„…dla rozwoju województwa świętokrzyskiego...”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5,
28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie,
tel. (41) 35-26-047 , fax: (41) 35-26-900 ogłasza przetarg nieograniczony na
wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu pn. :
Rozbudowa bazy
sportowo-turystyczno-rekreacyjnej wraz z obiektami towarzyszącymi, parkingami i
infrastrukturą techniczną – zakres podstawowy etap I oraz budowa ogrodzeń i
małej architektury etap II
Numer ogłoszenia: 41643
- 2011 ; data zamieszczenia: 4.02.2011 r.
Znak
sprawy nadany przez Zamawiającego: Or.I-3420/3/2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj.
świętokrzyskie,
tel. (41) 35-26-047 , fax: (41) 35-26-900
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OPIS
II. 1. 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa bazy sportowo-turystyczno-rekreacyjnej wraz z obiektami towarzyszącymi, parkingami i infrastrukturą techniczną – zakres podstawowy etap I oraz budowa ogrodzeń i małej architektury etap II
II. 1. 2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II. 1. 3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa bazy sportowo-turystyczno-rekreacyjnej wraz z obiektami towarzyszącymi, parkingami i infrastrukturą techniczną oraz ogrodzeniem terenu i małą architekturą. Obiekt zlokalizowany będzie na działkach o nr ewidencyjnych gruntu: 822, 262, 263, 264, 260 położonych w Działoszycach oraz działce o nr ewid. 314 położonej w miejscowości Chmielów.
Rozbudowa bazy sportowo-rekreacyjno-turystycznej polega na:
- modernizacji istniejącego budynku socjalnego,
- modernizacji istniejącego boiska do gry w piłkę nożną,
- wykonaniu trybun z zadaszeniem,
- wykonaniu areny – widowni,
- wykonaniu boiska do tenisa, gry w kosza, gry w siatkówkę
- budowie bieżni lekkoatletycznej oraz bieżni do skoku w dal,
- budowie dróg dojazdowych, ciągów pieszych,
- budowie ogrodzenia terenu, elementów małej architektury,
- wykonaniu systemu drenaży boisk oraz odwodnienia terenu inwestycji,
- wykonanie parkingów,
- wykonaniu i zagospodarowaniu zieleni,
- wykonaniu świetlenia terenu.
Dane techniczne obiektu:
Powierzchnia boiska głównego (nawierzchnia istniejąca trawiasta) – 7 140,00m2
Powierzchnia bieżni (mączka ceglana) – 2 142,00 m2
Powierzchnia chodników ciągów pieszych (kostka betonowa) – 2 542,00 m2
Powierzchnia dróg (nawierzchnia asfaltowa) – 2 705,00 m2
Zakres ilościowy i rzeczowy robót określony jest w
dokumentacji projektowej,
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zestawieniu ilościowym
i rzeczowym.
II. 1. 4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 45000000 – roboty budowlane
45220000-5 roboty inżynieryjne i budowlane
45212172-2 roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych
45212200-8 roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45.100000-8 przygotowanie terenu pod budowę
45.300000-0 roboty w zakresie instalacji budowlanych
45.400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45.111000-8 roboty przygotowawcze
45.112000-5 roboty ziemne
45231000-5 odwodnienie korpusu drogowego
45223300-9 roboty budowlane w zakresie parkingów
45233000-5 nawierzchnie
45233000-9 elementy ulic
45232452-5 roboty odwadniające
45237000-7 roboty budowlane w zakresie scen
45262800-9 rozbudowa budynków
45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne
II. 1. 5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II. 1. 6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
10 miesięcy od daty podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł najpóźniej do dnia 23 lutego 2011 r. do godz. 10 00
2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)
Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy: Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział Działoszyce Nr 25 8591 0007 0130 0000 0013 0002 z dopiskiem Rozbudowa bazy sportowo-turystyczno-rekreacyjnej wraz z obiektami towarzyszącymi, parkingami i infrastrukturą techniczną – zakres podstawowy etap I oraz budowa ogrodzeń i małej architektury etap II. Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu, natomiast do oferty należy dołączyć ich kserokopię. Dokumenty te muszą być ważne na cały okres związania ofertą.
Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
3. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46, ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
III. 2) WARUNKI UDZIAŁU
1. Wykonawca musi spełniać
warunki udziału w postępowaniu określone w
Siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp:
1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia
1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia
1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 24 ustawy Pzp.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w
postępowaniu:
2.1 Udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy
2.2. Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu
lat przed wszczęciem niniejszego postępowania,
a jeżeli okres prowadzenie
działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednego obiektu budowlanego
o wartości zadania minimum 500 tys. zł.
wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora.
2.3. Wykazanie, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność
kredytową wystarczające do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia.
Dokumentem potwierdzającym powyższe wymagania będzie informacja banku, w którym
Wykonawca posiada rachunek podstawowy, potwierdzająca wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż
50% wartości brutto złożonej oferty
2.4. Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego,
Zapewnienie
wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego,
a/ kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b/ kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń,
c/ kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
2.5.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać siłami własnymi co najmniej 55 % zakresu
rzeczowego umowy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z
formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w w warunki
Wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z w w warunków skutkować będzie wykluczeniem
wykonawcy z postępowania.
Oświadczenia i dokumenty, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1.
Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
zgodnie z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2
1.2. Dowód wniesienia wadium.
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących
wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia
( załączyć jeżeli dotyczy )
1.5. zaświadczenia:
a. właściwego naczelnika urzędu
skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat,
b. właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne , ubezpieczenia społeczne lub uzyskanie zgody na
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie
zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat przez spółkę.
1.6. Wykaz
wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed
wszczęciem niniejszego postępowania, a
jeżeli okres prowadzenie działalności jest
krótszy – w tym okresie, minimum jednego
obiektu budowlanego o wartości zadania minimum 500 tys. zł. wraz z potwierdzeniem
należytego wykonania przez inwestora. (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji )
Wykaz ten ma zawierać:
a/ nazwę zamawiającego,
b/ dokładny zakres wykonanej roboty wraz z podaniem kubatury,
c/ wartość i termin realizacji,
1.7.
Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 1.6.
1.8. Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień dla kierownika budowy:
a/ do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
b/ do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń,
c/ kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
1.9. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywali część
robót - załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy
pomocy podwykonawców.
Wykaz powinien zawierać:
a. nazwę i adres podwykonawców,
b podanie zakresu prac ( z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie
realizował )
1.10. Dokument potwierdzający wymagania - informacja banku lub spółdzielczej
kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty
wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.11. Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do oferty.
1.12. zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 5.
Wyżej wymienione dokumenty musza być przedstawione
w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej
kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1. 1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV. 2. 1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV. 2. 2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV. 3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV. 3. 1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, tel. 041 3526010 wew. 31.
IV. 3. 4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23 luty 2011 godzina 1000,
miejsce: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce, ul. Skalbmierska 5 (sekretariat urzędu – budynek A).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 lutego 2011 r o godz. 1030 w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach przy ul. Skalbmierskiej 5, (sala narad).
IV. 3. 5) Termin związania ofertą: okres liczonych w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Burmistrz Miasta i Gminy
Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks
Pliki do pobrania: