane
techniczne boiska wielofunkcyjnego:
Inwestycja
obejmuje wykonanie boiska szkolnego wielofunkcyjnego wraz ze sprzętem
sportowym, bieżni na
Całkowita powierzchnia terenu –
Zakres
ilościowy i rzeczowy robót
określony jest w dokumentacji projektowej,
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zestawieniu ilościowym
i rzeczowym.
II. 1. 4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45000000 – roboty
budowlane
45.212222-8 sale
gimnastyczne
45.100000-8
przygotowanie terenu pod budowę
45.300000-0
roboty w zakresie instalacji budowlanych
45.400000-1
roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45.111000-8
roboty przygotowawcze
45.112000-5
roboty ziemne
45231000-5
odwodnienie korpusu drogowego
45233000-5
nawierzchnie
45233000-9
elementy ulic
II. 1. 5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: Nie.
II. 1. 6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: Nie.
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Do 16
sierpnia 2010 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości
50.000,00 zł najpóźniej
do dnia 30
czerwca 2008 r. do godz. 10 30
2. Wadium może
być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r
o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)
Jeżeli wadium
jest wnoszone w pieniądzu należy je
wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy: Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział Działoszyce Nr 25 8591 0007 0130 0000 0013 0002 z dopiskiem „Rozwój
bazy sportowo-edukacyjnej przy Zespole Szkół w Działoszycach - wadium”. Kserokopię
polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć
do oferty.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż
pieniądz oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie
Urzędu, natomiast do oferty należy dołączyć ich kserokopię. Dokumenty te muszą
być ważne na cały okres związania ofertą.
Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie
zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z
postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
3. Zamawiający
dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46, ust. 1 i 2
ustawy Pzp.
III. 2) WARUNKI UDZIAŁU
1. Wykonawca musi spełniać
warunki udziału w postępowaniu określone w
Siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp:
1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia
1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia
1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 24 ustawy Pzp.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w
postępowaniu:
2.1 Udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy
2.2. Wykonanie w ciągu
ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli
okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie, dwóch
obiektów kubaturowych - sal gimnastycznych lub hal sportowych o wymiarach co
najmniej zbliżonych do przedmiotu zamówienia, o kubaturze min.
2.3. Wykazanie, iż Wykonawca posiada środki finansowe
lub zdolność kredytową wystarczające do realizacji robót będących przedmiotem
zamówienia. Dokumentem potwierdzającym powyższe wymagania będzie informacja
banku, w którym Wykonawca posiada rachunek podstawowy, potwierdzająca wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie
mniejszą niż 50% wartości brutto złożonej oferty
2.4. Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru
technicznego,
Zapewnienie
wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego,
a/ kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b/ kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez
ograniczeń,
c/
kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o
przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
2.5.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać siłami własnymi co najmniej 55 % zakresu
rzeczowego umowy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z
formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w w warunki
Wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z w w warunków skutkować będzie wykluczeniem
wykonawcy z postępowania.
Oświadczenia i dokumenty, jakie maja dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1.
Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
zgodnie z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2
1.2. Dowód wniesienia wadium.
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących
wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.) w postępowaniu o udzielenie
zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy )
1.5. zaświadczenia:
a. właściwego naczelnika urzędu
skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat,
b. właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne , ubezpieczenia społeczne lub uzyskanie zgody na
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie
zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat przez spółkę.
1.6. Wykaz wykonanych
w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwóch obiektów sal
gimnastycznych lub hal sportowych o wymiarach co najmniej zbliżonych do
przedmiotu zamówienia, o kubaturze min.
Wykaz ten ma zawierać:
a/
nazwę zamawiającego,
b/
dokładny zakres wykonanej roboty wraz z podaniem kubatury,
c/
wartość i termin realizacji,
1.7.
Dokumenty ( kserokopie protokołów odbioru robót) potwierdzające należyte
wykonanie robót, o których mowa w pkt. 1.6.
1.8. Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień dla kierownika budowy:
a/ do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
b/ do kierowania robotami budowlanymi w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych,
kanalizacyjnych bez ograniczeń,
c/ kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o
przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
1.9. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywali część
robót - załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy
pomocy podwykonawców.
Wykaz powinien zawierać:
a. nazwę i adres podwykonawców,
b podanie zakresu prac ( z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie
realizował )
1.10. Dokument potwierdzający wymagania - informacja banku lub spółdzielczej
kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty
wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.11. Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do oferty.
oraz wypełniony formularz zawierający wyposażenie sali gimnastycznej w sprzęt
sportowy wg załącznika nr 5.
1.12. zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 6.
Wyżej wymienione dokumenty musza być przedstawione w
formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej
kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1. 1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV. 2. 1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV. 2. 2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV. 3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV. 3. 1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5,
tel. 041 3526010 wew. 26.
IV. 3. 4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
30 czerwca 2008 godzina 1100,
miejsce: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce, ul. Skalbmierska 5 (sekretariat urzędu – budynek A).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 czerwca 2008 r o godz. 1130 w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach
przy ul. Skalbmierskiej 5, (sala narad).
IV. 3. 5) Termin związania ofertą: okres liczonych w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej
Biuletynu Zamówień Publicznych pod numerem 124212 w dniu 9 czerwca 2008 r.
Działoszyce, dnia 9 czerwca 2008 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks