ul.
Skalbmierska 5
28-440
Działoszyce
telefon:(041)3526005
e-mail:gmina@dzialoszyce.pl
OGŁOSZENIE
O
PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej
nieprzekraczającej kwoty określonej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 19 grudnia 2007 r. wydanym na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych na zadanie pn:
Przebudowa drogi gminnej Bronów
przez wieś
od km 0+000 do km 0+270, długości
270 mb
· Uzyskanie
specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego oraz na stronie
internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
Osobą upoważnioną do kontaktów
z oferentami jest - Marcin Leszczyński
pracownik Referatu GGRiOŚIA
(godz. Urzędowania: 800 -1400) w dniach pracy
Urzędu
tel. (0-41) 3526010 wew. 25.
· Opis przedmiotu i zakresu zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest odbudowa drogi gminnej polegająca na wykonaniu podbudowy z
tłucznia kamiennego, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz
utwardzenie poboczy. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór kosztorysu
ofertowego stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia
Kod CPV – 45 000
000-7 Roboty budowlane
Kod CPV – 45 233
140-2 Roboty drogowe
Kod CPV - 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia
kompletnych obiektów
budowlanych lub ich części oraz roboty z zakresie inżynierii lądowej wodnej
Zaleca się dokonania
wizji lokalnej, celem uzyskania pełnych informacji umożliwiających prawidłowe
obliczenie ceny oferty.
· Oferty częściowe:
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych
· Oferty wariantowe :
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych;
· Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 30.09.2009 r.
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób
oceny spełniania tych warunków:
1. O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się (zgodnie z art.22.ust.1 pkt.1-4)
wykonawcy, którzy:
1).
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2).
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3).
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
4). Nie
podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24
ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4), tj. między innymi:
·
w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem
postępowania nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je
nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia
postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem
okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
·
nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub
ogłoszono upadłość;
·
nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub
składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy
uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu;
·
osoby fizyczne (bądź wspólnicy w spółkach jawnych,
partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, komplementariusze spółek
komandytowych bądź komandytowo – akcyjnych, członkowie organu zarządzającego
osób prawnych) nie skazane prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko obrotowi
gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
2. Zamawiający dokona
oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wyżej,
poprzez sprawdzenie złożonych przez
wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów:
·
oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków
określonych w art.22 ust.1 – zał. nr 2 do SIWZ;
·
oryginał lub kserokopia, poświadczona przez
oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu
składania ofert;
·
oryginał lub kserokopia, poświadczona przez
oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu
Skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu
składania ofert;
·
oryginał lub kserokopia, poświadczona przez
oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego ZUS
wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania
ofert;
·
wykaz zadań zrealizowanych w latach 2005 – 2008 o
podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego
zał. nr 3, przy czym co najmniej 2 realizacje potwierdzone referencjami;
·
kosztorys szczegółowy lub uproszczony opracowany w
oparciu o kosztorys ślepy - ofertowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
· Informacja na temat wadium
Zamawiający
nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium;
· Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym
kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
· Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę
należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach ul.
Skalbmierska 5,
w terminie
do 5 sierpnia 2009 r, do godziny 9 00.
· Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego –
sala narad Urzędu Miasta i Gminy w
Działoszycach ul. Skalbmierska 5, w dniu 5 sierpnia 2009 r, o godzinie 945.
· Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg
terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ogłoszenie opublikowano na stronie Biuletynu
Zamówień Publicznych pod nr 238192-2009 w dniu
14.07.2009 r.
Burmistrz
Miasta i Gminy
Działoszyce
/-/
Zdzisław Leks
Działoszyce 14.07.2009 r.