Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

2009-07-27
Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - 27 lipca 2009 r.

PRZETARG NIEOGRANICZONY na wykonanie usługi dowozu uczniów do gimnazjum, szkół podstawowych i przedszkola na terenie gminy Działoszyce w roku szkolnym 2009/2010

ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PLACÓWEK

W DZIAŁOSZYCACH

ul. Skalbmierska 5, 28-440 DZIAŁOSZYCE, tel. (41) 352-60-05 w. 29

 

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY:

 

 

na wykonanie usługi dowozu uczniów do gimnazjum, szkół podstawowych i przedszkola na terenie gminy Działoszyce

w roku szkolnym 2009/2010

 

Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ):

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce bud. „B” Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach, pok. nr 7, przesyłany jest za pośrednictwem poczty lub dostępny do pobrania na stronie internetowej www.dzialoszyce.eobip.pl. Formularz specyfikacji udostępniany jest nieodpłatnie. Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są p. Marcin Miszczyk – dyrektor ZEASiP i p. Magdalena Krzywdzińska – główny księgowy ZEASiP tel. (041) 352-60-05 wew. 28, 29 od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1400

Opis przedmiotu i zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowozu uczniów do gimnazjum, szkół podstawowych i przedszkola na terenie gminy Działoszyce w dniach nauki w roku szkolnym 2009/2010 w łącznej ilości do 180 uczniów z przebiegiem dziennym: 4 razy w tygodniu: 166 km, 1 raz w tygodniu: 126 km. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w SIWZ.

Oferty częściowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:

od 1września 2009 do 25 czerwca 2010 r. – w dniach nauki szkolnej.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tych warunków:

1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych) oferenci, którzy:

1)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy), tj. między innymi:

-          w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;

-          nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;

-          nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

-          osoby fizyczne (bądź wspólnicy w spółkach jawnych, partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, komplementariusze spółek komandytowych bądź komandytowo-akcyjnych, członkowie organu zarządzającego osób prawnych) nie zostały skazane prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

2.      Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wyżej, poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów:

-          oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - zał. do SIWZ;

-          oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;

-          oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert;

-          oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego ZUS wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.

Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za 1 km przebytej trasy – 100%

Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu z napisem: „Oferta na dowóz dzieci do szkół i przedszkola na terenie gminy Działoszyce” w siedzibie zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, budynek „B” UMiG pok. nr 7 w terminie do dnia 11.08.2009 r. do godz. 930

Miejsce i termin otwarcia ofert:

Publiczne otwarcie ofert nastąpi w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach w sali narad w dniu 11.08.2009 r. o godz. 1000  

Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Ogłoszenie zostało zamieszczone na stronach biuletynu zamówień publicznych pod numerem ogłoszenia 120809-2009 z dnia 27.07.2009

 

  DYREKTOR

   Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego

Szkół i Placówek

 

mgr Marcin Miszczyk

Działoszyce, 27 lipca 2009 r.

 

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-17 15:07:00, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)