BURMISTRZ
MIASTA I GMINY w DZIAŁOSZYCACH
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami komunalnymi w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach.
1. Wymagania niezbędne:
a/ wykształcenie średnie, preferowane wyższe o kierunkach: rachunkowość,ochrona środowiska, inżynieria środowiska
b/ znajomość obsługi komputera,
c/ niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
d/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
e/ nieposzlakowana opinia
2. Wymagania dodatkowe:
pożądane: dobra znajomość przepisów ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o odpadach, ordynacji podatkowej, kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku min.:
prowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi,
-obsługa systemu informatycznego gospodarki odpadami komunalnymi,
-utworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi,
-opracowanie potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja,
-przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami,
-kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych,pozbywania się nieczystości płynnych oraz regulaminu utrzymywania czystości i porządku na terenie gminy Działoszyce (w tym kontrola stanu faktycznego w terenie),
-współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
-planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami,
prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców gminy,
-prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie projektów decyzji w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
-pozbywanie się nieczystości płynnych oraz realizowania obowiązków wynikających z regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Działoszyce,
-prowadzenie postępowań egzekucyjnych dotyczących opłat i kar naliczonych z tytułu prowadzonej gospodarki odpadami komunalnymi oraz pozbywania się nieczystości płynnych, współpraca z Referatem Finansowym w tym zakresie,
-przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
-realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,
-monitoring prawidłowości realizacji umowy na wywóz odpadów komunalnych, przez przedsiębiorcę,
-inne prace zlecone przez Burmistrza Miasta i Gminy Działoszyce, Sekretarza lub Kierownika Referatu.
4. Wymagane dokumenty;
a/ list motywacyjny,
b/ curriculum vitae,
c/ oryginał kwestionariusza osobowego( do pobrania ze strony )www.dzialoszyceeobip.pl
d/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
e/ kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji
i umiejętności,
f/ kserokopie świadectw pracy,
g/ oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
h/ zaświadczenie o aktualnym stanie zdrowia
i/ oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) o treści:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Z 2002 r. , nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
5. Warunki pracy
a/ wymiar czasu pracy: pełny etat – w przypadku kandydata podejmującego pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony , nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem
6. Inne informacje: przewidywane zatrudnienie lipiec 2013 r.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, w sekretariacie pok . 14 I piętro lub przesłać pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami komunalnymi ” w terminie do dnia 10 lipca 2013 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach .
Złożone przez uczestników oferty należy odebrać w terminie 14 dni od zakończenia udziału w postępowaniu, w przeciwnym wypadku zostaną one komisyjnie zniszczone.
Burmistrz Miasta i Gminy
Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks
Pliki do pobrania: