GMINA
DZIAŁOSZYCE
ZAPROSZENIE DO
SKŁADANIA OFERT NA
Usługi integracji społecznej
W ramach środków uzyskanych
przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i
Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich
(PPWOW) Gmina Działoszyce uzyskała dotację w wysokości 276 071,40 zł,
część dotacji, tj. Kwotę 92 023,80 zł,
przeznacza na realizację niżej określonych usług na terenie Gminy Działoszyce w 2008 r.
1. ZAMAWIAJĄCY
Burmistrz Miasta i Gminy Działoszyce, (zwany dalej
Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do
składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji
społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.
2. SPOTKANIE
INFORMACYJNE
Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców
odbędzie się w Urzędzie Miasta i Gminy
Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, budynek A, II p., sala
narad, dnia
11 lipca 2008 r. o godzinie 1400.
3. PROCEDURA
Zgodnie z § 3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji
Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem
Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców
odbywać się będzie w oparciu o procedurę
CPP ((ang.) Community Participation in
Procurement – Udział społeczności
w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku
Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym
adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów
kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również
formularze wykorzystywane w realizacji programu.
4. OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA ( opis poszczególnych części zamówienia wraz z wymaganiami
Zamawiającego dostępny na stronie www.dzialoszyce.eobip.pl)
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub
więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część,
jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą
cześć. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.
WARIANTY
Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert wariantowych.
Opis zamawianych usług – wynikający z
zapisów zatwierdzonych Planów Działania
I. USŁUGI DLA DZIECI I
MŁODZIEŻY
1) Część I.
Warsztaty zajęciowe ukierunkowane na
rozwój zainteresowań.
a) Utworzenie koła muzyczno – tanecznego
na terenie gminy Działoszyce.
- organizacja kursu
muzyczno – wokalnego ( min. 10 godzin zajęć) w miesiącu
dla min. 20 osób – w sumie 4 kursy - obejmujących swoją tematyką
zagadnienia związane z muzyką, nauką śpiewu itp. w okresie do 31.12. 2008 r.,
- organizacja kursu tańca i choreografii, ( min. 10 godzin
zajęć) w miesiącu dla min. 20 osób – w sumie 4 kursy obejmujących swoją
tematyką zagadnienia związane z rodzajami tańca, nauką podstawowych kroków
tańca, choreografią
itp. w okresie do 31.12.
2008 r.,
- realizacja kursów w pomieszczeniach o
odpowiednim standardzie
i wyposażeniu (posiadanych na podstawie np. tytułu własności, umowy dzierżawy,
najmu, użyczenia itp.),
- realizacja kursów przez odpowiednio
wykwalifikowaną kadrę, by móc przeprowadzić np. szkolenia z zakresu muzyki,
śpiewu, tańca, choreografii itp.,
b). Organizacja min.1 wyjazdu i
udział zespołów muzycznych – wokalnych i tanecznych w festiwalach kultury
dziecięcej, konkursach dla zespołów muzycznych np. Buskie Spotkania z
Folklorem, w Harcerskim Festiwalu Kultury Młodzieży Szkolnej w Kielcach oraz
imprezach promujących gminę w okresie do 31.12.2008
r. (obejmująca transport, koszty zgłoszeń zespołów do konkursów i
festiwali oraz inne wydatki związane z zabezpieczeniem logistycznym wyjazdów
dla min. 15 osób każdy).
c). Wspieranie rozwoju lokalnych zespołów
tanecznych i wokalnych m.in. poprzez zakup instrumentów muzycznych oraz kompletu strojów dla każdego zespołu (do
30 % wartości projektu).
Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osoba kończąca kurs, 1 wyjazd, 1
osoba uczestnicząca w festiwalach i konkursach, zakup sprzętu muzycznego, zakup
stroju dla 1 osoby.
Termin realizacji usługi: 1 września 2008 r. – 31 grudnia 2008 r.
Rozszerzenie oferty spędzania wolnego
czasu dla dzieci i młodzieży poprzez utworzenie koła fotograficzno – filmowego
na terenie gminy Działoszyce.
d). Organizacja kursu fotograficzno – filmowego (min. 8
godz. zajęć)
w sumie 4 szkolenia dla min. 20 osób w miesiącu.
-
organizacja min. 1 wystawy w roku prac fotograficznych
wykonanych przez uczestników kursu (dowolne miejsce wystawy), prowadzenie
kroniki fotograficznej i filmowej
wydarzeń kulturalnych na terenie gminy
-
zakup aparatu fotograficznego, kamery ,
-
realizacja kursów w pomieszczeniach o odpowiednim
standardzie i wyposażeniu (posiadanych na podstawie np. tytułu własności, umowy
dzierżawy, najmu, użyczenia itp.),
-
realizacja kursów przez kadrę posiadającą uprawnienia do
pracy z dziećmi i młodzieżą.
Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osoba kończąca kurs, 1 wystawa,
zakup sprzętu fotograficznego – filmowego.
Termin realizacji usługi: 1 września 2008 r. – 31 grudnia 2008 r.
2) Część II
Rozszerzenie oferty spędzenia wolnego
czasu dla dzieci i młodzieży – utworzenie koła plastyczno – technicznego na
terenie gminy Działoszyce.
a) Organizacja kursu plastyczno – technicznego, (min. 8
godz. zajęć)
w sumie 4 szkolenia dla min. 10 osób w miesiącu.
- organizacja min. 1 wystawy w roku, prac
wykonanych przez uczestników kursu (dowolne miejsce wystawy),
- uczestnictwo w konkursach rysunkowych i
plastycznych organizowanych dla dzieci i młodzieży min. 1,
- zakup niezbędnych materiałów do
wykonania prac ręcznych i plastycznych
min. dla 10 uczestników,
- realizacja kursów w pomieszczeniach o
odpowiednim standardzie i wyposażeniu (posiadanych na podstawie np. tytułu
własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.),
- realizacja kursów przez odpowiednio
wykwalifikowaną kadrę, by móc przeprowadzić np. szkolenia z zakresu rysunku,
plastyki, prac ręcznych itp.
Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osoba kończąca warsztaty
plastyczno – techniczne, 1 komplet materiałów dla uczestnika warsztatów, 1
wystawa.
Termin realizacji usługi: 1 września 2008 r. – 31 grudnia 2008 r.
3) Część III
Organizacja wypoczynku letniego i
zimowego
a) organizacja zajęć sportowo – rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży w okresie wakacji
i ferii zimowych poprzez
organizację gier sprawnościowych na placach przy remizach OSP w Pierocicach i w Woli
Knyszyńskiej dla min. 20 uczestników
każde z różnych grup wiekowych z udziałem rodziców , zakup i montaż prostych
urządzeń placu zabaw, zakup podstawowego wyposażenia np. piłki do gry itp., (
do 30% wartości projektu).
- realizacja usług poprzez
wykwalifikowaną kadrę (1 osoba),
-
realizacja zajęć sportowo rekreacyjnych na uprzednio
odpowiednio przygotowanym terenie – brak nierówności, wystających korzeni oraz
wszelkich przeszkód architektonicznych mogących powodować zagrożenie dla
bawiących się dzieci i młodzieży),
-
lokalizację urządzeń zabawowych należy uzgodnić zarządami
OSP.
- organizacja zajęć sportowo –
rekreacyjnych przez 3 dni w tygodniu po 2 godz. dziennie dla min 20
uczestników.
Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osoba biorąca udział w zajęciach,
1 komplet wyposażenia placu zabaw, 1 zakup podstawowego sprzętu sportowego.
Termin realizacji usługi: 1 września 2008 r. – 31 grudnia 2008 r.,
1 luty 2009 – 31 marca
2009, 1 lipca 2009 – 31 sierpnia 2009 r.
