Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

2008-08-08
Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - 08.08.2008 r.

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozwój bazy sportowo-edukacyjnej przy Zespole Szkół w Działoszycach

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


Gmina Działoszyce


28- 440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, woj. świętokrzyskie

tel: 041-3526005,  fax: 041- 3526900


ogłasza przetarg nieograniczony na wyłonienie Wykonawcy zadania pn.: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozwój bazy sportowo-edukacyjnej przy Zespole Szkół w Działoszycach.


Przedmiot zamówienia:
P
ełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozwój bazy sportowo-edukacyjnej przy Zespole Szkół w Działoszycach.


Rodzaj zamówienia: usługi

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74231540-4  

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.


Termin realizacji zamówienia: 31. 12. 2010 r.


Wadium: nie przewiduje się


Kryteria oceny ofert:

cena -  100%


Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Specyfikację istotnych warunków zamówienia bezpłatnie można odebrać w siedzibie zamawiającego:

Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach  ul. Skalbmierska 5 , 28-440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5,  tel: 041-3526005, fax: 041-3526900, pokój 4


Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

http://www.dzialoszyce.eobip.pl/


Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: mgr inż. Tadeusz Kawiorski  tel.: 041-3526005 w. 26, fax: 041-3526900.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki ogólne i szczegółowe:

1. Warunki ogólne

    O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:

  • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  • nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać postawione warunki  łącznie.


2. Warunki szczegółowe udziału w postępowania w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 Pzp

     2.1         Potencjał ekonomiczno – finansowy

Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia.

2.2.       Potencjał kadrowy.

Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określone przepisami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli:


L.p.

Stanowisko/funkcja

Wykonawca

Liczba osób

Staż (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia)

Doświadczenie zawodowe ( liczba porównywalnych prac)

1

Inspektor nadzoru robót drogowych

1 osoba

3 lata

1

2

Inspektor nadzoru robót elektrycznych

1 osoba

3 lata

1

3

Inspektor nadzoru robót sanitarnych

1 osoba

3 lata

1

4

Inspektor nadzoru robót budowlanych

1 osoba

3 lata

1



Wykonawcy wspólnie ubiegający się wykonawców udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek dotyczący potencjału kadrowego.


2.3 Doświadczenie

Wykonawca musi wykazać, że w okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót, a charakter tych robót podobny był do wymienionego wyżej zamówienia.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej opisany warunek.


3.       Oświadczenia i dokumenty, jakie ma  dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych wymagań w stosunku do przedmiotu zamówienia


Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami:

  1. Oferta – załącznik nr 1 do SIWZ.

  2. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu – załącznik nr 2 do SIWZ

  3. Oświadczenie zgodne z art. 22, ust. l – załącznik nr 3 do SIWZ

  4. Oświadczenie zgodne z art. 24 – załącznik nr 4 do SIWZ

  5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  2. Potwierdzenie posiadanych uprawnień - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 5 lub będą   uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz legitymować się aktualną przynależnością do Polskiej  Izby Inżynierów Budownictwa,

  4. Parafowany wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.


Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia”.


Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:

Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach 28 – 440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5 , sekretariat


Termin składania ofert upływa dnia 18 sierpnia  2008 r. o godz. 900


Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego:

Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach ,  28-440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, sala narad,  w dniu     18 sierpnia 2006 r. o godz. 1100

Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Ogłoszenie niniejsze zamieszczone zostało na stronei Biuletynu Zamówień Publicznych pod numerem 185262-2008 w dniu 8.08.2008 r.



Burmistrz

Miasta i Gminy Działoszyce

/-/ Zdzisław Leks

Działoszyce, 08. 08. 2008 r.

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-30 08:13:33, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)