Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - 5.09.2011 r.

Ikona statystyk

Odbudowa drogi gminnej Sancygniów przez wieś Nr 321064T na odcinku od km 0+750 do km 1+580, długości 830 mb

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

PRZETARGNIEOGRANICZONY POWYŻEJ 14.000 EURO, NIEPRZEKRACZAJĄCY KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST.8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

NA ZADANIE:

Odbudowa drogi gminnej Sancygniów przez wieś Nr 321064Tna odcinku od km 0+750 do km 1+580, długości 830mb

Ogłoszenie zamieszczono wBiuletynie Zamówień Publicznych pod nr 236785 – 2011 w dniu 5.09.2011 r.

1.       INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM

1.1. Burmistrz Miasta i GminyDziałoszyce zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargunieograniczonego na roboty budowlane -

Odbudowa drogi gminnej Sancygniówprzez wieś Nr 321064T na odcinku od km 0+750 do km 1+580, długości 830mb

Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie ustawyz dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (ustawa z dnia 29stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. t. jed. z 2010 r Nr 113,poz. 759 z późn. zm.)), przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie orazSpecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

1.2 DaneZamawiającego:

Dokładny adres do korespondencji: Urząd Miasta i Gminyw Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce.

Faks: 041 35 26 154, strona internetowa Zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl

2      PRZEDMIOTZAMÓWIENIA

2.1  Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45233200-1,45233220-7, 45233142-6

2.2 Zakresemprzedmiotu zamówienia jest:

Odbudowa drogi gminnej polegająca na wykonaniupodbudowy z tłucznia kamiennego, ułożenie warstwy ścieralnej z betonuasfaltowego oraz utwardzenie poboczy. Szczegółowy zakres zamówienia określawzór kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacjiistotnych warunków zamówienia

3.    TERMINWYKONANIA ZAMÓWIENIA

3.1 Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostałowykonane w terminie do: 5.11.2011r.

4.   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIAOCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

4.1. W przetargu mogą  wziąć udział  Wykonawcy  nie podlegający wykluczeniu  z postępowania  na  podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, oraz spełniający  następujące warunki, o  których mowa w art. 22 w/w prawa, tj;

1. posiadanie wiedzy i doświadczenia – Zamawiającywymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył zamówieniaodpowiadające swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia.

2. dysponowanie odpowiednim potencjałemtechnicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – W zakresie potencjału kadrowego wymagasię, aby kierownik robót posiadał uprawnienia budowlane w zakresie drogowymoraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

3. sytuacja ekonomiczna i finansowa –Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższąniż 300 000,00 zł, oraz posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową narealizację zamówienia w kwocie nie niższej niż 300 000,00 zł.

4.2 Abyspełnić warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lubzdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jestprzedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

4.3.Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wykazać, żełącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnianiewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawców napodstawie załączonych przez nich do oferty dokumentów i oświadczeń.

4.4. Ocena spełniania warunków udziału wpostępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dokonana zostanie wgformuły  „spełnia – nie spełnia”.

 

5.    OŚWIADCZENIAI DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU

5.1 W celuwykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy
z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia
i dokumenty:

·        Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.1i 4.2 SIWZ - do oferty każdy
z Wykonawców jest zobowiązany dołączyć dokumenty, które są składane w formieoryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze wykonawcę.

a)     aktualnyodpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 p.z.p. (załącznik nr 2 do niniejszej do oferty), (konsorcjum– każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia  składa dokument) 

b)     Oświadczeniewykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu zgodnie z formularzem Nr 3  (konsorcjum – każdy z Wykonawców ubiegającychsię wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 

5.2.       Warunki szczegółowe określone w punkcie 4SIWZ - wraz z ofertą każdy
z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymido wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć:

a)                  Wykaz osób i podmiotów, które będąuczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej IzbySamorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanychprzez nich czynności zgodnie z formularzem Nr 4;

b)                  Wykaz wykonanych robót budowlanych wokresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie przynajmniej 2 zamówień o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze z podaniem ichwartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z formularzem Nr 5

c)                  Wykaz podstawowego sprzętu.

5.3.       Wraz z ofertą każdy z Wykonawców zobowiązanyjest złożyć:

·        aktualne zaświadczenie właściwegonaczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznychlub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, żewykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczeniezdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione niewcześniej niż
 3 miesiące przed upływem terminuskładania wniosków o dopuszczanie do udziału postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo składania ofert ((konsorcjum – każdy z Wykonawców ubiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument).

·        informacja Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo– Kredytowej,
 w których wykonawca posiada rachunek,potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowąwykonawcy w wysokości 300 tys. zł.,wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składaniaofert.

·        aktualna polisa ubezpieczeniowa w zakresieprowadzonej działalności na kwotę min. 300 000 zł

·        kosztorys ofertowy opracowany na podstawiezałączonych do SIWZ przedmiarów

5.4. Zasady składania ofert przez podmiotywystępujące wspólnie (konsorcja).

·        Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się oudzielenie zamówienia publicznego.

·        Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje sięodpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie.

·        W przypadku składania oferty przez podmiotywystępujące wspólnie, wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanieumowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

·        Wykonawcy ubiegający się o udzieleniezamówienia wspólnie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego.

Do ofertynależy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno :

-jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi,

-precyzować zakres umocowania,

-wskazywać pełnomocnika,

-wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie.

Każdyz Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi podpisać się napełnomocnictwie, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu.

Pełnomocnictwomusi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonejnotarialnie za zgodność z oryginałem.

·        Dokumenty składane indywidualnie przezkażdego Wykonawcę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacjidanego podmiotu.

·        Oświadczenia i dokumenty składane w imieniuuczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje Wykonawca – pełnomocnik,działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 

6    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIASIĘ Z WYKONAWCAMI

6.1       Upoważnionym do bezpośredniegokontaktowania się i do udzielania wyjaśnień Wykonawcom jest: Marcin Leszczyński– BID UMiG w Działoszycach , fax. 041 35 26 154 wew. 25, e-mail: gmina@dzialoszyce.pl

7    WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

7.1 Zamawiającynie wymaga wnoszenia wadium.

9  TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

9.1        Wykonawcapozostaje związany ofertą przez 30 dni. bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, októrym mowa w punkcie 11.1 SIWZ.

10.      OFERTY WARIANTOWE I CZĘŚCIOWE

Zamawiającynie dopuszcza składania Ofert wariantowych. Oferty wariantowe nie będąrozpatrywane. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

11.      Zamawiający nie przewiduje udzieleniazamówień uzupełniających zgodnie z art. art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

12  MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

12.1  Ofertęnależy złożyć w sekretariacie w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach, ul.Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce dogodziny 9.00 do dnia 20.09.2011r. pod rygorem nie rozpatrzenia ofertywniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższegoterminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jejwysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

12.2  Oferty zostanąotwarte w sali narad Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5,28-440 Działoszyce o godzinie 9:30 wdniu 20.09.2011r.

13   OPIS KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENYOFERTY

13.1Ofertyzostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Cena brutto oferty, zwana dalej „Cena”- maksymalnie 100pkt

Każdaz ofert będzie oceniana według poniższej zasady:

x - liczba punktów przyznanych Wykonawcy zacenę

x= CN : CB x max Ilość punktów

gdzie: CN - najniższazaoferowana cena brutto, CB –cena brutto zaoferowana w oferciebadanej

Zanajkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilośćpunktów.

                                                                                           

 

BurmistrzMiasta i Gminy
Działoszyce

/-/ Zdzisław Leks

Działoszyce,dnia 5.09.2011 r.

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Marcin Leszczyński (marcin)
Data wytworzenia:
2011-09-05
Data publikacji:
2011-09-05
Data ostatniej zmiany:
2011-09-05

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-22 11:48:13, zmian dokonał(a): Aleksandra Stokowiec

WCAG 2.0 (Level AA)