Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - 15.10.2010 r.

Ikona statystyk

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i remont ruin zabytkowej Synagogi w Działoszycach"

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

 

Gmina  Działoszyce

 

28- 440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, woj. świętokrzyskie

tel: 041-3526010,  fax: 041- 3526900

 

ogłasza przetarg nieograniczony na wyłonienie Wykonawcy zadania pn.: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i remont ruin zabytkowej Synagogi w Działoszycach”

Numer ogłoszenia:  333722-2010; data zamieszczenia: 15.10.2010 r.
Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: Or.I-3420/60/10

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

Przedmiot:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i remont ruin zabytkowej Synagogi w Działoszycach”

 

Rodzaj zamówienia: usługi

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74231540-4  

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

 

Termin realizacji zamówienia: do  31. 12. 2011 r.

 

Wadium: nie przewiduje się  

 

Kryteria oceny ofert:

cena  -  100%

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

http://www.dzialoszyce.eobip.pl/

 

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest: mgr inż. Michał Leszczyński  tel.: 041-3526010 w. 31 , fax: 041-3526900.

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki ogólne i szczegółowe:

1.  Warunki ogólne

     O udzielenie  zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:

-           posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

-           posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

-           znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

-           nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać postawione warunki  łącznie.

 

2.  Warunki szczegółowe udziału w postępowania w oparciu o art.22 ust.1 pkt. 1- 3 Pzp

      2.1         Potencjał ekonomiczno – finansowy

 

2.2.             Potencjał kadrowy.

Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określone przepisami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli:

 

                              
  

Lp

  
  

Stanowisko

  
  

Wykonawca

  

Liczba osób

  
  

Staż (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia)

  
  

Doświadczenie zawodowe ( liczba porównywalnych prac)

  
  

1

  
  

Inspektor nadzoru robót budowlanych przy obiektach   zabytkowych

  
  

1 osoba

  
  

3 lata

  
  

1

  
  

2

  
  

Inspektor nadzoru robót elektrycznych

  
  

1 osoba

  
  

3 lata

  
  

1

  

 

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek dotyczący potencjału kadrowego.

 

2.3  Doświadczenie

Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót przy obiektach zabytkowych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej opisany warunek.

 

3.       Oświadczenia i dokumenty, jakie ma  dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych wymagań w stosunku do przedmiotu zamówienia

 

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami:

1.      Oferta – załącznik nr 1 do SIWZ.

2.      Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu – załącznik nr 2 do SIWZ

3.      Oświadczenie zgodne z art. 22, ust. l – załącznik nr 3 do SIWZ

4.      Oświadczenie zgodne z art. 24 – załącznik nr 4 do SIWZ

5.      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7.      Potwierdzenie posiadanych uprawnień - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności uprawnienia do nadzorowania robót przy obiektach zabytkowych i w zakresie sieci i instalacji elektrycznych.

8.      Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 5 lub będą   uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,  w tym osoba (osoby) wykazane muszą posiadać uprawnienia do nadzorowania robot przy obiektach zabytkowych i w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz legitymować się aktualną przynależnością do Polskiej  Izby Inżynierów Budownictwa,

9.      Parafowany wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia”.

 

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:

Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach 28 – 440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5 , sekretariat

 

Termin składania ofert upływa dnia  25 października  2010 r. o godz. 1000

 

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego:

Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach ,  28-440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, sala narad,  w dniu 25 października 2010 r. o godz. 1030   

Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Burmistrz Miasta i Gminy
Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks

 

 

Działoszyce, dnia  15.10.2010 r.

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Marcin Leszczyński (marcin)
Data wytworzenia:
2010-10-15
Data publikacji:
2010-10-15
Data ostatniej zmiany:
2010-10-15

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-17 10:34:47, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)