OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina
Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj.
świętokrzyskie,
tel. (41)
35-26-005 , fax: (41) 35-26-900
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem elewacji wraz z ociepleniem i remontem dachu budynków Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach.
Numer
ogłoszenia: 90807 - 2009 ; data zamieszczenia: 09.06.2009 r.
Znak
sprawy nadany przez Zamawiającego: Or.I-3420/12/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. (41) 35-26-005 , fax: (41) 35-26-900
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OPIS:
II. 1. 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elewacji wraz z ociepleniem i remontem dachu budynków Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach.
II. 1. 2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II. 1. 3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie elewacji z wyprawą cienkowarstwową z tynków akrylowych (kolorystyka ustalona z Zamawiającym) wraz z ociepleniem budynku urzędu - docieplenie metodą lekką (styropian gr. 10 cm), ocieplenie fundamentów (styropian ekstrudowany (styrodur) gr. 8 cm), tynk akrylowy bez ocieplenia, wykonanie remontu pokrycia dachów oraz roboty towarzyszące.
Zakres ilościowy i rzeczowy robót określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zestawieniu ilościowym i rzeczowym (przedmiarze robót).
II. 1. 4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 32 10 00-3 , 45 32 40 00 -4.
II. 1. 5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II. 1. 6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 10. 08. 2009 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA.
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III. 2) WARUNKI UDZIAŁU: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.
Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone
w Siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp:
1.1. Posiadać uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
1.2. Posiadać
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia
1.3.
Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia
1.4. Nie podlegać wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ustawy Pzp.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe
warunki udziału w postępowaniu:2.1 Udzielenie min. 36
miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy
2.2. Wykonanie w
ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego
postępowania, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest
krótszy – w tym okresie, wykonanych z należytą
starannością prac - minimum trzy, które oferent realizował
, o wielkości i charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego
zamówienia, z określeniem terminu wykonywania prac, ze
wskazaniem nazwy, adresu i siedziby zamawiających, (z załączonymi
dokumentami potwierdzającymi wykonanie prac z należytą
starannością,
2.3.
Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru
technicznego.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -
nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III SIWZ.
Z treści
załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w.
warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w.w.
warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z
postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. pismo przewodnie – Oferta ( zał. nr 1 do SIWZ )
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
wykaz wykonanych z należytą starannością prac - minimum trzy z ostatnich pięciu lat które oferent realizował , o wielkości i charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, z określeniem terminu wykonywania prac, ze wskazaniem nazwy, adresu i siedziby zamawiających, (z załączonymi dokumentami potwierdzającymi wykonanie prac z należytą starannością),
oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w SIWZ – formularz oświadczenia oferenta zał. Nr 2,
parafowany projekt umowy ( zał. nr 3 ),
6. kosztorys ofertowy opracowany na podstawie niniejszej SIWZ (przedmiaru robót) ze wskazaniem w tabeli cen jednostkowych brutto poszczególnych elementów robót.
7.
Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów
występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna
itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć
jeżeli dotyczy )
8. Wykaz podwykonawców, którzy
będą wykonywali część robót - załączyć jeżeli
Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy
podwykonawców.
Wykaz ten powinien zawierać:
a. nazwę i
adres podwykonawców,
b. podanie zakresu prac, które
dany podwykonawca będzie realizował.
Wyżej wymienione dokumenty
musza być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela
Wykonawcy.
Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału
lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona
przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi
wątpliwości co do jej wiarygodności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1. 1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV. 2. 1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV. 2. 2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV. 3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV. 3. 1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, tel. 041 3526010 wew. 26.
IV. 3. 2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29 czerwca 2009 godzina 945,
miejsce: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce, ul. Skalbmierska 5 (sekretariat urzędu – budynek A).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 czerwca 2008 r o godz. 1000 w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach przy ul. Skalbmierskiej 5, (sala narad).
IV. 3. 3) Termin związania ofertą: okres liczonych w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Burmistrz Miasta i Gminy
Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks