ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PLACÓWEK
W DZIAŁOSZYCACH
ul. Skalbmierska 5, 28-440 DZIAŁOSZYCE, tel. (41) 352-60-05 w. 29
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY:
Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ):
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można odebrać w
siedzibie zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny
Szkół i Placówek w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5,
28-440 Działoszyce bud. „B” Urzędu Miasta i Gminy w
Działoszycach, pok. nr 6 lub przesyłany jest za pośrednictwem
poczty. Formularz specyfikacji udostępniany jest nieodpłatnie.
Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są p. Marcin
Miszczyk – dyrektor ZEASiP i p. Magdalena Krzywdzińska – główny
księgowy ZEASiP
tel. (041) 352-60-05 wew. 28, 29 od poniedziałku
do piątku w godz. 800 - 1400
Opis przedmiotu i zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowozu uczniów do gimnazjum, szkół podstawowych i przedszkola na terenie gminy Działoszyce w dniach nauki w roku szkolnym 2008/2009 w łącznej ilości 194 uczniów z przebiegiem dziennym 136 km. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w SIWZ.
Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
od 1września 2008 do 19 czerwca 2009 r. – w dniach nauki szkolnej.
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych) wykonawcy, którzy:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4), tj. między innymi:
w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub nie ogłoszono upadłości;
nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
osoby fizyczne (bądź wspólnicy w spółkach jawnych, partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, komplementariusze spółek komandytowych bądź komandytowo-akcyjnych, członkowie organu zarządzającego osób prawnych) nie skazane prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wyżej, poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów:
oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - zał. do SIWZ;
oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;
oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert;
oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego ZUS wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za 1 km przebytej trasy – 100%
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu z napisem: „Oferta na dowóz dzieci do szkół i przedszkola na terenie gminy Działoszyce” w siedzibie zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, budynek „B” UMiG pok. nr 6 w terminie do dnia 07.08.2008 r. do godz. 930
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach w sali narad w dniu 07.08.2008 r. o godz. 1000
Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ogłoszenie zostało zamieszczone na stronach biuletynu zamówień publicznych pod numerem ogłoszenia 169356-2008 z dnia 23.07.2008
DYREKTOR
Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego
Szkół i Placówek
Działoszyce, 23 lipca
2008 r.
mgr Marcin Miszczyk