Projekt
realizowany przy dofinansowaniu w ramach „Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013".
ul.
Skalbmierska 5
28-440
Działoszyce
telefon:(041)3526005
e-mail:gmina@dzialoszyce.pl
OGŁOSZENIE
O
PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej
nieprzekraczającej kwoty określonej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 19 grudnia 2007 r. wydanym na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych na zadanie pn:
„Przebudowa drogi gminnej Nr
000722T Kwaszyn - Drożejowice od km 0+000 do km 1+205, długości 1205 mb"
· Uzyskanie
specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego oraz na stronie
internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
Osobą upoważnioną do kontaktów
z oferentami jest - Marcin Leszczyński
pracownik Referatu GGRiOŚIA
(godz. Urzędowania: 800 -1400) w dniach pracy
Urzędu
tel. (0-41) 3526010 wew. 25.
· Opis przedmiotu i zakresu zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest odbudowa drogi gminnej polegająca na wykonaniu podbudowy z
tłucznia kamiennego, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz
utwardzenie poboczy. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór kosztorysu
ofertowego stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia
Kod CPV1: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
Kod CPV2: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie
wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty z
zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
Zaleca się dokonania
wizji lokalnej, celem uzyskania pełnych informacji umożliwiających prawidłowe
obliczenie ceny oferty.
· Oferty częściowe:
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych
· Oferty wariantowe :
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych;
· Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 10.10.2009 r.
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób
oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie
zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają:
2.Warunki
określone przepisami art. 22 ust. 1. oraz nie podlegają wykluczeniu z art. 24,
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Posiadają
minimum 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi,
posiadających prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie.
4.Posiadają
odpowiedni potencjał techniczny
5. Wykonali
w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim
rodzajem i zakresem przedmiotowi
zamówienia.
2. Z
ubiegania się o zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o
zamówienie publiczne z art. 22
ust. 1 PZP
4) Podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
5) Złożyli
nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
6) Nie
złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub
dokumentów
potwierdzających spełnianie tych
warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z
zastrzeżeniem art. 26 ust. 3
Prawa zamówień publicznych.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i
załączniki:
A.1) Formularz ofertowy -
wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Wzór umowy - parafowany przez
wykonawcę
B. W
celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
Prawa
zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie
uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z
przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
B.5)
Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w
zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia
lub licencji
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie
ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca
wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane
należycie.
C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia
narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz
pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania
zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał
narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
C.3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie
dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności.
C.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
D.
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
D.1
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku
dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do
reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy.
Oferta winna zawierać oświadczenia
i dokumenty wskazane w specyfikacji dla każdego partnera z osobna.
E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w
formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub
osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z
oryginałem".
· Informacja na temat wadium
Zamawiający
nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium;
· Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym
kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
· Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę
należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach ul.
Skalbmierska 5,
w terminie
do 5 sierpnia 2009 r, do godziny 9 00.
· Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego –
sala narad Urzędu Miasta i Gminy w
Działoszycach ul. Skalbmierska 5, w dniu 5 sierpnia 2009 r, o godzinie 930.
· Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg
terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ogłoszenie opublikowano na stronie Biuletynu
Zamówień Publicznych pod nr 238194-2009 w dniu
14.07.2009 r.
Burmistrz Miasta i Gminy
Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks
Działoszyce 14.07.2009 r.