Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

2008-07-16
Ikona statystyk

INFORMACJA - ZMIANA ZAKRESU ORAZ TERMINU REALIZACJI USłUG - 16.07.2008 r.

dot. ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT NA Usługi integracji społecznej

W związku z aktualizacją Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych wprowadza się zmiany w zakresie oraz terminach realizacji poszczególnych usług. Wszelkie zmiany w zamieszczonej uprzednio treści zaproszenia do składania ofert na usługi integracji społecznej oraz przedmiocie zamówienia naniesiono kolorem czerwonym.

    

    

GMINA DZIAŁOSZYCE

 

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA

 Usługi integracji społecznej

 

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Działoszyce uzyskała dotację w wysokości 276 071,40 , część dotacji, tj. Kwotę 92 023,80 zł, przeznacza na realizację niżej określonych usług na terenie Gminy Działoszyce w 2008 r.

 

1.     ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyce, (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

 

2.     SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się  w Urzędzie Miasta i Gminy Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, budynek A, II p., sala narad, dnia 

11 lipca 2008 r.  o godzinie 1400.

 

3.     PROCEDURA

Zgodnie z § 3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności
w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

 

4.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( opis poszczególnych części zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego dostępny na stronie www.dzialoszyce.eobip.pl)

 

OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą cześć. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.

 

WARIANTY

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Opis zamawianych usług – wynikający z zapisów zatwierdzonych Planów Działania

 

I. USŁUGI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

 

   1) Część I.

Warsztaty zajęciowe ukierunkowane na rozwój zainteresowań.

a) Utworzenie koła muzyczno – tanecznego na terenie gminy Działoszyce.

- organizacja  kursu  muzyczno – wokalnego ( min. 10 godzin zajęć) w miesiącu

  dla min. 20 osób – w sumie 4 kursy - obejmujących swoją tematyką zagadnienia związane z muzyką, nauką śpiewu itp. w okresie do 31.12. 2008 r.,

- organizacja  kursu tańca i choreografii, ( min. 10 godzin zajęć) w miesiącu dla min. 20 osób – w sumie 4 kursy obejmujących swoją tematyką zagadnienia związane z rodzajami tańca, nauką podstawowych kroków tańca, choreografią

 itp. w okresie do 31.12. 2008 r.,

- realizacja kursów w pomieszczeniach o odpowiednim standardzie
i wyposażeniu (posiadanych na podstawie np. tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.),

- realizacja kursów przez odpowiednio wykwalifikowaną kadrę, by móc przeprowadzić np. szkolenia z zakresu muzyki, śpiewu, tańca, choreografii itp.,

b). Organizacja min.1 wyjazdu i udział zespołów muzycznych – wokalnych i tanecznych w festiwalach kultury dziecięcej, konkursach dla zespołów muzycznych np. Buskie Spotkania z Folklorem, w Harcerskim Festiwalu Kultury Młodzieży Szkolnej w Kielcach oraz imprezach promujących gminę w okresie do 31.12.2008 r. (obejmująca transport, koszty zgłoszeń zespołów do konkursów i festiwali oraz inne wydatki związane z zabezpieczeniem logistycznym wyjazdów dla min. 15 osób każdy).

c). Wspieranie rozwoju lokalnych zespołów tanecznych i wokalnych m.in. poprzez zakup instrumentów muzycznych  oraz kompletu strojów dla każdego zespołu (do 30 % wartości projektu).

 

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osoba kończąca kurs, 1 wyjazd, 1 osoba uczestnicząca w festiwalach i konkursach, zakup sprzętu muzycznego, zakup stroju dla 1 osoby.

Termin realizacji usługi: 1 września 2008 r. – 31 grudnia 2008 r.

 

Rozszerzenie oferty spędzania wolnego czasu dla dzieci i młodzieży poprzez utworzenie koła fotograficzno – filmowego na terenie gminy Działoszyce.

d). Organizacja   kursu fotograficzno – filmowego (min. 8 godz. zajęć)     

     w sumie 4 szkolenia  dla min.  20 osób w miesiącu.

-         organizacja min. 1 wystawy w roku prac fotograficznych wykonanych przez uczestników kursu (dowolne miejsce wystawy), prowadzenie kroniki fotograficznej  i filmowej wydarzeń kulturalnych na terenie gminy

-         zakup aparatu fotograficznego, kamery ,

-         realizacja kursów w pomieszczeniach o odpowiednim standardzie i wyposażeniu (posiadanych na podstawie np. tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.),

-         realizacja kursów przez kadrę posiadającą uprawnienia do pracy z dziećmi i młodzieżą.

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osoba kończąca kurs, 1 wystawa, zakup sprzętu fotograficznego – filmowego.

Termin realizacji usługi: 1 września 2008 r. – 31 grudnia 2008 r.

 

2)     Część II

Rozszerzenie oferty spędzenia wolnego czasu dla dzieci i młodzieży – utworzenie koła plastyczno – technicznego na terenie gminy Działoszyce.

a) Organizacja  kursu plastyczno – technicznego, (min. 8 godz. zajęć)

     w sumie 4 szkolenia  dla min. 10 osób w miesiącu.

- organizacja min. 1 wystawy w roku, prac wykonanych przez uczestników kursu (dowolne miejsce wystawy),

- uczestnictwo w konkursach rysunkowych i plastycznych organizowanych dla dzieci i młodzieży min. 1,

- zakup niezbędnych materiałów do wykonania prac ręcznych i plastycznych

   min. dla 10 uczestników,

- realizacja kursów w pomieszczeniach o odpowiednim standardzie i wyposażeniu (posiadanych na podstawie np. tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.),

- realizacja kursów przez odpowiednio wykwalifikowaną kadrę, by móc przeprowadzić np. szkolenia z zakresu rysunku, plastyki, prac ręcznych itp.

 

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osoba kończąca warsztaty plastyczno – techniczne, 1 komplet materiałów dla uczestnika warsztatów, 1 wystawa.

Termin realizacji usługi: 1 września 2008 r. – 31 grudnia 2008 r.

 

  3) Część III

Organizacja wypoczynku letniego i zimowego


a) organizacja zajęć sportowo – rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży w okresie wakacji i ferii zimowych poprzez  organizację gier sprawnościowych na placach  przy remizach OSP w Pierocicach i w Woli Knyszyńskiej  dla min. 20 uczestników każde z różnych grup wiekowych z udziałem rodziców , zakup i montaż prostych urządzeń placu zabaw, zakup podstawowego wyposażenia np. piłki do gry itp., ( do 30% wartości projektu).

- realizacja usług poprzez wykwalifikowaną kadrę (1 osoba),

-         realizacja zajęć sportowo rekreacyjnych na uprzednio odpowiednio przygotowanym terenie – brak nierówności, wystających korzeni oraz wszelkich przeszkód architektonicznych mogących powodować zagrożenie dla bawiących się dzieci i młodzieży),

-         lokalizację urządzeń zabawowych należy uzgodnić zarządami OSP.

- organizacja zajęć sportowo – rekreacyjnych przez 3 dni w tygodniu po 2 godz. dziennie dla min 20 uczestników.

 

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osoba biorąca udział w zajęciach, 1 komplet wyposażenia placu zabaw, 1 zakup podstawowego sprzętu sportowego.

Termin realizacji usługi: 1 września 2008 r. – 31 grudnia 2008 r.,

1 luty 2009 – 31 marca 2009, 1 lipca 2009 – 31 sierpnia 2009 r.

 

II USŁUGI ŁĄCZONE

 

4. Część IV

Pobudzenie społeczności lokalnej do czynnego udziału w życiu kulturowym.

-         Zorganizowanie 1-go festynu upowszechniającego dziedzictwo kulturowe i tradycję przy czynnym udziale społeczności lokalnej min. zaangażowanie 10 uczestników z każdej miejscowości gminy (dzieci, młodzież, rodzice).

-         zakup produktów do przygotowania potraw tradycyjnych do degustacji charakteryzujących daną miejscowość,

-         degustacja potraw tradycyjnych przygotowanych przez  Kóła Gospodyń Wiejskich z terenu gminy Działoszyce,

-         zakup stroju ludowego dla  min. 10 osób  członkiń, członków koła gospodyń wiejskich (do 30 % wartości projektu).

