OGŁOSZENIE O
PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce,
woj. świętokrzyskie,
tel. (41) 35-26-010 , fax: (41) 35-26-900 ogłasza przetarg nieograniczony na
wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu pn. :
„Rozbudowa bazy sportowo-turystyczno-rekreacyjnej
wraz z obiektami towarzyszącymi, parkingami i infrastrukturą techniczną ”
Numer ogłoszenia w : 388504
- 2009 ; data zamieszczenia: 6.11.2009 r.
Znak
sprawy nadany przez Zamawiającego: Or.I-3420/55/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj.
świętokrzyskie,
tel. (41) 35-26-005 , fax: (41) 35-26-900
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OPIS
II. 1. 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Rozbudowa bazy
sportowo-turystyczno-rekreacyjnej wraz z obiektami towarzyszącymi, parkingami i
infrastrukturą techniczną”.
II. 1. 2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II. 1. 3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
rozbudowa bazy sportowo-turystyczno-rekreacyjnej wraz z obiektami
towarzyszącymi, parkingami i infrastrukturą techniczną. Obiekt zlokalizowany będzie na działkach o nr ewidencyjnych gruntu: 822,
262, 263, 264, 260 położonych w Działoszycach oraz działce o nr ewid. 314
położonej w miejscowości Chmielów.
Rozbudowa bazy
sportowo-rekreacyjno-turystycznej polega na:
- przebudowie i
modernizacji istniejącego budynku socjalno-magazynowego,
- przebudowie i
modernizacji istniejącego boiska do gry w piłkę nożną,
- budowie trybuny
(widowni) dla boiska z przeznaczeniem na ok. 450 miejsc,
- budowie muszli
koncertowej na imprezy okolicznościowe,
- budowie bieżni
lekkoatletycznej oraz bieżni do skoku w dal,
- budowie dróg
dojazdowych, ciągów pieszych,
- budowie ogrodzenia
terenu, elementów małej architektury,
- budowie zewnętrznego
oświetlenia terenu,
- wykonaniu systemu
drenaży boisk oraz odwodnienia terenu inwestycji,
- wykonaniu i
zagospodarowaniu zieleni,
-
wykonaniu nowego przyłącza sieci energetycznej
umożliwiającej oświetlenie przedmiotowego terenu oraz doświetlenie boiska.
Dane techniczne obiektu:
Powierzchnia boiska głównego (nawierzchnia
istniejąca trawiasta) – 6 500,00m2
Powierzchnia bieżni (mączka ceglana) – 2 088,00 m2
Powierzchnia chodników ciągów pieszych (kostka
betonowa) – 3 883,00 m2
Powierzchnia dróg
(nawierzchnia asfaltowa) – 2 705,00 m2
Zakres ilościowy i rzeczowy robót określony jest w
dokumentacji projektowej,
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zestawieniu ilościowym
i rzeczowym.
II. 1. 4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 45000000 – roboty budowlane
45220000-5 roboty
inżynieryjne i budowlane
45212172-2 roboty
budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych
45212200-8 roboty
budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45.100000-8 przygotowanie
terenu pod budowę
45.300000-0 roboty w zakresie
instalacji budowlanych
45.400000-1 roboty
wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45.111000-8 roboty
przygotowawcze
45.112000-5 roboty ziemne
45231000-5 odwodnienie korpusu
drogowego
45223300-9 roboty
budowlane w zakresie parkingów
45233000-5 nawierzchnie
45233000-9 elementy ulic
45232452-5 roboty
odwadniające
45237000-7 roboty
budowlane w zakresie scen
45262800-9 rozbudowa
budynków
45310000-3 roboty
instalacyjne elektryczne
II. 1. 5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II. 1. 6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Do 30 kwietnia 2011 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III. 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca zobowiązany
jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł najpóźniej do dnia
30 listopada 2009 r. do godz.
10 30
2. Wadium może
być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r
o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)
Jeżeli wadium
jest wnoszone w pieniądzu należy je
wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy: Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział Działoszyce Nr 25 8591 0007 0130 0000 0013 0002 z dopiskiem „Rozbudowa bazy
sportowo-turystyczno-rekreacyjnej wraz z obiektami towarzyszącymi, parkingami i
infrastrukturą techniczną”. Kserokopię polecenia przelewu
potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż
pieniądz oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie
Urzędu, natomiast do oferty należy dołączyć ich kserokopię. Dokumenty te muszą
być ważne na cały okres związania ofertą.
Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy
oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego
oferta zostanie odrzucona.
3. Zamawiający
dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46, ust. 1 i 2
ustawy Pzp.
III. 2) WARUNKI UDZIAŁU
1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w
postępowaniu określone w Siwz oraz w
art. 22 ustawy Pzp:
1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia
1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia
1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 24 ustawy Pzp.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w
postępowaniu:
2.1 Udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy
2.2. Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu
lat przed wszczęciem niniejszego postępowania,
a jeżeli okres prowadzenie
działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednego obiektu kubaturowego
– kompleksu sportowego o zakresie robót podobnym do zakresu przedmiotu
zamówienia, wymiarach co najmniej zbliżonych do przedmiotu zamówienia i wartości zadania minimum 1 mln. zł. wraz z potwierdzeniem należytego
wykonania przez inwestora.
2.3.
Wykazanie, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową
wystarczające do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia. Dokumentem
potwierdzającym powyższe wymagania będzie informacja banku, w którym Wykonawca
posiada rachunek podstawowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50%
wartości brutto złożonej oferty
2.4. Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru
technicznego,
Zapewnienie
wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego,
a/ kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b/ kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez
ograniczeń,
c/
kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o
przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
2.5. Wykonawca zobowiązuje się
wykonać siłami własnymi co najmniej 55 % zakresu rzeczowego umowy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z
formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w w warunki
Wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z w w warunków skutkować będzie wykluczeniem
wykonawcy z postępowania.
Oświadczenia
i dokumenty, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu.
1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1.
Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
zgodnie z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2
1.2. Dowód wniesienia wadium.
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących
wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.) w postępowaniu o udzielenie
zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy )
1.5. zaświadczenia:
a. właściwego naczelnika urzędu
skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat,
b. właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne , ubezpieczenia społeczne lub uzyskanie zgody na
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie
zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat przez spółkę.
1.6. Wykaz wykonanych
w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego
postępowania, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy –
w tym okresie, minimum jednego obiektu turystyczno-rekreacyjno-sportowego o
zakresie robót podobnym do zakresu przedmiotu zamówienia, wymiarach co najmniej
zbliżonych do przedmiotu zamówienia i wartości zadania minimum 1 mln. zł. wraz z potwierdzeniem należytego
wykonania przez inwestora. (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji )
Wykaz ten ma zawierać:
a/
nazwę zamawiającego,
b/
dokładny zakres wykonanej roboty wraz z podaniem kubatury,
c/
wartość i termin realizacji,
1.7. Dokumenty ( kserokopie
protokołów odbioru robót) potwierdzające należyte wykonanie robót, o których
mowa w pkt. 1.6.
1.8. Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień dla kierownika budowy:
a/ do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
b/ do kierowania robotami budowlanymi w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych,
kanalizacyjnych bez ograniczeń,
c/ kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o
przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
1.9. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywali część robót - załączyć
jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy
podwykonawców.
Wykaz powinien zawierać:
a. nazwę i adres podwykonawców,
b podanie zakresu prac ( z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie
realizował )
1.10. Dokument potwierdzający wymagania - informacja banku lub spółdzielczej
kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty
wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.11. Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do oferty.
1.12. zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 5.
Wyżej wymienione dokumenty musza być przedstawione w formie oryginału
lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej
kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1. 1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV. 2. 1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV. 2. 2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV. 3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV. 3. 1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska
5, tel. 041 3526010 wew. 31.
IV. 3. 4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
30 listopada 2009 godzina 1100,
miejsce: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce, ul. Skalbmierska 5 (sekretariat urzędu – budynek A).
Otwarcie ofert nastąpi w
dniu 30 listopada 2009 r
o godz. 1130 w
Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach przy ul. Skalbmierskiej 5, (sala
narad).
IV. 3. 5) Termin związania ofertą: okres liczonych w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
Burmistrz Miasta i Gminy
Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks
Pliki do pobrania: