Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Ikona statystyk

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA Usługi integracji społecznej

  

GMINA DZIAŁOSZYCE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT   NA

  

 Usługi integracji społecznej

  

W ramach środków uzyskanych   przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy   i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich   (PPWOW) Gmina Działoszyce uzyskała dotację w wysokości 276 071,40 , część dotacji, tj.   Kwotę 92 023,80 zł, przeznacza na realizację niżej określonych usług na   terenie Gminy Działoszyce w 2008 r.

  

1.     ZAMAWIAJĄCY

  

Burmistrz Miasta i Gminy   Działoszyce,   (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych   usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług   integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

  

2.     SPOTKANIE INFORMACYJNE

  

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się  w Urzędzie Miasta i Gminy Działoszyce, ul.   Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, budynek A, II p., sala narad, dnia 

  

11 lipca 2008 r.  o godzinie 1400.

  

3.     PROCEDURA

  
Zgodnie z § 3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy   przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego   pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia   29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz.   1655) wybór   usługodawców odbywać się będzie w   oparciu o procedurę CPP ((ang.)   Community Participation in Procurement – Udział społeczności

  w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym   pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt.   kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak   również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

  

 

  

4.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (   opis poszczególnych części zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego   dostępny na stronie www.dzialoszyce.eobip.pl)

  

OFERTY   CZĘŚCIOWE

  

Zamawiający   dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną   lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną   część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na   każdą cześć. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej   części.

  

WARIANTY

  

Zamawiający   nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  

Opis zamawianych   usług – wynikający z zapisów zatwierdzonych Planów Działania

  

                                                                                             

  

I. USŁUGI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

  

   1) Część I.

  

Warsztaty zajęciowe ukierunkowane na rozwój zainteresowań.

  

a)   Utworzenie koła muzyczno – tanecznego na terenie gminy Działoszyce.

  

-   organizacja  kursu  muzyczno – wokalnego ( min. 10 godzin   zajęć) w miesiącu

  

  dla min. 20 osób – w sumie 4 kursy -   obejmujących swoją tematyką zagadnienia związane z muzyką, nauką śpiewu itp.   w okresie do 30.11. 2009 r.,

  

-   organizacja  kursu tańca i   choreografii, ( min. 10 godzin zajęć) w miesiącu dla min. 20 osób – w sumie 4   kursy obejmujących swoją tematyką zagadnienia związane z rodzajami tańca,   nauką podstawowych kroków tańca, choreografią

  

 itp. w okresie do 30.11. 2009 r.,

  

-   realizacja kursów w pomieszczeniach o odpowiednim standardzie
  i wyposażeniu (posiadanych na podstawie np. tytułu własności, umowy   dzierżawy, najmu, użyczenia itp.),

  

-   realizacja kursów przez odpowiednio wykwalifikowaną kadrę, by móc   przeprowadzić np. szkolenia z zakresu muzyki, śpiewu, tańca, choreografii   itp.,

  

b).   Organizacja min. 3 wyjazdów i udział zespołów muzycznych – wokalnych i   tanecznych w festiwalach kultury dziecięcej, konkursach dla zespołów   muzycznych np. Buskie Spotkania z Folklorem, w Harcerskim Festiwalu Kultury   Młodzieży Szkolnej w Kielcach oraz imprezach promujących gminę w okresie do   30.11.2009 r. (obejmująca transport, koszty zgłoszeń zespołów do konkursów i   festiwali oraz inne wydatki związane z zabezpieczeniem logistycznym wyjazdów   dla min. 15 osób każdy).

  

c).   Wspieranie rozwoju lokalnych zespołów tanecznych i wokalnych m.in. poprzez   zakup instrumentów muzycznych  oraz   kompletu strojów dla każdego zespołu (do 30 % wartości projektu).

  

Sugerowany koszt   jednostkowy: 1 osoba kończąca kurs, 1 wyjazd, 1 osoba uczestnicząca w   festiwalach i konkursach, zakup sprzętu muzycznego, zakup stroju dla 1 osoby.

  

Termin realizacji   usługi: 1 sierpnia 2008 r. – 30 listopada 2009 r.

  

Rozszerzenie   oferty spędzania wolnego czasu dla dzieci i młodzieży poprzez utworzenie koła   fotograficzno – filmowego na terenie gminy Działoszyce.

  

d).   Organizacja   kursu fotograficzno –   filmowego (min. 8 godz. zajęć)     

  

     w   sumie 4 szkolenia  dla min.  20 osób w miesiącu.

  

-           organizacja min. 1 wystawy w roku prac fotograficznych wykonanych   przez uczestników kursu (dowolne miejsce wystawy), prowadzenie kroniki   fotograficznej  i filmowej wydarzeń   kulturalnych na terenie gminy

  

-           zakup aparatu fotograficznego, kamery ,

  

-           realizacja kursów w pomieszczeniach o odpowiednim standardzie i   wyposażeniu (posiadanych na podstawie np. tytułu własności, umowy dzierżawy,   najmu, użyczenia itp.),

  

-           realizacja kursów przez kadrę posiadającą uprawnienia do pracy z   dziećmi i młodzieżą.

  

Sugerowany koszt   jednostkowy: 1 osoba kończąca kurs, 1 wystawa, zakup sprzętu fotograficznego   – filmowego.

  

Termin realizacji   usługi: 1 sierpnia 2008 r. – 30 grudnia 2009 r.

  

2)       Część II

  

Rozszerzenie oferty spędzenia wolnego czasu dla dzieci i młodzieży –   utworzenie koła plastyczno – technicznego na terenie gminy Działoszyce.

  

a)   Organizacja  kursu plastyczno –   technicznego, (min. 8 godz. zajęć)

  

     w sumie 4 szkolenia  dla min. 10 osób w miesiącu.

  

-   organizacja min. 1 wystawy w roku, prac wykonanych przez uczestników kursu   (dowolne miejsce wystawy),

  

-   uczestnictwo w konkursach rysunkowych i plastycznych organizowanych dla   dzieci i młodzieży min. 1,

  

- zakup   niezbędnych materiałów do wykonania prac ręcznych i plastycznych

  

   min. dla 10 uczestników,

  

-   realizacja kursów w pomieszczeniach o odpowiednim standardzie i wyposażeniu   (posiadanych na podstawie np. tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu,   użyczenia itp.),

  

-   realizacja kursów przez odpowiednio wykwalifikowaną kadrę, by móc   przeprowadzić np. szkolenia z zakresu rysunku, plastyki, prac ręcznych itp.

  

Sugerowany koszt   jednostkowy: 1 osoba kończąca warsztaty plastyczno – techniczne, 1 komplet   materiałów dla uczestnika warsztatów, 1 wystawa.

  

Termin realizacji   usługi: 1 sierpnia 2008 r. – 30 listopada 2009 r.

  

  3) Część III

  

Organizacja wypoczynku letniego i zimowego

  


  a) organizacja zajęć sportowo – rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży okresie   wakacji i ferii zimowych poprzez    organizację gier sprawnościowych na placach  przy remizach OSP w Pierocicach i w Woli   Knyszyńskiej  dla min. 20 uczestników   każde z różnych grup wiekowych z udziałem rodziców , zakup i montaż prostych   urządzeń placu zabaw, zakup podstawowego wyposażenia np. piłki do gry itp., (   do 30% wartości projektu).

  

- realizacja   usług poprzez wykwalifikowaną kadrę (1 osoba),

  

-           realizacja zajęć sportowo rekreacyjnych na uprzednio odpowiednio   przygotowanym terenie – brak nierówności, wystających korzeni oraz wszelkich   przeszkód architektonicznych mogących powodować zagrożenie dla bawiących się   dzieci i młodzieży),

  

-           lokalizację urządzeń zabawowych należy uzgodnić zarządami OSP.

  

-   organizacja zajęć sportowo – rekreacyjnych przez 3 dni w tygodniu po 2 godz.   dziennie dla min 20 uczestników.

  

Sugerowany koszt   jednostkowy: 1 osoba biorąca udział w zajęciach, 1 komplet wyposażenia placu   zabaw, 1 zakup podstawowego sprzętu sportowego.

  

Termin realizacji   usługi: 1 sierpnia 2008 r. – 31 sierpnia 2008 r.,

  

1 luty 2009 – 31   marca 2009, 1 lipca 2009 – 31 sierpnia 2009 r.

  

II   USŁUGI ŁĄCZONE

  

4. Część IV

  

Pobudzenie   społeczności lokalnej do czynnego udziału w życiu kulturowym.

  

-           Zorganizowanie 2-ch festynów upowszechniającego dziedzictwo   kulturowe i tradycję przy czynnym udziale społeczności lokalnej min.   zaangażowanie 10 uczestników z każdej miejscowości gminy (dzieci, młodzież,   rodzice).

  

-           zakup produktów do przygotowania potraw tradycyjnych do degustacji   charakteryzujących daną miejscowość,

  

-           degustacja potraw tradycyjnych przygotowanych przez  Kóła Gospodyń Wiejskich z terenu gminy   Działoszyce,

  

-           zakup stroju ludowego dla    min. 10 osób  członkiń, członków   koła gospodyń wiejskich (do 30 % wartości projektu).

  

-           Występ dowolnego zespołu muzycznego – 2 godz.

  

Czas   trwania festynu od godz. 1500 do 2000 (niedziela) na   terenie gminy Działoszyce.

  

Sugerowany koszt: 1   komplet stroju, koszty sporządzenia potraw do degustacji , inne koszty   przedsięwzięcia (z wyszczególnieniem)

  

Termin realizacji   usługi: 1 sierpnia 2008 r. – 31 sierpnia 2008 r.

  

                                          1   sierpnia 2009 r. _ 31 sierpnia 2009 r.

  

5. Część V

  

Rozszerzenie   oferty integracyjnej spędzania wolnego czasu dla społeczności lokalnej z   terenu gminy Działoszyce

  

-   zorganizowanie 2  wyjazdów po 37 osób   każdy, wycieczka- pielgrzymka

  

(rodzic   – dziecko, osoba starsza, lider lokalny). Lista uczestników pielgrzymki -   wycieczki sporządzona przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w   Działoszycach stanowić będzie załącznik do umowy na świadczenie usługi.

  

Sugerowany koszt   jednostkowy: koszt 1 wyjazdu.

  

Termin realizacji   usługi: 1 październik 2008 r. –  31   październik 2008 r.

  

                                          1   czerwca 2009 r. -  30 czerwca 2009 r.

  

6).   Część VI

  

Weekendowe   spotkania „Razem raźniej”

  

-   zorganizowanie  4 – ch spotkań na   terenie gminy dla min. 50 osób każde z udziałem społeczności lokalnej z gminy   Działoszyce ( rodzic – dziecko, osoba starsza , liderzy lokalni). Czas   trwania 1 spotkania min. 4 godz.

  

W   programie konkursy i zabawy , szkolenia profilaktyczne (alkoholizm – agresja)   przygotowane i prezentowane przez dzieci i młodzież, zakup drobnych nagród   dla uczestników konkursów ( po 1 nagrodzie za zajęcie pierwszych trzech   miejsc w danym konkursie) w sumie dla 5 konkursów.

  

 - zakup produktów spożywczych dla   przygotowania  wspólnego ogniska.

  

Sugerowany koszt   jednostkowy: koszt  nagród dla jednej   konkurencji

  

Koszt  dla 1 uczestnika.

  

Termin realizacji   usługi: 1 październik 2008 r. – 31 październik 2008 r.

  

                                           1   wrzesień 2009 r. -  30 września 2009 r.

  

7. Część VII

  

Klub   integralny – szycia i haftu (robótki ręczne)

  

-           zorganizowanie dla min. 15 osób kursu haftu – robótek ręcznych min.   10 godzin, w sumie 5 szkoleń w miesiącu,

  

-           zakup materiałów do  wykonania   prac dla min. 15 uczestników,

  

-           zorganizowanie jednej wystawy prac w dowolnym miejscu na terenie   gminy.

  

-           prowadzenie kursu przez osobę mającą   wiedzę z zakresu haftu i robótek ręcznych,

  

-           realizacja kursów na terenie gminy Działoszyce w pomieszczeniach o   odpowiednim standardzie i wyposażeniu (posiadanych na podstawie tytułu   własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.)

  

Sugerowany koszt   jednostkowy: 1 osoba kończąca kurs.

  

Termin realizacji   usługi: 1 sierpnia 2008 r. – 31 sierpnia 2008 r.

  

                                          1   październik 2009 r – 30 listopada 2009 r.

  

8).   Część VIII

  

Kluby   integracyjne

  

-   zorganizowanie 2 kursów kulinarnych (każdy kurs min. 10 godz. zajęć   miesięcznie dla min. 20 osób  – w   sumie  4 szkolenia w miesiącu, dla   członków Koła Gospodyń Wiejskich z Opatkowic i Woli Knyszyńskiej przez osobę   posiadającą wiedzę z zakresu przygotowywania potraw ze szczególnym   uwzględnieniem potraw kuchni tradycyjnej,

  

- zakup   produktów spożywczych niezbędnych do przygotowania potraw

  

-   zakup  sprzętu AGD i naczyń kuchennych   do 30% wartości projektu

  

  tj. po 15 % dla  każdego Koła,

  

-   zorganizowanie min. 2 degustacji potraw    w dowolnym miejscu na terenie gminy dla min. 50 osób każda (np.   wigilijnych potraw),

  

 - zaproszenie do udziału w degustacji   mieszkańców gminy poprzez ogólnodostępną informację zamieszczoną w miejscu   zwyczajowo przyjętym dla ogłoszeń gminnych,

  

-   świadczenie usługi w gminnych punktach (posiadanych na podstawie tytułu   własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.)

  

Sugerowany koszt   jednostkowy: 1 komp. zakupu sprzętu AGD i naczyń kuchennych , 1 osoba kończąca   kurs.

  

Termin realizacji   usługi: 1 grudzień 2008 r. – 31 stycznia 2009 r.

  
  1. USŁUGI DLA OSÓB STARSZYCH
  

9.  Część IX

  

Pomoc   sąsiedzka dla osób niezdolnych do samodzielnej egzystencji

  

Usługi   powinny obejmować:

  

-           pomoc w przygotowaniu posiłków, zakup podstawowych artykułów   żywnościowych zapewnienie dostępu do opieki medycznej, załatwienie spraw w   urzędach.

  

Usługi   powinny być dostępne przez 2 godziny dziennie w całym okresie objętym   projektem dla każdej z  7 osób   podopiecznych Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Działoszycach   (lista osób stanowić będzie załącznik do umowy na świadczenie usługi )   zamieszkałych na terenie gminy Działoszyce w czasie do 31.03.2009 r.

  

-           usługi pomocy sąsiedzkiej winny być wykonywane przez osobę   posiadającą doświadczenie w sprawowaniu opieki nad osobami starszymi .

  

-           dojazd do podopiecznych – własny środek transportu,

  

-           usługi świadczone w miejscu zamieszkania podopiecznego.

  

Sugerowany koszt   jednostkowy:  1 osobogodzina usług   opiekuńczych.

  

Termin realizacji   usługi: 1 październik 2008 r. – 31 marca    2009 r.

  

  

  

5.      UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

  

 

  

Podmiotami uprawnionymi do   ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

  

1.       Organizacje pozarządowe (NGOs)

  

2.       Organizacje kościelne

  

3.       Prywatni usługodawcy: firmy,   osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

  

4.       Samorządy zawodowe, organizacje   samorządu gospodarczego, izby rolnicze

  

5.       Jednostki organizacyjne   samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki   organizacyjne.

  

W przypadku wyboru oferty, z oferentami wymienionymi w punktach   1-4 zawierana jest umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2a do niniejszego   zaproszenia, a z oferentami wymienionymi w pkt 5 – porozumienie, którego wzór   również stanowi załącznik nr 2b do niniejszego porozumienia.

  

6.      KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

  

  

  

I.                     USŁUGI DLA DZIECI I   MŁODZIEŻY

  

1)    W   odniesieniu do części I

  

            Warsztaty zajęciowe ukierunkowane   na rozwój zainteresowań

  

-      zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

  

-      zapewnienie organizacji  4   -ch  kursów muzyczno - wokalnych  

  

     dla   min. 20 osób ,10 godz. miesięcznie,

  

-      zapewnienie organizacji  4   -ch  kursów tańca i choreografii  dla min. 20 osób ,

  

     10   godz. miesięcznie,

  

-           posiadanie lub znalezienie odpowiednio   wykwalifikowanej kadry mogącej przeprowadzić szkolenia z zakresu muzyki i   nauki śpiewu oraz tańca i choreografii,

  

-           posiadanie zaplecza lokalowego ( na   podstawie tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.) na   potrzeby w/w szkoleń

  

-     przedstawienie spójnego ramowego programu  i harmonogramu szkoleń

  

 

  

- posiadanie ubezpieczenia OC,

  

Zamawiający oceni spełnienie powyższych   minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące   dokumenty/oświadczenia:

  

Ø         CV personelu mającego realizować projekt   (koło muzyczno –taneczne i taneczno-choreograficzne) oraz kadry zarządzającej   projekt,

  

Ø         Ramowy program  i harmonogram kursów muzyczno – wokalnych i   taneczno-choreograficznych

  

Ø         Ramowy program i harmonogram udziału   zespołów muzyczno-wokalnego i tanecznego w festiwalach kultury dziecięcej i   konkursach dla dziecięcych zespołów muzycznych i wokalnych oraz imprezach   promujących gminę

  

Ø         Wykaz sprzętu, który ma być zakupiony w   ramach projektu

  

Ø         Wykaz elementów stroju dla 1 osoby

  

Ø         Oświadczenie o posiadaniu zaplecza   lokalowego,

  

Ø         Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia   przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

  

Rozszerzenie   oferty spędzania wolnego czasu dla dzieci i młodzieży poprzez utworzenie koła   fotograficzno – filmowego na terenie gminy Działoszyce.

  

-  zgodność   z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

  

-   zapewnienie organizacji 4-ch kursów fotograficzno – filmowych dla min.   20    osób, 8 godz. zajęć   miesięcznie)        

  

-           zapewnienie organizacji min. 1 wystawy w roku, prac fotograficznych   wykonanych przez uczestników kursu (dowolne miejsce wystawy),

  

-           zapewnienie prowadzenia kroniki fotograficznej i filmowej wydarzeń   kulturalnych na terenie gminy,

  

-           posiadanie lub znalezienie odpowiednio   wykwalifikowanej kadry mogącej przeprowadzić szkolenia z zakresu fotografii i   filmu,

  

-           posiadanie zaplecza lokalowego ( na   podstawie tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.) na   potrzeby w/w szkoleń

  

-     przedstawienie spójnego ramowego programu  i harmonogramu szkoleń

  

 

  

-           posiadanie ubezpieczenia OC,

  

Zamawiający oceni spełnienie powyższych   minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące   dokumenty/oświadczenia:

  

Ø         CV personelu mającego realizować projekt   (kurs fotograficzno – filmowy) oraz kadry zarządzającej projekt,

  

Ø         Ramowy program i harmonogram kursu   fotograficzno – filmowego.

  

Ø         Wykaz sprzętu, który ma być zakupiony w ramach   projektu

  

Ø         Oświadczenie o posiadaniu zaplecza   lokalowego,

  

Ø         Oświadczenie – zobowiązanie do zawarcia   przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

  

2). W odniesieniu do części II

  

Rozszerzenie oferty spędzenia wolnego   czasu dla dzieci i młodzieży – utworzenie koła plastyczno – technicznego na   terenie gminy Działoszyce.

  

-       zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

  

-      zapewnienie organizacji  4   -ch  kursów plastyczno –   technicznych   

  

     dla   min. 10 osób, 8 godz. miesięcznie,

  

-           zapewnienie organizacji jednej wystawy   prac wykonanych przez uczestników kursu (dobrowolne miejsce wystawy)

  

-           wzięcie udziału w min. 1 konkursie   rysunkowym - plastycznym organizowanym dla dzieci i młodzieży,

  

-           zakup niezbędnych materiałów do   wykonywania prac ręcznych i plastycznych dla min. 10 uczestników,

  

-           posiadanie lub znalezienie odpowiednio   wykwalifikowanej kadry mogącej przeprowadzić szkolenia z zakresu prac   ręcznych, rysunku i plastyki,

  

-           posiadanie zaplecza lokalowego ( na   podstawie tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.) na   potrzeby w/w szkoleń

  

-           przedstawienie spójnego ramowego   programu  i harmonogramu szkoleń

  

-       posiadanie   ubezpieczenia OC,

  

Zamawiający oceni spełnienie powyższych   minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

  

Ø         CV personelu mającego realizować projekt   (kurs plastyczno - techniczny) oraz kadry zarządzającej projektem,

  

Ø         Ramowy program i harmonogram kursów   plastyczno – technicznych.

  

Ø         Ramowy program i harmonogram udziału   uczestników kursu w konkursach rysunkowych i plastycznych.

  

Ø         Ramowy program i harmonogram organizacji   wystaw prac wykonanych przez uczestników kursu.

  

Ø         Wykaz materiałów, które mają być   zakupione w ramach projektu

  

Ø         Oświadczenie o posiadaniu zaplecza   lokalowego,

  

Ø      Oświadczenie   – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

  

3). W odniesieniu do części   III

  

Organizacja wypoczynku   letniego i zimowego

  

-       zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

  

-           zapewnienie organizacji zajęć sportowo –   rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży w okresie wakacji i ferii zimowych w   wymiarze 3 dni w tygodniu po 2 godz. dziennie dla min. 20 uczestników w   miejscowościach Pierocice i Wola Knyszyńska,

  

-           posiadanie lub znalezienie odpowiednio   wykwalifikowanej kadry mogącej przeprowadzić zajęcia sportowo – rekreacyjne z   dziećmi i młodzieżą,

  

-           dysponowanie odpowiednio przygotowanym   terenem nie powodującym zagrożenia dla bezpieczeństwa bawiących się dzieci i   młodzieży,

  

-           przedstawienie spójnego ramowego   programu  i harmonogramu organizacji zajęć   sportowo – rekreacyjnych,

  

-       posiadanie   ubezpieczenia OC,

  

Zamawiający oceni spełnienie powyższych   minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące   dokumenty/oświadczenia:

  

Ø         CV personelu mającego realizować projekt   (zajecia sportowo - rekreacyjne) oraz kadry zarządzającej projektem,

  

Ø         Ramowy program i harmonogram zajęć   sportowo - rekreacyjnych.

  

Ø         Wykaz sprzętu, który ma być zakupiony w   ramach projektu

  

Ø         Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednio   przygotowanym terenem,

  

Ø      Oświadczenie   – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

  

II USŁUGI ŁĄCZONE

  

4). W   odniesieniu do części IV

  

Pobudzenie   społeczności lokalnej do czynnego udziału w życiu kulturowym.

  

- zgodność z warunkami   realizacji i zakresem zamawianych usług,

  

-           zapewnienie organizacji 1 festynu w  roku (2 festyny w okresie objętym   projektem) upowszechniającego dziedzictwo kulturowe i tradycję, przy   zaangażowaniu min. 10 uczestników z każdej miejscowości gminy,

  

-           zapewnienie min. 2 godz. występu zespołu   muzycznego w każdym z organizowanych festynów,

  

-           posiadanie ubezpieczenia OC,

  

Zamawiający oceni spełnienie powyższych   minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące   dokumenty/oświadczenia:

  

Ø         CV personelu mającego realizować projekt   oraz kadry zarządzającej projektem,

  

Ø         Ramowy program i harmonogram organizacji   festynów.

  

Ø         Wykaz elementów strojów ludowych, które   mają być zakupione w ramach projektu

  

Ø         Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednio   przygotowanym terenem pod organizację imprez masowych,

  

Ø      Oświadczenie   – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

  

5).  W odniesieniu do część V

  

Rozszerzenie   oferty integracyjnej spędzania wolnego czasu dla społeczności lokalnej z   terenu gminy Działoszyce

  

         -  zgodność z warunkami realizacji i zakresem   zamawianych usług,

  

- zapewnienie organizacji 2  wyjazdów po 37 osób każdy, wycieczka-   pielgrzymka (rodzic – dziecko, osoba starsza, lider   lokalny)   podopieczni  (lista osób uczestników pielgrzymki -   wycieczki stanowić będzie załącznik do umowy na świadczenie usługi przez MGOPS).   

  

-       posiadanie   ubezpieczenia OC, NNW.

  

Zamawiający oceni spełnienie powyższych   minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące   dokumenty/oświadczenia:

  

Ø         CV personelu mającego realizować projekt   oraz kadry zarządzającej projektem,

  

Ø         Ramowy program i harmonogram organizacji   wyjazdów.

  

Ø      Oświadczenie   – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

  

6).   W odniesieniu do części VI

  

Weekendowe   spotkania „Razem raźniej”

  

 -  zgodność z warunkami realizacji i zakresem   zamawianych usług,

  

-   zapewnienie organizacji  4 – ch spotkań   na terenie gminy dla min. 50 osób każde z udziałem społeczności lokalnej z   gminy Działoszyce ( rodzic – dziecko, osoba starsza , liderzy lokalni), czas   trwania jednego spotkania min. 4 godziny,

  

-           dysponowanie odpowiednio przygotowanym   terenem nie powodującym zagrożenia dla bezpieczeństwa uczestników spotkania   oraz konkursów,

  

-       posiadanie   ubezpieczenia OC,

  

Zamawiający oceni spełnienie powyższych   minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

  

Ø         CV personelu mającego realizować projekt   oraz kadry zarządzającej projektem,

  

Ø         Ramowy program i harmonogram organizacji   spotkań.

  

Ø         Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednio   przygotowanym terenem pod organizację tego rodzaju imprez,

  

Ø      Oświadczenie   – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

  

7).   W odniesieniu do części VII

  

Klub   integralny – szycia i haftu (robótki ręczne)

  

-          zgodność z warunkami realizacji i   zakresem zamawianych usług,

  

-           zapewnienie organizacji  5 szkoleń w miesiącu po 2 godz. dla min. 15   osób z zakresu nauki haftu oraz robótek ręcznych,

  

-           zapewnienie organizacji 2 wystaw prac   wykonanych przez uczestników kursu w dowolnym miejscu na terenie gminy,

  

-           zakup niezbędnych materiałów do   wykonywania prac dla min. 15 uczestników,

  

-           posiadanie lub znalezienie odpowiedniej   kadry mogącej przeprowadzić szkolenia z zakresu haftu oraz robótek ręcznych,

  

-           posiadanie zaplecza lokalowego ( na   podstawie tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.) na   potrzeby w/w szkoleń

  

-           przedstawienie spójnego ramowego   programu  i harmonogramu szkoleń

  

-       posiadanie   ubezpieczenia OC,

  

Zamawiający oceni spełnienie powyższych   minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące   dokumenty/oświadczenia:

  

Ø         CV personelu mającego realizować projekt   oraz kadry zarządzającej projektem,

  

Ø         Ramowy program i harmonogram szkoleń

  

Ø         Wykaz materiałów, które mają być   zakupione w ramach projektu

  

Ø         Oświadczenie o posiadaniu zaplecza   lokalowego,

  

Ø      Oświadczenie   – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

  

8).   W odniesieniu do części VIII

  

   

  

  Kluby integracyjne

  

- zgodność   z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

  

-   zapewnienie organizacji 2 kursów kulinarnych (każdy kurs min. 10 godz. zajęć   miesięcznie dla min. 20 osób  – w   sumie  4 szkolenia w miesiącu, dla   członków Koła Gospodyń Wiejskich z Opatkowic i Woli Knyszyńskiej przez osobę   posiadającą wiedzę z zakresu przygotowywania potraw ze szczególnym   uwzględnieniem potraw kuchni tradycyjnej,

  

- zakup   produktów spożywczych niezbędnych do przygotowania potraw

  

-   zakup  sprzętu AGD i naczyń kuchennych   do 30% wartości projektu

  

  tj. po 15 % dla  każdego Koła,

  

-   zapewnienie organizacji min. 2 degustacji potraw  w dowolnych miejscach na terenie gminy  dla min. 50 osób każda (np. wigilijnych   potraw),

  

 - przeprowadzenie akcji promocyjnej oraz   zaproszenie do udziału
  w degustacji mieszkańców gminy poprzez ogólnodostępną informację zamieszczoną   w miejscu zwyczajowo przyjętym dla ogłoszeń gminnych,

  

-   świadczenie usługi w gminnych punktach remizy OSP (posiadanych na podstawie   tytułu własności, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp.)

  

-           przedstawienie spójnego ramowego   programu  i harmonogramu szkoleń

  

-            posiadanie   ubezpieczenia OC,

  

Zamawiający oceni spełnienie powyższych   minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące   dokumenty/oświadczenia:

  

Ø         CV personelu mającego realizować projekt   oraz kadry zarządzającej projektem,

  

Ø         Ramowy program i harmonogram kursów

  

Ø         Wykaz sprzętu oraz produktów, które mają   być zakupione w ramach projektu

  

Ø         Oświadczenie o posiadaniu zaplecza   lokalowego,

  

Ø      Oświadczenie   – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

  
  1. USŁUGI DLA        OSÓB STARSZYCH
  

9).  W odniesieniu   do część IX

  

Pomoc   sąsiedzka dla osób niezdolnych do samodzielnej egzystencji

  

- zgodność   z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

  

-         posiadanie odpowiedniej liczby wykwalifikowanej kadry mogącej   świadczyć usługi z zakresu opieki nad osobami starszymi, niezdolnymi do   samodzielnej egzystencji,

  

-         posiadanie własnego środka transportu by mieć możliwość dojechania   do domu osoby wymagającej opieki, jak również w razie konieczności   przewiezienia jej do punktu opieki medycznej,

  

-         dostępność usługi przez 2 godziny dziennie w całym okresie objętym   projektem dla każdej z 7 osób podopiecznych Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy   Społecznej w Działoszycach (lista osób stanowić będzie załącznik do umowy na   świadczenie usługi )

  

-         posiadanie ubezpieczenia OC,

  

Zamawiający oceni spełnienie powyższych   minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące   dokumenty/oświadczenia:

  

Ø         CV personelu mającego realizować projekt   oraz kadry zarządzającej projektem,

  

Ø         Oświadczenie o posiadaniu środka   transportu

  

Ø      Oświadczenie   – zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW.

  

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie   informacji nt. sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań   informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości   podejmowanych działań.

  

Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z   poniższych warunków:

  

Ø         usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu   działań realizowanych przez danego usługodawcę, lub też dotyczy usług   świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;

  

Ø         usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi   usługodawcami.

  

Podstawą   dla płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba   jednostek zdefiniowanych jako: [1 godzina/dzień/tydzień/miesiąc] pracy   usługodawcy] i/lub [wykonanie usług opisanych powyżej na rzecz 1   beneficjenta]. W przypadku bardziej   skomplikowanych ofert (złożoność działań, różna intensywność działań) można posługiwać się kilkoma, powyżej   określonymi jednostkami (kosztami jednostkowymi). W takim wypadku w punktach: 3, 5, 6 i 7 części II Oferty   zatytułowanej „Oferta finansowa” należy wskazać koszty bezpośrednie odrębnie   dla każdego działania, z którego wynika inna jednostka rozliczenia, a także   odrębne koszty jednostkowe.

  

7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY   OFERT

  

SKŁADANIE OFERT

  

a)      Oferty techniczno-finansowe   przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia,   należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do   Urzędu Miasta i Gminy Działoszycach, w Działoszycach przy ul. Skalbmierskiej   5, 28-440 Działoszyce, I p., p. 14 w   terminie do 31 lipca 2008 r. - czwartek do godz. 1500). W podanym wyżej terminie oferta musi   wpłynąć do Zamawiającego.

  

b)       Oferta winna być ważna przez co   najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)

  

c)       Oferta winna być dostarczona w   zamkniętej kopercie z dopiskiem

  

„Oferta na świadczenie usług: [tytuł usługi taki jak w pkt. 4]”, ponadto   na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

  

OCENA OFERT

  

1.      Ocena ofert i wybór   najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

  

a.      Ocena spełniania minimalnych   kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

  

b.      Wybór najkorzystniejszej oferty   (ofert).
  Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu   zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty,   współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność,   trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez   Usługodawcę.

  

c.      Negocjacje szczegółów umowy z   wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli   takie negocjacje okażą się niezbędne),

  

2.      Ostateczna decyzja dotycząca   złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 14 tygodni od wyznaczonego   terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej   Urzędu Miasta i Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

  

3.      Decyzja Zamawiającego jest   ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym.   Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć   umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego   Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do   polubownego rozwiązania sporu.

  

4.      Z wybranym(i) oferentem(ami)   zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do   niniejszego ogłoszenia.

  

1.      KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

  

W   celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o   skontaktowanie się z p. Krystyną   Ciszek, Z-cą Burmistrza Miasta i Gminy Działoszyce, tel. 041 3526005 w.   22, faks: 041 3526900, e-mail: gmina@dzialoszyce.pl   lub z p. Elżbietą Popiołek pracownikiem socjalnym Miejsko Gminnego Ośrodka   Pomocy Społecznej w Działoszycach nr tel    3526005 w. 27, faks: 041 3526900, e-mail: mgopsdziloszyce@poczta.onet.pl

  

                                                                Burmistrz Miasta i Gminy

                                                               Działoszyce

                                                                  /-/ Zdzisław Leks

  

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Marcin Leszczyński (marcin)
Data wytworzenia:
2008-07-10
Data publikacji:
2008-07-10
Data ostatniej zmiany:
2008-07-10

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-03-28 07:59:00, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)