II USŁUGI ŁĄCZONE
4. Część IV
Pobudzenie społeczności lokalnej do
czynnego udziału w życiu kulturowym.
-
Zorganizowanie 1-go festynu upowszechniającego dziedzictwo
kulturowe i tradycję przy czynnym udziale społeczności lokalnej min.
zaangażowanie 10 uczestników z każdej miejscowości gminy (dzieci, młodzież,
rodzice).
-
zakup produktów do przygotowania potraw tradycyjnych do
degustacji charakteryzujących daną miejscowość,
-
degustacja potraw tradycyjnych przygotowanych przez Kóła Gospodyń Wiejskich z terenu gminy
Działoszyce,
-
zakup stroju ludowego dla
min. 10 osób członkiń, członków
koła gospodyń wiejskich (do 30 % wartości projektu).
-
Występ dowolnego zespołu muzycznego – 2 godz.
Czas trwania festynu od godz. 1500
do 2000 (niedziela) na terenie gminy Działoszyce.
Sugerowany koszt: 1 komplet stroju, koszty sporządzenia potraw do
degustacji , inne koszty przedsięwzięcia (z wyszczególnieniem)
Termin realizacji usługi: 1 września 2008 r. – 30 września 2008 r.
1
sierpnia 2009 r. _ 31 sierpnia 2009 r.
5. Część V
Rozszerzenie oferty integracyjnej
spędzania wolnego czasu dla społeczności lokalnej z terenu gminy Działoszyce
- zorganizowanie 1 wyjazdu dla 37 osób, wycieczka-
pielgrzymka
(rodzic – dziecko, osoba starsza, lider
lokalny). Lista uczestników pielgrzymki - wycieczki sporządzona przez Miejsko
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Działoszycach stanowić będzie załącznik do
umowy na świadczenie usługi.
Sugerowany koszt jednostkowy: koszt 1 wyjazdu.
Termin realizacji usługi: 1 październik 2008 r. – 31 październik 2008 r.
1
czerwca 2009 r. - 30 czerwca 2009 r.
6). Część VI
Weekendowe
spotkania „Razem raźniej”
- zorganizowanie 2 – ch
spotkań na terenie gminy dla min. 50 osób każde z udziałem społeczności
lokalnej z gminy Działoszyce ( rodzic – dziecko, osoba starsza , liderzy
lokalni). Czas trwania 1 spotkania min. 4 godz.
W programie konkursy i zabawy , szkolenia
profilaktyczne (alkoholizm – agresja) przygotowane i prezentowane przez dzieci
i młodzież, zakup drobnych nagród dla uczestników konkursów ( po 1 nagrodzie za
zajęcie pierwszych trzech miejsc w danym konkursie) w sumie dla 5 konkursów.
-
zakup produktów spożywczych dla przygotowania
wspólnego ogniska.
Sugerowany koszt jednostkowy: koszt nagród dla jednej konkurencji
Koszt dla 1 uczestnika.
Termin realizacji usługi: 1 październik 2008 r. – 31 październik
2008 r.
1 wrzesień 2009 r. - 30 września 2009 r.
7. Część VII
Klub integralny – szycia i haftu (robótki
ręczne)
-
zorganizowanie dla min. 15 osób kursu haftu – robótek
ręcznych min. 10 godzin, w sumie 5 szkoleń w miesiącu,
-
zakup materiałów do
wykonania prac dla min. 15 uczestników,
-
zorganizowanie jednej wystawy prac w dowolnym miejscu na
terenie gminy.
-
prowadzenie kursu przez osobę mającą wiedzę z zakresu haftu i robótek ręcznych,
-
realizacja kursów na terenie gminy Działoszyce w
pomieszczeniach o odpowiednim standardzie i wyposażeniu (posiadanych na
podstawie tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.)
Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osoba kończąca kurs.
Termin realizacji usługi: 1 września 2008 r. – 30 września 2008 r.
1 październik 2009 r – 30 listopada 2009 r.
8). Część VIII
Kluby
integracyjne
- zorganizowanie
2 kursów kulinarnych (każdy kurs min. 10 godz. zajęć miesięcznie dla min. 20
osób – w sumie 4 szkolenia w miesiącu, dla członków Koła Gospodyń
Wiejskich z Opatkowic i Woli Knyszyńskiej przez osobę posiadającą wiedzę z
zakresu przygotowywania potraw ze szczególnym uwzględnieniem potraw kuchni
tradycyjnej,
- zakup produktów
spożywczych niezbędnych do przygotowania potraw
- zakup sprzętu AGD i naczyń kuchennych do 30%
wartości projektu
tj. po 15 % dla każdego Koła,
- zorganizowanie
min. 1 degustacji
potraw w dowolnym miejscu na terenie
gminy dla min. 50 osób każda (np. wigilijnych potraw),
- zaproszenie do udziału w degustacji mieszkańców
gminy poprzez ogólnodostępną informację zamieszczoną w miejscu zwyczajowo
przyjętym dla ogłoszeń gminnych,
- świadczenie
usługi w gminnych punktach (posiadanych na podstawie tytułu własności, umowy
dzierżawy, najmu, użyczenia itp.)
Sugerowany koszt jednostkowy: 1 komp. zakupu sprzętu AGD i naczyń
kuchennych , 1 osoba kończąca kurs.
Termin realizacji usługi: 1 grudzień 2008 r. – 31 grudnia 2008 r.
9. Część IX
Pomoc sąsiedzka dla osób niezdolnych do
samodzielnej egzystencji
Usługi powinny obejmować:
-
pomoc w przygotowaniu posiłków, zakup podstawowych
artykułów żywnościowych zapewnienie dostępu do opieki medycznej, załatwienie
spraw w urzędach.
Usługi powinny być dostępne przez 2
godziny dziennie w całym okresie objętym projektem dla każdej z 7 osób podopiecznych Miejsko Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Działoszycach (lista osób stanowić będzie załącznik do
umowy na świadczenie usługi ) zamieszkałych na terenie gminy Działoszyce w czasie
do 31.12.2008 r.
-
usługi pomocy sąsiedzkiej winny być wykonywane przez osobę
posiadającą doświadczenie w sprawowaniu opieki nad osobami starszymi .
-
dojazd do podopiecznych – własny środek transportu,
-
usługi świadczone w miejscu zamieszkania podopiecznego.
Sugerowany koszt jednostkowy:
1 osobogodzina usług opiekuńczych.
Termin realizacji usługi: 1 październik 2008 r. – 31 grudnia 2008 r.
5. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY
Podmiotami
uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:
1.
Organizacje pozarządowe (NGOs)
2.
Organizacje kościelne
3.
Prywatni usługodawcy: firmy, osoby
fizyczne, spółdzielnie socjalne,
4.
Samorządy zawodowe, organizacje
samorządu gospodarczego, izby rolnicze
5.
Jednostki organizacyjne samorządu
terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne.
W
przypadku wyboru oferty, z oferentami wymienionymi w punktach 1-4 zawierana
jest umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2a do niniejszego zaproszenia, a z
oferentami wymienionymi w pkt 5 – porozumienie, którego wzór również stanowi
załącznik nr 2b do niniejszego porozumienia.
6. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ
I.
USŁUGI DLA DZIECI I
MŁODZIEŻY
1)
W odniesieniu do części I
Warsztaty zajęciowe
ukierunkowane na rozwój zainteresowań
- zgodność
z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,
-
zapewnienie organizacji 4
-ch kursów muzyczno - wokalnych
dla min.
20 osób ,10 godz. miesięcznie,
-
zapewnienie organizacji 4
-ch kursów tańca i choreografii dla min. 20 osób ,
10 godz.
miesięcznie,
-
posiadanie lub znalezienie odpowiednio
wykwalifikowanej kadry mogącej przeprowadzić szkolenia z zakresu muzyki i nauki
śpiewu oraz tańca i choreografii,
-
posiadanie zaplecza lokalowego ( na podstawie
tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.) na potrzeby w/w szkoleń
-
przedstawienie spójnego ramowego programu i harmonogramu szkoleń
- posiadanie ubezpieczenia OC,
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych
kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
Ø
CV personelu mającego realizować projekt (koło
muzyczno –taneczne i taneczno-choreograficzne) oraz kadry zarządzającej
projekt,
Ø
Ramowy program
i harmonogram kursów muzyczno – wokalnych i taneczno-choreograficznych
Ø
Ramowy program i harmonogram udziału zespołów
muzyczno-wokalnego i tanecznego w festiwalach kultury dziecięcej i konkursach
dla dziecięcych zespołów muzycznych i wokalnych oraz imprezach promujących
gminę
Ø
Wykaz sprzętu, który ma być zakupiony w ramach
projektu
Ø
Wykaz elementów stroju dla 1 osoby
Ø
Oświadczenie o posiadaniu zaplecza lokalowego,
Ø
Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez
Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.
Rozszerzenie oferty spędzania wolnego
czasu dla dzieci i młodzieży poprzez utworzenie koła fotograficzno – filmowego
na terenie gminy Działoszyce.
- zgodność z warunkami realizacji i zakresem
zamawianych usług,
- zapewnienie
organizacji 4-ch kursów fotograficzno – filmowych dla min. 20 osób, 8 godz. zajęć miesięcznie)
-
zapewnienie
organizacji min. 1 wystawy w roku, prac fotograficznych wykonanych przez
uczestników kursu (dowolne miejsce wystawy),
-
zapewnienie
prowadzenia kroniki fotograficznej i filmowej wydarzeń kulturalnych na terenie
gminy,
-
posiadanie lub znalezienie odpowiednio
wykwalifikowanej kadry mogącej przeprowadzić szkolenia z zakresu fotografii i
filmu,
-
posiadanie zaplecza lokalowego ( na podstawie
tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.) na potrzeby w/w
szkoleń
-
przedstawienie spójnego ramowego programu i harmonogramu szkoleń
-
posiadanie ubezpieczenia OC,
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych
kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
Ø
CV personelu mającego realizować projekt (kurs
fotograficzno – filmowy) oraz kadry zarządzającej projekt,
Ø
Ramowy program i harmonogram kursu fotograficzno –
filmowego.
Ø
Wykaz sprzętu, który ma być zakupiony w ramach
projektu
Ø
Oświadczenie o posiadaniu zaplecza lokalowego,
Ø Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej
polisy OC, NNW.
2). W odniesieniu do części II
Rozszerzenie oferty spędzenia wolnego czasu dla dzieci i młodzieży –
utworzenie koła plastyczno – technicznego na terenie gminy Działoszyce.
-
zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,
-
zapewnienie organizacji 4
-ch kursów plastyczno –
technicznych
dla min.
10 osób, 8 godz. miesięcznie,
-
zapewnienie organizacji jednej wystawy prac
wykonanych przez uczestników kursu (dobrowolne miejsce wystawy)
-
wzięcie udziału w min. 1 konkursie rysunkowym -
plastycznym organizowanym dla dzieci i młodzieży,
-
zakup niezbędnych materiałów do wykonywania prac
ręcznych i plastycznych dla min. 10 uczestników,
-
posiadanie lub znalezienie odpowiednio
wykwalifikowanej kadry mogącej przeprowadzić szkolenia z zakresu prac ręcznych,
rysunku i plastyki,
-
posiadanie zaplecza lokalowego ( na podstawie
tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.) na potrzeby w/w
szkoleń
-
przedstawienie spójnego ramowego programu i harmonogramu szkoleń
- posiadanie ubezpieczenia OC,
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych
kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
Ø
CV personelu mającego realizować projekt (kurs
plastyczno - techniczny) oraz kadry zarządzającej projektem,
Ø
Ramowy program i harmonogram kursów plastyczno –
technicznych.
Ø
Ramowy program i harmonogram udziału uczestników
kursu w konkursach rysunkowych i plastycznych.
Ø
Ramowy program i harmonogram organizacji wystaw
prac wykonanych przez uczestników kursu.
Ø
Wykaz materiałów, które mają być zakupione w ramach
projektu
Ø
Oświadczenie o posiadaniu zaplecza lokalowego,
Ø Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej
polisy OC, NNW.
3). W odniesieniu do części III
Organizacja wypoczynku letniego i zimowego
-
zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,
-
zapewnienie organizacji zajęć sportowo –
rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży w okresie wakacji i ferii zimowych w wymiarze
3 dni w tygodniu po 2 godz. dziennie dla min. 20 uczestników w miejscowościach
Pierocice i Wola Knyszyńska,
-
posiadanie lub znalezienie odpowiednio
wykwalifikowanej kadry mogącej przeprowadzić zajęcia sportowo – rekreacyjne z
dziećmi i młodzieżą,
-
dysponowanie odpowiednio przygotowanym terenem nie
powodującym zagrożenia dla bezpieczeństwa bawiących się dzieci i młodzieży,
-
przedstawienie spójnego ramowego programu i harmonogramu organizacji zajęć sportowo –
rekreacyjnych,
- posiadanie ubezpieczenia OC,
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych
kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
Ø
CV personelu mającego realizować projekt (zajęcia
sportowo - rekreacyjne) oraz kadry zarządzającej projektem,
Ø
Ramowy program i harmonogram zajęć sportowo -
rekreacyjnych.
Ø
Wykaz sprzętu, który ma być zakupiony w ramach
projektu
Ø
Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednio
przygotowanym terenem,
Ø Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej
polisy OC, NNW.
II
USŁUGI ŁĄCZONE
4). W odniesieniu do części IV
Pobudzenie społeczności lokalnej do czynnego udziału w życiu kulturowym.
- zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,
-
zapewnienie organizacji 1
festynu w roku (2 festyny w okresie objętym projektem)
upowszechniającego dziedzictwo kulturowe i tradycję, przy zaangażowaniu min. 10
uczestników z każdej miejscowości gminy,
-
zapewnienie min. 2 godz.
występu zespołu muzycznego w każdym z organizowanych festynów,
-
posiadanie ubezpieczenia OC,
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych
kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
Ø
CV personelu mającego realizować projekt oraz kadry
zarządzającej projektem,
Ø
Ramowy program i harmonogram organizacji festynów.
Ø
Wykaz elementów strojów ludowych, które mają być
zakupione w ramach projektu
Ø
Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednio
przygotowanym terenem pod organizację imprez masowych,
Ø Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej
polisy OC, NNW.
5). W odniesieniu do
część V
Rozszerzenie oferty
integracyjnej spędzania wolnego czasu dla społeczności lokalnej z terenu gminy
Działoszyce
- zgodność z warunkami realizacji
i zakresem zamawianych usług,
- zapewnienie organizacji 1
wyjazdu dla 37 osób, wycieczka- pielgrzymka (rodzic – dziecko, osoba starsza, lider lokalny) podopieczni
(lista osób uczestników pielgrzymki - wycieczki stanowić będzie
załącznik do umowy na świadczenie usługi przez MGOPS).
- posiadanie ubezpieczenia OC, NNW.
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych
kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
Ø
CV personelu mającego realizować projekt oraz kadry
zarządzającej projektem,
Ø
Ramowy program i harmonogram organizacji wyjazdów.
Ø Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej
polisy OC, NNW.
6). W odniesieniu
do części VI
Weekendowe
spotkania „Razem raźniej”
- zgodność z warunkami realizacji
i zakresem zamawianych usług,
- zapewnienie organizacji 2 – ch spotkań na terenie gminy dla min. 50 osób
każde z udziałem społeczności lokalnej z gminy Działoszyce ( rodzic – dziecko,
osoba starsza , liderzy lokalni), czas trwania jednego spotkania min. 4
godziny,
-
dysponowanie odpowiednio
przygotowanym terenem nie powodującym zagrożenia dla bezpieczeństwa uczestników
spotkania oraz konkursów,
- posiadanie ubezpieczenia OC,
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych
kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
Ø
CV personelu mającego realizować projekt oraz kadry
zarządzającej projektem,
Ø
Ramowy program i harmonogram organizacji spotkań.
Ø
Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednio
przygotowanym terenem pod organizację tego rodzaju imprez,
Ø Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej
polisy OC, NNW.
7). W odniesieniu
do części VII
Klub
integralny – szycia i haftu (robótki ręczne)
-
zgodność z warunkami realizacji
i zakresem zamawianych usług,
-
zapewnienie organizacji 5 szkoleń w miesiącu po 2 godz. dla min. 15
osób z zakresu nauki haftu oraz robótek ręcznych,
-
zapewnienie organizacji 2
wystaw prac wykonanych przez uczestników kursu w dowolnym miejscu na terenie
gminy,
-
zakup niezbędnych materiałów do wykonywania prac
dla min. 15 uczestników,
-
posiadanie lub znalezienie odpowiedniej kadry
mogącej przeprowadzić szkolenia z zakresu haftu oraz robótek ręcznych,
-
posiadanie zaplecza lokalowego ( na podstawie
tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.) na potrzeby w/w
szkoleń
-
przedstawienie spójnego ramowego programu i harmonogramu szkoleń
- posiadanie ubezpieczenia OC,
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych
kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
Ø
CV personelu mającego realizować projekt oraz kadry
zarządzającej projektem,
Ø
Ramowy program i harmonogram szkoleń
Ø
Wykaz materiałów, które mają być zakupione w ramach
projektu
Ø
Oświadczenie o posiadaniu zaplecza lokalowego,
Ø Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej
polisy OC, NNW.
Ø
8). W odniesieniu
do części VIII
Kluby integracyjne
- zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,
- zapewnienie
organizacji 2 kursów kulinarnych (każdy kurs min. 10 godz. zajęć miesięcznie
dla min. 20 osób – w sumie 4 szkolenia w miesiącu, dla członków Koła
Gospodyń Wiejskich z Opatkowic i Woli Knyszyńskiej przez osobę posiadającą wiedzę
z zakresu przygotowywania potraw ze szczególnym uwzględnieniem potraw kuchni
tradycyjnej,
- zakup produktów
spożywczych niezbędnych do przygotowania potraw
- zakup sprzętu AGD i naczyń kuchennych do 30%
wartości projektu
tj. po 15 % dla każdego Koła,
- zapewnienie
organizacji min. 1 degustacji potraw w
dowolnych miejscach na terenie gminy dla
min. 50 osób każda (np. wigilijnych potraw),
- przeprowadzenie akcji promocyjnej oraz
zaproszenie do udziału
w degustacji mieszkańców gminy poprzez ogólnodostępną informację zamieszczoną w
miejscu zwyczajowo przyjętym dla ogłoszeń gminnych,
- świadczenie usługi w
gminnych punktach remizy OSP (posiadanych na podstawie tytułu własności, umowy
dzierżawy, najmu, użyczenia itp.)
-
przedstawienie spójnego ramowego programu i harmonogramu szkoleń
-
posiadanie
ubezpieczenia OC,
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych
kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
Ø
CV personelu mającego realizować projekt oraz kadry
zarządzającej projektem,
Ø
Ramowy program i harmonogram kursów
Ø
Wykaz sprzętu oraz produktów, które mają być
zakupione w ramach projektu
Ø
Oświadczenie o posiadaniu zaplecza lokalowego,
Ø Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej
polisy OC, NNW.
9). W odniesieniu do część IX
Pomoc sąsiedzka dla osób niezdolnych do
samodzielnej egzystencji
- zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,
-
posiadanie odpowiedniej liczby wykwalifikowanej kadry
mogącej świadczyć usługi z zakresu opieki nad osobami starszymi, niezdolnymi do
samodzielnej egzystencji,
-
posiadanie własnego środka transportu by mieć możliwość
dojechania do domu osoby wymagającej opieki, jak również w razie konieczności
przewiezienia jej do punktu opieki medycznej,
-
dostępność usługi przez 2 godziny dziennie w całym okresie
objętym projektem dla każdej z 7 osób podopiecznych Miejsko Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Działoszycach (lista osób stanowić będzie załącznik do
umowy na świadczenie usługi )
-
posiadanie ubezpieczenia OC,
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych
kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
Ø
CV personelu mającego realizować projekt oraz kadry
zarządzającej projektem,
Ø
Oświadczenie o posiadaniu środka transportu
Ø Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej
polisy OC, NNW.
Usługodawca zobowiązany jest do
przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji usług,
przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących
zapewnienia trwałości podejmowanych działań.
Usługodawcy mogą składać oferty, gdy
spełniony jest jeden z poniższych warunków:
Ø usługa nie jest
powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego
usługodawcę, lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz
dodatkowych beneficjentów;
Ø usługa będzie
realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami.
Podstawą dla płatności na rzecz
usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych
jako: [1 godzina/dzień/tydzień/miesiąc] pracy usługodawcy] i/lub [wykonanie
usług opisanych powyżej na rzecz 1 beneficjenta]. W przypadku bardziej skomplikowanych ofert (złożoność działań, różna
intensywność działań) można
posługiwać się kilkoma, powyżej określonymi jednostkami (kosztami
jednostkowymi). W takim wypadku w
punktach: 3, 5, 6 i 7 części II Oferty zatytułowanej „Oferta finansowa” należy
wskazać koszty bezpośrednie odrębnie dla każdego działania, z którego wynika
inna jednostka rozliczenia, a także odrębne koszty jednostkowe.
7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY
OFERT
SKŁADANIE OFERT
a)
Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy
załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie
osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Miasta i Gminy Działoszycach, w
Działoszycach przy ul. Skalbmierskiej 5, 28-440 Działoszyce, I p., p. 14 w terminie do 31 lipca 2008 r. - czwartek
do godz. 1500). W podanym
wyżej terminie oferta musi wpłynąć do Zamawiającego.
b)Oferta winna być ważna przez co
najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)
c)Oferta winna być dostarczona w
zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Oferta
na świadczenie usług: [tytuł usługi taki
jak w pkt. 4]”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe
Usługodawcy.
OCENA OFERT
1. Ocena ofert i wybór
najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:
a. Ocena spełniania minimalnych
kryteriów technicznych określonych w pkt. 6
b. Wybór najkorzystniejszej oferty
(ofert).
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu
zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty,
współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność,
trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez
Usługodawcę.
c. Negocjacje szczegółów umowy z
wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli
takie negocjacje okażą się niezbędne),
2. Ostateczna decyzja dotycząca
złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 14 tygodni od wyznaczonego
terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej
Urzędu Miasta i Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.
3. Decyzja Zamawiającego jest
ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli
Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany
wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki
Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego
rozwiązania sporu.
4. Z wybranym(i) oferentem(ami)
zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do
niniejszego ogłoszenia.
1. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani
proszeni są o skontaktowanie się z p.
Krystyną Ciszek, Z-cą Burmistrza Miasta i Gminy Działoszyce, tel. 041
3526005 w. 22, faks: 041 3526900, e-mail: gmina@dzialoszyce.pl
lub z p. Elżbietą Popiołek pracownikiem socjalnym Miejsko Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Działoszycach nr tel
3526005 w. 27, faks: 041 3526900, e-mail: mgopsdziloszyce@poczta.onet.pl
Burmistrz
Miasta i Gminy
Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks