ul.Skalbmierska 5
28-440Działoszyce
telefon:(041)3526005
e-mail:gmina@dzialoszyce.pl
OGŁOSZENIE
OPRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJPONIŻEJ 206 000 EURO NA:
„Odbudowa drogigminnej nr 1508004 Dzierążnia - Marianów
· Uzyskaniespecyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnychwarunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowejBiuletynu Informacji Publicznej
Osobą upoważnioną do kontaktówz oferentami jest - Andrzej Strączekpracownik Referatu GGRiOŚIA (godz. Urzędowania: 800 -1400) w dniach pracyUrzędu
tel. (0-41) 3526005 wew. 25.
· Opis przedmiotu i zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówieniajest odbudowa drogi gminnej polegająca na wyrównaniu istniejącej nawierzchni,wykonaniu podbudowy z tłucznia kamiennego , ułożeniu warstwy ścieralnej zbetonu asfaltowego oraz utwardzeniu poboczy.Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kod CPV – 45 000000-7 Roboty budowlane
Kod CPV – 45 233140-2 Roboty drogowe
Zaleca się dokonaniawizji lokalnej, celem uzyskania pełnych informacji umożliwiających prawidłoweobliczenie ceny oferty.
· Oferty częściowe:
Zamawiającynie dopuszcza składania ofert częściowych
· Oferty wariantowe :
Zamawiającynie dopuszcza składania ofert wariantowych;
· Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 15.10. 2008 r.
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tychwarunków:
1. Oudzielenie zamówienia mogą ubiegać się (zgodnie z art.22.ust.1 pkt.1-4)wykonawcy, którzy:
1).Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeliustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2).Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a takżedysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3).Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonaniezamówienia;
4). Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4), tj. między innymi:
· w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciempostępowania nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując jenienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęciapostępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwemokoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
· nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lubogłoszono upadłość;
· nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lubskładek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdyuzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu;
· osoby fizyczne (bądź wspólnicy w spółkach jawnych,partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, komplementariusze spółekkomandytowych bądź komandytowo – akcyjnych, członkowie organu zarządzającegoosób prawnych) nie skazane prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku zpostępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko obrotowigospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyścimajątkowych;
2. Zamawiający dokonaoceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wyżej,
poprzez sprawdzenie złożonych przezwykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów:
· oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunkówokreślonych w art.22 ust.1 – zał. nr 2 do SIWZ;
· oryginał lub kserokopia, poświadczona przezoferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albozaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnościgospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminuskładania ofert;
· oryginał lub kserokopia, poświadczona przezoferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego UrzęduSkarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminuskładania ofert;
· oryginał lub kserokopia, poświadczona przezoferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego ZUSwystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składaniaofert;
· wykaz zadań zrealizowanych w latach 2004 – 2007 opodobnym zakresie do przedmiotu zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącegozał. nr 3, przy czym co najmniej 2 realizacje potwierdzone referencjami;
· kosztorys szczegółowy lub uproszczony opracowany woparciu o kosztorys ślepy - ofertowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
· Informacja na temat wadium
Zamawiającynie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium;
· Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynymkryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
· Miejsce i termin składania ofert:
Ofertęnależy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach ul.Skalbmierska 5,
w terminiedo 29 sierpnia 2008 r, do godziny 900.
· Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego –sala narad Urzędu Miasta i Gminy wDziałoszycach ul. Skalbmierska 5, w dniu 29 sierpnia 2008 r, o godzinie 915 .
· Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; biegterminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ogłoszenie niniejsze zostało opublikowane wBiuletynie Zamówień Publicznych nr 186133-2008 w dniu 09.08.2008 r.
BurmistrzMiasta i Gminy
Działoszyce
/-/Zdzisław Leks
Działoszyce 08.08.2008 r.
Pliki do pobrania: