Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

2009-02-11
Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - 11.02.2009 r.

Przebudowa drogi gminnej Pierocice – Rosiejów nr 1508052 w km 0 + 500 do 1 + 110

Zamawiający:
Gmina Działoszyce z siedzibą ul. Skalbmierska 5  28 – 440 Działoszyce


Adres: ul. Skalbmierska 5
28-440 Działoszyce
Kontakt:
tel. 0413526010, fax. 0413526900
E-mail:
gmina@dzialoszyce.pl

Strona www: www.dzialoszyce.eobip.pl



Data publikacji: 2009 – 02 - 11

Przedmiot zamówienia:
Realizacja zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych p.n.: „Przebudowa drogi gminnej Pierocice – Rosiejów nr 1508052 w km  0 + 500 do 1 + 110

Gmina Działoszyce

28-440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, tel. 0413526010, fax: 04135-26900,

 

OGŁASZA

przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych zadania p.n.:

 Przebudowa drogi gminnej Pierocice – Rosiejów nr 1508052 w km  0 + 500 do 1 + 110

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.02.2009 r. pod numerem 25232-2009

 

1.    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.dzialoszyce.eobip.pl

 

2.       Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień (CPV):

45233000-9       roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111000-8      roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5      roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5      roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

 

1)       Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej Pierocice – Rosiejów nr 1508052 w km  0 + 500 do 1 + 110

2)   Zakres rzeczowy zamówienia:

Stan istniejący:

Na odcinku będącym przedmiotem zamówienia istniejąca droga posiada nawierzchnię utwardzoną tłuczniem kamiennym o zmiennej grubości i szerokości. Teren inwestycji usytuowany jest w konfiguracji pagórkowatej. Stan techniczny nawierzchni uznać należy jako niezadowalający, stwierdzono szereg ubytków i nierówności nawierzchni co stwarza duże zagrożenia dla bezpieczeństwa użytkowników i płynności ruchu. Konstrukcja drogi narażona jest na szkodliwe działanie wód opadowych ponieważ nie posiada odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych.

Tworzące się lokalne zastoiska wód powodują bardzo szybkie niszczenie istniejącej nawierzchni zwłaszcza w okresie wiosny i jesieni. W kilku miejscach nawierzchnia jest pozapadana i przewężona. Zawyżone, trawiaste pobocza ograniczają spływ wód opadowych.

Stan projektowany.

Założono przebudowę i wzmocnienie istniejącej nawierzchni poprzez ułożenie warstwy tłucznia o łącznej grubości 24 cm. Dolna warstwa tłucznia frakcji 31,5 – 61,3 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm, warstwa górna tłucznia frakcji 4 – 31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 9 cm. Podbudowa o stałej szerokości na całym odcinku – 5,50 m.

Warstwa jezdna wykonana z betonu asfaltowego (BA 0/12,8) wykonana z masy mineralno – asfaltowej MMA grysowo – żwirowej grubości 4,00 cm po zagęszczeniu i stałej szerokości 3,6 m. Uzupełnienie poboczy tłuczniem frakcji 4 – 31,5 mm o grubości po zagęszczeniu średnio 4 cm. W celu poprawy jakości ruchu przewidziano małe korekty szerokości nawierzchni oraz przebiegu drogi w planie.

Pochylenie poprzeczne  dostosowane zostało do naturalnego ukształtowania terenu i posiada wartość normatywną w przedziale do 2%.

Na odcinkach prostych przekrój poprzeczny daszkowy, a na łukach jednostronny o pochyleniu – 2%.

Odwodnienie.

Odwodnienie drogi będzie się odbywało tak jak dotychczas powierzchniowo po terenie poprzez wykonanie spadków poprzecznych i podłużnych drogi. Elementem robót usprawniającym spływ wód opadowych z nawierzchni drogi będą projektowane na całym  odcinku utwardzone pobocza z nadanym odpowiednio spadkiem.

Wytyczne branżowe

W obrębie projektowanej przebudowy drogi nie znajdują się sieci podziemne ani naziemne infrastruktury technicznej.

W trakcie realizacji robót Wykonawcę oraz Inwestora obowiązują ustalenia i warunki szczegółowe, zawarte w obowiązujących przepisach, dokumentach formalno – prawnych i SST.

Technologia robót      

Roboty związane z wykonaniem projektowanej przebudowy drogi należy prowadzić w następującej kolejności :

- zabezpieczenie terenu robót,

- oznakowanie dotyczące tymczasowych  utrudnień i ograniczeń w ruchu

- roboty przygotowawcze

- wyrównanie i zagęszczenie podłoża pod warstwę jezdną

- wykonanie konstrukcji nawierzchni poprzez ułożenie warstwy z betonu asfaltowego (BA 0/12,8) wykonanego z masy mineralno – asfaltowej MMA grysowo – żwirowej grubości 4,00 cm

Roboty drogowe należy prowadzić w sprzyjających warunkach atmosferycznych, w sezonie wiosenno - letnim.

Ochrona środowiska: Rozwiązania materiałowe i przestrzenne przedstawione w niniejszym opracowaniu przyjęto z troską o środowisko naturalne, zdrowie i komfort użytkowników. Obiekt nie wywiera ujemnego wpływu na środowisko naturalne.

Uwagi: Do budowy należy stosować wyłącznie wyroby budowlane dopuszczone do stosowania w budownictwie posiadające stosowne świadectwa, certyfikaty bądź deklaracje zgodności z PN.

Wszystkie prace wykonywać z zachowaniem właściwych przepisów BHP oraz zgodnie z obowiązującymi normami.  

    1. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia robót budowlanych obejmujących: przebudowę drogi gminnej relacji Pierocice – Rosiejów w km. 0 + 500 do 1 + 110 na terenie wsi Pierocice w granicach istniejącego pasa drogowego realizowanych na zgłoszenie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (Dz. U. z  2006 r. Nr 156, poz. 1118) (załączniki nr 1, 2 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 3 do SIWZ), oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ),

    2. Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

 

3.       Oferty częściowe: Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

4.       Oferty wariantowe: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.       Termin wykonania zamówienia:

1).    Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia – 06 kwietnia 2009 r.

2).     Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia – do dnia 30 czerwca  2009 r.

3).     Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w ppkt. 2 w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności:

a).    Wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;

b).    Działania sił wyższych, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób terminowy.

 

6.       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), czyli:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

-  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

-   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

-   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

2)      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3)    W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4)  Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).

5)   Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

7.   Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

1)  Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1) – zał. nr 5 do SIWZ;

2)    Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

a).  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia:

1).  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2).  aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega  z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert;

b).    W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia:

- dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane (branża drogowa, kanalizacyjna, elektroenergetyczna, telekomunikacyjna) oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej;

- pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania z powyższego.

c).   W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

3)      Dokumenty, o których mowa w ppkt. 2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4).     Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.

 

8.   Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

9.       Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.   Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach, w terminie do 05. 03. 2009 r., do godziny 900.

 

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w sali narad Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach,

      dnia 05. 03. 2009 r. o godz. 915.

 

12.   Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14.   Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

15.   Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..

 

16.   Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1  pkt 6.

                                                                                                                                                  BURMISTRZ

Miasta i Gminy Działoszyce

/-/ Zdzisław Leks


Działoszyce, dnia 11. 02. 2009 r.


 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-17 15:07:00, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)