OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Działoszyce
28- 440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, woj. świętokrzyskie
tel: 041-3526010, fax: 041-
3526900
ogłasza przetarg nieograniczony na wyłonienie Wykonawcy
zadania pn.: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy
realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa
bazy sportowo-turystyczno-rekreacyjnej wraz z obiektami towarzyszącymi,
parkingami i infrastrukturą techniczną”
Numer ogłoszenia: 161750 - 2010 ; data zamieszczenia:
9.06.2010 r.
Znak sprawy nadany przez Zamawiającego:
Or.I-3420/26/10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
Przedmiot:
Pełnienie
obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania
inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa
bazy sportowo – turystyczno - rekreacyjnej wraz z obiektami towarzyszącymi,
parkingami i infrastrukturą techniczną”
Rodzaj zamówienia: usługi
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74231540-4
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania
ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: do 31.
12. 2011 r.
Wadium: nie przewiduje się
Kryteria oceny ofert:
cena - 100%
Zamawiający nie przewiduje
wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Adres strony internetowej, na
której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.dzialoszyce.eobip.pl/
Pracownikiem uprawnionym do
kontaktów z oferentami jest: mgr inż. Michał Leszczyński tel.: 041-3526010 w. 31 , fax: 041-3526900.
W przetargu mogą wziąć udział
wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki ogólne i szczegółowe:
1. Warunki ogólne
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
-
posiada
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiada
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
znajduje
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie
podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Wykonawcy
składający ofertę wspólną mogą spełniać postawione warunki łącznie.
2. Warunki szczegółowe udziału w
postępowania w oparciu o art.22 ust.1 pkt. 1- 3 Pzp
2.1 Potencjał ekonomiczno – finansowy
2.2.
Potencjał kadrowy.
Wykonawca
musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami
odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności
określone przepisami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca przedstawi w ofercie
kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli:
Lp |
Stanowisko |
Wykonawca Liczba osób |
Staż (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia) |
Doświadczenie zawodowe ( liczba porównywalnych prac) |
1 |
Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno budowlanych |
1 osoba |
3 lata |
1 |
|
Inspektor nadzoru robót drogowych |
1 osoba |
3 lata |
1 |
2 |
Inspektor nadzoru robót elektrycznych |
1 osoba |
3 lata |
1 |
3 |
Inspektor nadzoru robót sanitarno - wodociągowych |
1 osoba |
3 lata |
1 |
Wykonawcy
wspólnie ubiegający się wykonawców udzielenie niniejszego zamówienia muszą
wykazać, że łącznie spełniają warunek dotyczący potencjału kadrowego.
2.3 Doświadczenie
Wykonawca
musi wykazać, że w okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu
funkcji inspektora nadzoru robót, a charakter tych robót podobny był do
wymienionego wyżej zamówienia.
Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie
spełniają wyżej opisany warunek.
3.
Oświadczenia i dokumenty, jakie ma
dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków
określonych wymagań w stosunku do przedmiotu zamówienia
Wykonawcy
biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić
ich spełnienie wskazanymi dokumentami:
1. Oferta – załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym i tabelą
elementów scalonych.
2. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu – załącznik nr 2 do SIWZ
3. Oświadczenie zgodne z art. 22, ust. l – załącznik nr 3 do
SIWZ
4. Oświadczenie zgodne z art. 24 – załącznik nr 4 do SIWZ
5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu.
Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
7. Potwierdzenie posiadanych uprawnień -
dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności uprawnienia do
nadzorowania robót konstrukcyjno budowlanych, robót w zakresie zewnętrznych
instalacji wodociągowych, uprawnienia do nadzorowania
robot budowlanych w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
i elektroenergetycznych, nadzorowania robót w zakresie wykonania robót
drogowych
8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 5 lub będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich
kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nich czynności, w tym osoba (osoby) wykazane muszą posiadać
uprawnienia do nadzorowania robot konstrukcyjno budowlanych, robót budowlanych w
zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, uprawnienia
do nadzorowania robót w zakresie zewnętrznych instalacji wodociągowych, uprawnienia w zakresie nadzoru robót w zakresie budowy
dróg, oraz legitymować się aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
9. Parafowany wzór umowy – załącznik nr
6 do SIWZ.
Zamawiający oceni spełnienie
warunków wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia”.
Oferty należy składać w
siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy w
Działoszycach 28 – 440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5 , sekretariat
Termin
składania ofert upływa dnia 21 czerwca 2010 r. o
godz. 1000
Otwarcie ofert nastąpi w
siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy w
Działoszycach , 28-440 Działoszyce, ul.
Skalbmierska 5, sala narad, w dniu 21
czerwca 2010 r. o godz. 1030
Wykonawca pozostaje związany
złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
Burmistrz
Miasta i Gminy Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks
Pliki do pobrania: