Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

2009-07-14
Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - 14.07.2009 r.

Przebudowa drogi gminnej Nr 000722T Kwaszyn - Drożejowice od km 0+000 do km 1+205, długości 1205 mb

Projekt realizowany przy dofinansowaniu w ramach „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013".

 

Zamawiający:  Gmina Działoszyce

                        ul. Skalbmierska 5

                        28-440 Działoszyce

                        telefon:(041)3526005

                        e-mail:gmina@dzialoszyce.pl

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty określonej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 r. wydanym na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na zadanie pn:

„Przebudowa drogi gminnej Nr 000722T Kwaszyn - Drożejowice od km 0+000 do km 1+205, długości 1205 mb"

· Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej

Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest  - Marcin Leszczyński pracownik  Referatu  GGRiOŚIA  (godz. Urzędowania: 800 -1400) w dniach pracy Urzędu

tel. (0-41) 3526010 wew. 25.

· Opis przedmiotu i zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej polegająca na wykonaniu podbudowy z tłucznia kamiennego, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz utwardzenie poboczy. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Kod CPV1:  45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę

Kod CPV2:  45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty z zakresie inżynierii lądowej i wodnej.

Zaleca się dokonania wizji lokalnej, celem uzyskania pełnych informacji umożliwiających prawidłowe obliczenie ceny oferty.

· Oferty częściowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

· Oferty wariantowe :

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych;

· Termin wykonania zamówienia:

Do dnia 10.10.2009 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tych warunków:

1.    O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają:

2.Warunki określone przepisami art. 22 ust. 1. oraz nie podlegają wykluczeniu z art. 24, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.Posiadają minimum 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi, posiadających prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

 

4.Posiadają odpowiedni potencjał techniczny

5. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim
        rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia.

2.     Z ubiegania się o zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22

ust. 1 PZP

4) Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.

5) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

6) Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów
        potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z
        zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

 

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

 

A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę

 

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa
zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

 

B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia            do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.

B.5) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub licencji

 

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

 

C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

 

C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

 

C.3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

C.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

 

D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

 

D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

 

Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty wskazane w specyfikacji dla każdego partnera z osobna.

 

E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

 

E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

 

· Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium;

· Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

· Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach ul. Skalbmierska 5,

 w terminie do 5 sierpnia 2009 r, do godziny 9 00.

· Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – sala narad  Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach ul. Skalbmierska 5, w dniu 5 sierpnia 2009 r, o godzinie 930.

· Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Ogłoszenie opublikowano na stronie Biuletynu Zamówień Publicznych pod nr  238194-2009  w dniu 14.07.2009 r.

 

                                                                                               

Burmistrz Miasta i Gminy

Działoszyce

/-/ Zdzisław Leks

Działoszyce 14.07.2009 r.

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-17 15:07:00, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)