-         Występ dowolnego zespołu muzycznego – 2 godz.

Czas trwania festynu od godz. 1500 do 2000 (niedziela) na terenie gminy Działoszyce.

 

Sugerowany koszt: 1 komplet stroju, koszty sporządzenia potraw do degustacji , inne koszty przedsięwzięcia (z wyszczególnieniem)

Termin realizacji usługi: 1 września 2008 r. – 30 września 2008 r.

                                          1 sierpnia 2009 r. _ 31 sierpnia 2009 r.

 

5. Część V

Rozszerzenie oferty integracyjnej spędzania wolnego czasu dla społeczności lokalnej z terenu gminy Działoszyce

 

- zorganizowanie 1  wyjazdu dla 37 osób, wycieczka- pielgrzymka

(rodzic – dziecko, osoba starsza, lider lokalny). Lista uczestników pielgrzymki - wycieczki sporządzona przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Działoszycach stanowić będzie załącznik do umowy na świadczenie usługi.

 

Sugerowany koszt jednostkowy: koszt 1 wyjazdu.

Termin realizacji usługi: 1 październik 2008 r. –  31 październik 2008 r.

                                          1 czerwca 2009 r. -  30 czerwca 2009 r.

 

6).   Część VI

Weekendowe spotkania „Razem raźniej”

 

- zorganizowanie  2 – ch spotkań na terenie gminy dla min. 50 osób każde z udziałem społeczności lokalnej z gminy Działoszyce ( rodzic – dziecko, osoba starsza , liderzy lokalni). Czas trwania 1 spotkania min. 4 godz.

W programie konkursy i zabawy , szkolenia profilaktyczne (alkoholizm – agresja) przygotowane i prezentowane przez dzieci i młodzież, zakup drobnych nagród dla uczestników konkursów ( po 1 nagrodzie za zajęcie pierwszych trzech miejsc w danym konkursie) w sumie dla 5 konkursów.

 - zakup produktów spożywczych dla przygotowania  wspólnego ogniska.

 

Sugerowany koszt jednostkowy: koszt  nagród dla jednej konkurencji

Koszt  dla 1 uczestnika.

Termin realizacji usługi: 1 październik 2008 r. – 31 październik 2008 r.

                                           1 wrzesień 2009 r. -  30 września 2009 r.

7. Część VII

 

Klub integralny – szycia i haftu (robótki ręczne)

 

-         zorganizowanie dla min. 15 osób kursu haftu – robótek ręcznych min. 10 godzin, w sumie 5 szkoleń w miesiącu,

-         zakup materiałów do  wykonania prac dla min. 15 uczestników,

-         zorganizowanie jednej wystawy prac w dowolnym miejscu na terenie gminy.

-         prowadzenie kursu przez osobę mającą   wiedzę z zakresu haftu i robótek ręcznych,

-         realizacja kursów na terenie gminy Działoszyce w pomieszczeniach o odpowiednim standardzie i wyposażeniu (posiadanych na podstawie tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.)

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osoba kończąca kurs.

Termin realizacji usługi: 1 września 2008 r. – 30 września 2008 r.

                                          1 październik 2009 r – 30 listopada 2009 r.

 

8). Część VIII

Kluby integracyjne

- zorganizowanie 2 kursów kulinarnych (każdy kurs min. 10 godz. zajęć miesięcznie dla min. 20 osób  – w sumie  4 szkolenia w miesiącu, dla członków Koła Gospodyń Wiejskich z Opatkowic i Woli Knyszyńskiej przez osobę posiadającą wiedzę z zakresu przygotowywania potraw ze szczególnym uwzględnieniem potraw kuchni tradycyjnej,

- zakup produktów spożywczych niezbędnych do przygotowania potraw

- zakup  sprzętu AGD i naczyń kuchennych do 30% wartości projektu

  tj. po 15 % dla  każdego Koła,

- zorganizowanie min. 1 degustacji potraw  w dowolnym miejscu na terenie gminy dla min. 50 osób każda (np. wigilijnych potraw),

 - zaproszenie do udziału w degustacji mieszkańców gminy poprzez ogólnodostępną informację zamieszczoną w miejscu zwyczajowo przyjętym dla ogłoszeń gminnych,

- świadczenie usługi w gminnych punktach (posiadanych na podstawie tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.)

 

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 komp. zakupu sprzętu AGD i naczyń kuchennych , 1 osoba kończąca kurs.

Termin realizacji usługi: 1 grudzień 2008 r. – 31 grudnia 2008 r.

  1. USŁUGI DLA OSÓB STARSZYCH

9.  Część IX

Pomoc sąsiedzka dla osób niezdolnych do samodzielnej egzystencji

Usługi powinny obejmować:

-         pomoc w przygotowaniu posiłków, zakup podstawowych artykułów żywnościowych zapewnienie dostępu do opieki medycznej, załatwienie spraw w urzędach.

Usługi powinny być dostępne przez 2 godziny dziennie w całym okresie objętym projektem dla każdej z  7 osób podopiecznych Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Działoszycach (lista osób stanowić będzie załącznik do umowy na świadczenie usługi ) zamieszkałych na terenie gminy Działoszyce w czasie do 31.12.2008 r.

-         usługi pomocy sąsiedzkiej winny być wykonywane przez osobę posiadającą doświadczenie w sprawowaniu opieki nad osobami starszymi .

-         dojazd do podopiecznych – własny środek transportu,

-         usługi świadczone w miejscu zamieszkania podopiecznego.

 

Sugerowany koszt jednostkowy:  1 osobogodzina usług opiekuńczych.

Termin realizacji usługi: 1 październik 2008 r. – 31 grudnia  2008 r.

 
 

5.      UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

 

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1.     Organizacje pozarządowe (NGOs)

2.     Organizacje kościelne

3.     Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

4.     Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5.     Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne.

 

W przypadku wyboru oferty, z oferentami wymienionymi w punktach 1-4 zawierana jest umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2a do niniejszego zaproszenia, a z oferentami wymienionymi w pkt 5 – porozumienie, którego wzór również stanowi załącznik nr 2b do niniejszego porozumienia.

 

6.      KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

  

I.                   USŁUGI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

 

1)    W odniesieniu do części I

 

            Warsztaty zajęciowe ukierunkowane na rozwój zainteresowań

 

-    zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

-    zapewnienie organizacji  4 -ch  kursów muzyczno - wokalnych  

     dla min. 20 osób ,10 godz. miesięcznie,

-    zapewnienie organizacji  4 -ch  kursów tańca i choreografii  dla min. 20 osób ,

     10 godz. miesięcznie,

 

-         posiadanie lub znalezienie odpowiednio wykwalifikowanej kadry mogącej przeprowadzić szkolenia z zakresu muzyki i nauki śpiewu oraz tańca i choreografii,

-         posiadanie zaplecza lokalowego ( na podstawie tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.) na potrzeby w/w szkoleń

-   przedstawienie spójnego ramowego programu  i harmonogramu szkoleń

 

- posiadanie ubezpieczenia OC,

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

 

Ø       CV personelu mającego realizować projekt (koło muzyczno –taneczne i taneczno-choreograficzne) oraz kadry zarządzającej projekt,

Ø       Ramowy program  i harmonogram kursów muzyczno – wokalnych i taneczno-choreograficznych

Ø       Ramowy program i harmonogram udziału zespołów muzyczno-wokalnego i tanecznego w festiwalach kultury dziecięcej i konkursach dla dziecięcych zespołów muzycznych i wokalnych oraz imprezach promujących gminę

Ø       Wykaz sprzętu, który ma być zakupiony w ramach projektu

Ø       Wykaz elementów stroju dla 1 osoby

Ø       Oświadczenie o posiadaniu zaplecza lokalowego,

Ø       Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

 

Rozszerzenie oferty spędzania wolnego czasu dla dzieci i młodzieży poprzez utworzenie koła fotograficzno – filmowego na terenie gminy Działoszyce.

-  zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

- zapewnienie organizacji 4-ch kursów fotograficzno – filmowych dla min. 20    osób, 8 godz. zajęć miesięcznie)        

-         zapewnienie organizacji min. 1 wystawy w roku, prac fotograficznych wykonanych przez uczestników kursu (dowolne miejsce wystawy),

-         zapewnienie prowadzenia kroniki fotograficznej i filmowej wydarzeń kulturalnych na terenie gminy,

-         posiadanie lub znalezienie odpowiednio wykwalifikowanej kadry mogącej przeprowadzić szkolenia z zakresu fotografii i filmu,

-         posiadanie zaplecza lokalowego ( na podstawie tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.) na potrzeby w/w szkoleń

-   przedstawienie spójnego ramowego programu  i harmonogramu szkoleń

 

-         posiadanie ubezpieczenia OC,

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

 

Ø       CV personelu mającego realizować projekt (kurs fotograficzno – filmowy) oraz kadry zarządzającej projekt,

Ø       Ramowy program i harmonogram kursu fotograficzno – filmowego.

Ø       Wykaz sprzętu, który ma być zakupiony w ramach projektu

Ø       Oświadczenie o posiadaniu zaplecza lokalowego,

Ø       Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

 

2). W odniesieniu do części II

 

Rozszerzenie oferty spędzenia wolnego czasu dla dzieci i młodzieży – utworzenie koła plastyczno – technicznego na terenie gminy Działoszyce.

-     zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

-    zapewnienie organizacji  4 -ch  kursów plastyczno – technicznych   

     dla min. 10 osób, 8 godz. miesięcznie,

-         zapewnienie organizacji jednej wystawy prac wykonanych przez uczestników kursu (dobrowolne miejsce wystawy)

-         wzięcie udziału w min. 1 konkursie rysunkowym - plastycznym organizowanym dla dzieci i młodzieży,

-         zakup niezbędnych materiałów do wykonywania prac ręcznych i plastycznych dla min. 10 uczestników,

-         posiadanie lub znalezienie odpowiednio wykwalifikowanej kadry mogącej przeprowadzić szkolenia z zakresu prac ręcznych, rysunku i plastyki,

-         posiadanie zaplecza lokalowego ( na podstawie tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.) na potrzeby w/w szkoleń

-         przedstawienie spójnego ramowego programu  i harmonogramu szkoleń

 

-       posiadanie ubezpieczenia OC,

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

 

Ø       CV personelu mającego realizować projekt (kurs plastyczno - techniczny) oraz kadry zarządzającej projektem,

Ø       Ramowy program i harmonogram kursów plastyczno – technicznych.

Ø       Ramowy program i harmonogram udziału uczestników kursu w konkursach rysunkowych i plastycznych.

Ø       Ramowy program i harmonogram organizacji wystaw prac wykonanych przez uczestników kursu.

Ø       Wykaz materiałów, które mają być zakupione w ramach projektu

Ø       Oświadczenie o posiadaniu zaplecza lokalowego,

Ø      Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

 

3). W odniesieniu do części III

Organizacja wypoczynku letniego i zimowego

 

-     zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

-         zapewnienie organizacji zajęć sportowo – rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży w okresie wakacji i ferii zimowych w wymiarze 3 dni w tygodniu po 2 godz. dziennie dla min. 20 uczestników w miejscowościach Pierocice i Wola Knyszyńska,

-         posiadanie lub znalezienie odpowiednio wykwalifikowanej kadry mogącej przeprowadzić zajęcia sportowo – rekreacyjne z dziećmi i młodzieżą,

-         dysponowanie odpowiednio przygotowanym terenem nie powodującym zagrożenia dla bezpieczeństwa bawiących się dzieci i młodzieży,

-         przedstawienie spójnego ramowego programu  i harmonogramu organizacji zajęć sportowo – rekreacyjnych,

-       posiadanie ubezpieczenia OC,

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

 

Ø       CV personelu mającego realizować projekt (zajęcia sportowo - rekreacyjne) oraz kadry zarządzającej projektem,

Ø       Ramowy program i harmonogram zajęć sportowo - rekreacyjnych.

Ø       Wykaz sprzętu, który ma być zakupiony w ramach projektu

Ø       Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednio przygotowanym terenem,

Ø      Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

 

II USŁUGI ŁĄCZONE

 

4). W odniesieniu do części IV

 

Pobudzenie społeczności lokalnej do czynnego udziału w życiu kulturowym.

- zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

-         zapewnienie organizacji 1 festynu w  roku (2 festyny w okresie objętym projektem) upowszechniającego dziedzictwo kulturowe i tradycję, przy zaangażowaniu min. 10 uczestników z każdej miejscowości gminy,

-         zapewnienie min. 2 godz. występu zespołu muzycznego w każdym z organizowanych festynów,

-         posiadanie ubezpieczenia OC,

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

 

Ø       CV personelu mającego realizować projekt oraz kadry zarządzającej projektem,

Ø       Ramowy program i harmonogram organizacji festynów.

Ø       Wykaz elementów strojów ludowych, które mają być zakupione w ramach projektu

Ø       Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednio przygotowanym terenem pod organizację imprez masowych,

Ø      Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

 

5).  W odniesieniu do część V

 

Rozszerzenie oferty integracyjnej spędzania wolnego czasu dla społeczności lokalnej z terenu gminy Działoszyce

         -  zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

- zapewnienie organizacji 1  wyjazdu dla 37 osób, wycieczka- pielgrzymka (rodzic – dziecko, osoba starsza, lider lokalny)   podopieczni  (lista osób uczestników pielgrzymki - wycieczki stanowić będzie załącznik do umowy na świadczenie usługi przez MGOPS).

-       posiadanie ubezpieczenia OC, NNW.

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

 

Ø       CV personelu mającego realizować projekt oraz kadry zarządzającej projektem,

Ø       Ramowy program i harmonogram organizacji wyjazdów.

Ø      Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

6). W odniesieniu do części VI

Weekendowe spotkania „Razem raźniej”

 

 -  zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

- zapewnienie organizacji  2 – ch spotkań na terenie gminy dla min. 50 osób każde z udziałem społeczności lokalnej z gminy Działoszyce ( rodzic – dziecko, osoba starsza , liderzy lokalni), czas trwania jednego spotkania min. 4 godziny,

-         dysponowanie odpowiednio przygotowanym terenem nie powodującym zagrożenia dla bezpieczeństwa uczestników spotkania oraz konkursów,

-       posiadanie ubezpieczenia OC,

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

 

Ø       CV personelu mającego realizować projekt oraz kadry zarządzającej projektem,

Ø       Ramowy program i harmonogram organizacji spotkań.

Ø       Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednio przygotowanym terenem pod organizację tego rodzaju imprez,

Ø      Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

 

7). W odniesieniu do części VII

Klub integralny – szycia i haftu (robótki ręczne)

 

-        zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

-         zapewnienie organizacji  5 szkoleń w miesiącu po 2 godz. dla min. 15 osób z zakresu nauki haftu oraz robótek ręcznych,

-         zapewnienie organizacji 2 wystaw prac wykonanych przez uczestników kursu w dowolnym miejscu na terenie gminy,

-         zakup niezbędnych materiałów do wykonywania prac dla min. 15 uczestników,

-         posiadanie lub znalezienie odpowiedniej kadry mogącej przeprowadzić szkolenia z zakresu haftu oraz robótek ręcznych,

-         posiadanie zaplecza lokalowego ( na podstawie tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.) na potrzeby w/w szkoleń

-         przedstawienie spójnego ramowego programu  i harmonogramu szkoleń

 

-       posiadanie ubezpieczenia OC,

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

 

Ø       CV personelu mającego realizować projekt oraz kadry zarządzającej projektem,

Ø       Ramowy program i harmonogram szkoleń

Ø       Wykaz materiałów, które mają być zakupione w ramach projektu

Ø       Oświadczenie o posiadaniu zaplecza lokalowego,

Ø      Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

Ø       

 

8). W odniesieniu do części VIII

  Kluby integracyjne

- zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

- zapewnienie organizacji 2 kursów kulinarnych (każdy kurs min. 10 godz. zajęć miesięcznie dla min. 20 osób  – w sumie  4 szkolenia w miesiącu, dla członków Koła Gospodyń Wiejskich z Opatkowic i Woli Knyszyńskiej przez osobę posiadającą wiedzę z zakresu przygotowywania potraw ze szczególnym uwzględnieniem potraw kuchni tradycyjnej,

- zakup produktów spożywczych niezbędnych do przygotowania potraw

- zakup  sprzętu AGD i naczyń kuchennych do 30% wartości projektu

  tj. po 15 % dla  każdego Koła,

- zapewnienie organizacji min. 1 degustacji potraw  w dowolnych miejscach na terenie gminy  dla min. 50 osób każda (np. wigilijnych potraw),

 - przeprowadzenie akcji promocyjnej oraz zaproszenie do udziału
w degustacji mieszkańców gminy poprzez ogólnodostępną informację zamieszczoną w miejscu zwyczajowo przyjętym dla ogłoszeń gminnych,

- świadczenie usługi w gminnych punktach remizy OSP (posiadanych na podstawie tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.)

-         przedstawienie spójnego ramowego programu  i harmonogramu szkoleń

-          posiadanie ubezpieczenia OC,

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

 

Ø       CV personelu mającego realizować projekt oraz kadry zarządzającej projektem,

Ø       Ramowy program i harmonogram kursów

Ø       Wykaz sprzętu oraz produktów, które mają być zakupione w ramach projektu

Ø       Oświadczenie o posiadaniu zaplecza lokalowego,

Ø      Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

 

  1. USŁUGI DLA OSÓB STARSZYCH

9).  W odniesieniu do część IX

Pomoc sąsiedzka dla osób niezdolnych do samodzielnej egzystencji

- zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

-         posiadanie odpowiedniej liczby wykwalifikowanej kadry mogącej świadczyć usługi z zakresu opieki nad osobami starszymi, niezdolnymi do samodzielnej egzystencji,

-         posiadanie własnego środka transportu by mieć możliwość dojechania do domu osoby wymagającej opieki, jak również w razie konieczności przewiezienia jej do punktu opieki medycznej,

-         dostępność usługi przez 2 godziny dziennie w całym okresie objętym projektem dla każdej z 7 osób podopiecznych Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Działoszycach (lista osób stanowić będzie załącznik do umowy na świadczenie usługi )

-         posiadanie ubezpieczenia OC,

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

 

Ø       CV personelu mającego realizować projekt oraz kadry zarządzającej projektem,

Ø       Oświadczenie o posiadaniu środka transportu

Ø      Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

 

Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:

Ø       usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę, lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;

Ø       usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami.

 

Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: [1 godzina/dzień/tydzień/miesiąc] pracy usługodawcy] i/lub [wykonanie usług opisanych powyżej na rzecz 1 beneficjenta]. W przypadku bardziej skomplikowanych ofert (złożoność działań, różna intensywność działań) można posługiwać się kilkoma, powyżej określonymi jednostkami (kosztami jednostkowymi). W takim wypadku w punktach: 3, 5, 6 i 7 części II Oferty zatytułowanej „Oferta finansowa” należy wskazać koszty bezpośrednie odrębnie dla każdego działania, z którego wynika inna jednostka rozliczenia, a także odrębne koszty jednostkowe.

 

7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

 

SKŁADANIE OFERT

a)           Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Miasta i Gminy Działoszycach, w Działoszycach przy ul. Skalbmierskiej 5, 28-440 Działoszyce, I p., p. 14 w terminie do 31 lipca 2008 r. - czwartek do godz. 1500). W podanym wyżej terminie oferta musi wpłynąć do Zamawiającego.

b)Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)

c)Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Oferta na świadczenie usług: [tytuł usługi taki jak w pkt. 4]”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

OCENA OFERT

1.      Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a.      Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

b.      Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

c.      Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2.      Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 14 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

3.      Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

4.      Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

 

1.      KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Krystyną Ciszek, Z-cą Burmistrza Miasta i Gminy Działoszyce, tel. 041 3526005 w. 22, faks: 041 3526900, e-mail: gmina@dzialoszyce.pl lub z p. Elżbietą Popiołek pracownikiem socjalnym Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Działoszycach nr tel  3526005 w. 27, faks: 041 3526900, e-mail: mgopsdziloszyce@poczta.onet.pl

 

Burmistrz Miasta i Gminy

Działoszyce

/-/ Zdzisław Leks

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-30 08:13:33, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)