Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

2009-06-09
Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - 09.06.2009 r.

Wykonanie elewacji wraz z ociepleniem i remontem dachu budynków Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie,
tel. (41) 35-26-005 , fax: (41) 35-26-900

ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem elewacji wraz z ociepleniem   i remontem dachu budynków Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach.

Numer ogłoszenia:  90807 - 2009 ; data zamieszczenia: 09.06.2009 r.
Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: Or.I-3420/12/09

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. (41) 35-26-005 , fax: (41) 35-26-900

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II. 1) OPIS:

II. 1. 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie   elewacji wraz z ociepleniem   i remontem dachu budynków Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach.

II. 1. 2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II. 1. 3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie elewacji z wyprawą cienkowarstwową z tynków akrylowych (kolorystyka ustalona z Zamawiającym) wraz z ociepleniem budynku urzędu -  docieplenie metodą lekką (styropian gr. 10 cm), ocieplenie fundamentów (styropian   ekstrudowany (styrodur) gr. 8 cm),  tynk akrylowy  bez ocieplenia, wykonanie remontu pokrycia dachów oraz roboty towarzyszące.

Zakres ilościowy i rzeczowy robót określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zestawieniu ilościowym i rzeczowym (przedmiarze robót).

II. 1. 4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 32 10 00-3 ,  45 32 40 00 -4.

II. 1. 5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II. 1. 6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 10. 08. 2009 roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III. 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA.

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III. 2) WARUNKI UDZIAŁU: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w  Siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp:
1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia
1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:2.1 Udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy
2.2. Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania,  a jeżeli  okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanych z należytą starannością prac - minimum trzy, które oferent realizował , o wielkości i charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, z określeniem terminu wykonywania  prac, ze wskazaniem nazwy, adresu i siedziby zamawiających, (z załączonymi dokumentami potwierdzającymi wykonanie prac z należytą starannością,

2.3. Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w.w. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. pismo przewodnie – Oferta ( zał. nr 1 do SIWZ )

2. aktualny  odpis z właściwego  rejestru  albo  aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  lub zgłoszenia  do  ewidencji  działalności  gospodarczej, wystawionego  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem terminu  składania wniosków  o  dopuszczenie  do  udziału  w postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia albo składania ofert.

  1. wykaz wykonanych z należytą starannością prac - minimum trzy z ostatnich pięciu  lat które oferent realizował , o wielkości i charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, z określeniem terminu wykonywania  prac, ze wskazaniem nazwy, adresu i siedziby zamawiających, (z załączonymi dokumentami potwierdzającymi wykonanie prac z należytą starannością),

  2. oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w SIWZ – formularz oświadczenia oferenta zał. Nr 2,

  3. parafowany projekt umowy ( zał. nr 3 ),

6. kosztorys ofertowy opracowany na podstawie niniejszej SIWZ (przedmiaru robót) ze wskazaniem w tabeli cen jednostkowych brutto poszczególnych elementów robót.

7. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy )
8. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywali część robót - załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców.
Wykaz ten powinien zawierać:
a. nazwę i adres podwykonawców,
b. podanie zakresu prac, które dany podwykonawca będzie realizował.
Wyżej wymienione dokumenty musza być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV. 1. 1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV. 2. 1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV. 2. 2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV. 3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV. 3. 1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, tel. 041 3526010 wew. 26.

IV. 3. 2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:  29 czerwca 2009 godzina 945,

miejsce: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce,  ul. Skalbmierska 5 (sekretariat urzędu – budynek A).

Otwarcie ofert nastąpi w dniu  29 czerwca 2008 r  o godz. 1000  w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach przy ul. Skalbmierskiej 5, (sala narad).

IV. 3. 3) Termin związania ofertą: okres liczonych w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Burmistrz Miasta i Gminy

Działoszyce

/-/ Zdzisław Leks

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-17 15:07:00, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)