PRZETARGNIEOGRANICZONY POWYŻEJ 14.000 EURO, NIEPRZEKRACZAJĄCY KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST.8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
1.1. Burmistrz Miasta i GminyDziałoszyce zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargunieograniczonego na roboty budowlane -
Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie ustawyz dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (ustawa z dnia 29stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. t. jed. z 2010 r Nr 113,poz. 759 z późn. zm.)), przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie orazSpecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Dokładny adres do korespondencji: Urząd Miasta i Gminyw Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce.
Faks: 041 35 26 154, strona internetowa Zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl
2 PRZEDMIOTZAMÓWIENIA
2.1 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45233200-1,45233220-7, 45233142-6
2.2 Zakresemprzedmiotu zamówienia jest:
Odbudowa drogi gminnej polegająca na wykonaniupodbudowy z tłucznia kamiennego, ułożenie warstwy ścieralnej z betonuasfaltowego oraz utwardzenie poboczy. Szczegółowy zakres zamówienia określawzór kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacjiistotnych warunków zamówienia
3. TERMINWYKONANIA ZAMÓWIENIA
3.1 Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostałowykonane w terminie do: 5.11.2011r.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIAOCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
4.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, oraz spełniający następujące warunki, o których mowa w art. 22 w/w prawa, tj;
1. posiadanie wiedzy i doświadczenia – Zamawiającywymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył zamówieniaodpowiadające swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia.
2. dysponowanie odpowiednim potencjałemtechnicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – W zakresie potencjału kadrowego wymagasię, aby kierownik robót posiadał uprawnienia budowlane w zakresie drogowymoraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
3. sytuacja ekonomiczna i finansowa –Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższąniż 300 000,00 zł, oraz posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową narealizację zamówienia w kwocie nie niższej niż 300 000,00 zł.
4.2 Abyspełnić warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lubzdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jestprzedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
4.3.Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wykazać, żełącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnianiewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawców napodstawie załączonych przez nich do oferty dokumentów i oświadczeń.
4.4. Ocena spełniania warunków udziału wpostępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dokonana zostanie wgformuły „spełnia – nie spełnia”.
5. OŚWIADCZENIAI DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU
5.1 W celuwykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy
z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia
i dokumenty:
· Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.1i 4.2 SIWZ - do oferty każdy
z Wykonawców jest zobowiązany dołączyć dokumenty, które są składane w formieoryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze wykonawcę.
a) aktualnyodpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 p.z.p. (załącznik nr 2 do niniejszej do oferty), (konsorcjum– każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument)
b) Oświadczeniewykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu zgodnie z formularzem Nr 3 (konsorcjum – każdy z Wykonawców ubiegającychsię wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument)
5.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4SIWZ - wraz z ofertą każdy
z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymido wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć:
a) Wykaz osób i podmiotów, które będąuczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej IzbySamorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanychprzez nich czynności zgodnie z formularzem Nr 4;
b) Wykaz wykonanych robót budowlanych wokresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie przynajmniej 2 zamówień o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze z podaniem ichwartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z formularzem Nr 5
c) Wykaz podstawowego sprzętu.
5.3. Wraz z ofertą każdy z Wykonawców zobowiązanyjest złożyć:
· aktualne zaświadczenie właściwegonaczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznychlub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, żewykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczeniezdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione niewcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminuskładania wniosków o dopuszczanie do udziału postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo składania ofert ((konsorcjum – każdy z Wykonawców ubiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument).
· informacja Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo– Kredytowej,
w których wykonawca posiada rachunek,potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowąwykonawcy w wysokości 300 tys. zł.,wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składaniaofert.
· aktualna polisa ubezpieczeniowa w zakresieprowadzonej działalności na kwotę min. 300 000 zł
· kosztorys ofertowy opracowany na podstawiezałączonych do SIWZ przedmiarów
5.4. Zasady składania ofert przez podmiotywystępujące wspólnie (konsorcja).
· Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się oudzielenie zamówienia publicznego.
· Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje sięodpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie.
· W przypadku składania oferty przez podmiotywystępujące wspólnie, wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanieumowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
· Wykonawcy ubiegający się o udzieleniezamówienia wspólnie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego.
-jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi,
-precyzować zakres umocowania,
-wskazywać pełnomocnika,
-wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie.
Każdyz Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi podpisać się napełnomocnictwie, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu.
Pełnomocnictwomusi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonejnotarialnie za zgodność z oryginałem.
· Dokumenty składane indywidualnie przezkażdego Wykonawcę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacjidanego podmiotu.
· Oświadczenia i dokumenty składane w imieniuuczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje Wykonawca – pełnomocnik,działając w imieniu uczestników oferty wspólnej.
6.1 Upoważnionym do bezpośredniegokontaktowania się i do udzielania wyjaśnień Wykonawcom jest: Marcin Leszczyński– BID UMiG w Działoszycach , fax. 041 35 26 154 wew. 25, e-mail: gmina@dzialoszyce.pl
7.1 Zamawiającynie wymaga wnoszenia wadium.
9.1 Wykonawcapozostaje związany ofertą przez 30 dni. bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, októrym mowa w punkcie 11.1 SIWZ.
Zamawiającynie dopuszcza składania Ofert wariantowych. Oferty wariantowe nie będąrozpatrywane. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12.1 Ofertęnależy złożyć w sekretariacie w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach, ul.Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce dogodziny 9.00 do dnia 20.09.2011r. pod rygorem nie rozpatrzenia ofertywniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższegoterminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jejwysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
12.2 Oferty zostanąotwarte w sali narad Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5,28-440 Działoszyce o godzinie 9:30 wdniu 20.09.2011r.
13.1Ofertyzostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
Każdaz ofert będzie oceniana według poniższej zasady:
x - liczba punktów przyznanych Wykonawcy zacenę
x= CN : CB x max Ilość punktów
gdzie: CN - najniższazaoferowana cena brutto, CB –cena brutto zaoferowana w oferciebadanej
Zanajkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilośćpunktów.
BurmistrzMiasta i Gminy
Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks
Działoszyce,dnia 5.09.2011 r.
Pliki do pobrania: