ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PLACÓWEK
W
DZIAŁOSZYCACH
ul.
Skalbmierska 5, 28-440 DZIAŁOSZYCE, tel. (41) 352-60-05 w. 29
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY:
Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków
zamówienia (SIWZ):
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny
Szkół i Placówek w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce bud.
„B” Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach, pok. nr 7, przesyłany jest za
pośrednictwem poczty lub dostępny do pobrania na stronie internetowej www.dzialoszyce.eobip.pl. Formularz
specyfikacji udostępniany jest nieodpłatnie. Osobami upoważnionymi do kontaktu
z oferentami są p. Marcin Miszczyk – dyrektor ZEASiP i p. Magdalena
Krzywdzińska – główny księgowy ZEASiP tel. (041) 352-60-05 wew. 28, 29 od poniedziałku
do piątku w godz. 800 - 1400
Opis przedmiotu i zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowozu
uczniów do gimnazjum, szkół podstawowych i przedszkola na terenie gminy
Działoszyce w dniach nauki w roku szkolnym 2009/2010 w łącznej ilości do 180
uczniów z przebiegiem dziennym: 4 razy w tygodniu:
Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
od 1września 2009 do 25 czerwca 2010 r. – w dniach nauki
szkolnej.
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny
spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych) oferenci, którzy:
1) posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy),
tj. między innymi:
-
w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie
wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a
szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania,
chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności,
za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
-
nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub nie ogłoszono
upadłości, z wyjątkiem
wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony
prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia
wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
-
nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
-
osoby fizyczne (bądź wspólnicy w spółkach jawnych, partnerzy lub
członkowie zarządu spółek partnerskich, komplementariusze spółek komandytowych
bądź komandytowo-akcyjnych, członkowie organu zarządzającego osób prawnych) nie
zostały skazane prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem
o udzielenie zamówienia, przestępstwo
przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa,
przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione
w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
2. Zamawiający dokona oceny
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wyżej, poprzez sprawdzenie
złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów:
-
oświadczenie
wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - zał. do SIWZ;
-
oryginał
lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego
odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed
upływem terminu składania ofert;
-
oryginał
lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego
zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3
m-ce przed upływem terminu składania ofert;
-
oryginał
lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego
zaświadczenia z właściwego ZUS wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed
upływem terminu składania ofert.
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający
nie żąda wniesienia wadium.
Kryteria
oceny ofert i ich znaczenie:
Jedynym
kryterium wyboru oferty jest cena brutto za
Miejsce
i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu z napisem: „Oferta
na dowóz dzieci do szkół i przedszkola na terenie gminy Działoszyce” w
siedzibie zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w
Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, budynek „B” UMiG pok. nr 7 w terminie do
dnia 11.08.2009 r. do godz. 930
Miejsce
i termin otwarcia ofert:
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w budynku Urzędu Miasta i
Gminy w Działoszycach w sali narad w dniu 11.08.2009 r. o godz. 1000
Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez
30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
Ogłoszenie zostało
zamieszczone na stronach biuletynu zamówień publicznych pod numerem ogłoszenia
120809-2009 z dnia 27.07.2009
DYREKTOR
Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego
Szkół i Placówek
mgr Marcin Miszczyk
Działoszyce,
27 lipca 2009 r.