Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

2009-10-07
Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - 07.10.2009 r.

Zagospodarowanie centrum wsi Sancygniów i Stępocice na cele kulturalno-sporotwo-rekreacyjne

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA REALIZACJĘ ZADANIA PN.

 

Zagospodarowanie centrum wsi Sancygniów
i Stępocice na cele kulturalno-sporotwo-rekreacyjne

 

Zamawiający:

Gmina Działoszyce

Ul. Skalbmierska 5

28 – 440 Działoszyce

NIP 662-17-57-085

REGON    291009768

Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl

e-mail: gmina@dzialoszyce.pl

 

Zaprasza do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn: Zagospodarowanie centrum wsi Sancygniów i Stępocice na cele kulturalno-sporotwo-rekreacyjne, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zamówienie udzielone będzie w trybie przetargu nieograniczonego w rozumieniu art.10 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655z późn. zm.) oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą, mają zastosowanie przepisy ustawy - Kodeks cywilny.

 

Przedmiot zamówienia finansowany jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

 

Przedmiotem zamówienia są:

W ramach przebudowy remizy OSP w Sancygniowie:

Roboty budowlane wewnątrz budynku:

-       Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe (rozbiórka ścianek działowych)

-       Położenie nowych posadzek wraz z warstwami podposadzkowymi

-       Wybudowanie nowego węzła sanitarnego wraz z pomieszczeniami gospodarczym i socjalnym

Roboty budowlane na zewnętrzne

-        Przebudowa schodów zewnętrznych

-       Wymiana pokrycia dachowego

-       Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

-       Wykonanie 3 miejsc parkingowych

-       Instalacja zbiornika na nieczystości ciekłe

 

W ramach zagospodarowania terenu przy Kościele Parafialnym w Sancygniowie:

-       Oświetlenie zewnętrzne Kościoła w Sancygniowie

-       Budowa nawierzchni parkingu przy Kościele

-       Organizacja ruchu z oznakowaniem parkingu

-       Roboty pomocnicze i uzupełniające (parking przy Kościele)

-       Budowa dojazdu do Kościoła w Sancygniowie

 

W ramach zagospodarowania placu przy Szkole Podstawowej w Stępocicach:

-       Roboty przygotowawcze

-       Plac zabaw - boisko do kosza

-       Plac zabaw - ustawienie urządzeń

-       Modernizacja płyty boiska

-       Alejka

-       Roboty wykończeniowe

 

Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy ofertowe i projekt techniczny

Główny przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45453000-7  Roboty remontowe i renowacyjne

45212200-8  Roboty budowlane

45210000-2  Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0  Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3  Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3  Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

31527200-8 Oświetlenie zewnętrzne

45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45212220-4 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

 

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

 

Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

 

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych

 

Nie przewiduje się składania ofert wariantowych

 

Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

Pożądany termin realizacji zamówienia:

- do 31 sierpnia 2010 r.

 

Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

 

-         wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ),

-         wycenione kosztorysy ofertowe,

-         pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, jeśli występuje ),

-         Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych,  (załącznik nr do SIWZ

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oferent zobowiązany jest do  załączenia do oferty następujących dokumentów:     

1)  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2)  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3)  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4)  aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

W celu potwierdzenia, że oferent  posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,

a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć następujące

dokumenty:

 

1)  wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zadań o podobnym charakterze do przedmiotu postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie;

 

Dokumenty powinny zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność

z oryginałem przez wykonawcę.

 

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione załączniki do specyfikacji.

 

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie

cena - 100%

 

WADIUM

Zamawiający  nie żąda wniesienia wadium

 

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty należy składać na adres Zamawiającego:

      Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach,

      ul. Skalbmierska 5, 28 – 440 Działoszyce.

      Sekretariat Urzędu.

    nie później niż do dnia 27.10.2009r, do godz. 9.30.

 

OTWARCIE I OCENA OFERT

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.10.2009r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, 28 – 440 Działoszyce – „Sala Narad
”.

Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia” .

Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.

Ogłoszenie zostało zamieszczone na stronach biuletynu zamówień publicznych pod numerem ogłoszenia 350088-2009 w dniu 7.10.2009 r.

     

Burmistrz Miasta i Gminy

Działoszyce

/-/ Zdzisław Leks

 

Działoszyce 7.10.2009 r.

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-06 12:06:02, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)