OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Działoszyce
28- 440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, woj. świętokrzyskie
tel: 041-3526010, fax: 041- 3526900
ogłasza przetarg nieograniczony na wyłonienie Wykonawcy zadania pn.: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i remont ruin zabytkowej Synagogi w Działoszycach”
Numer ogłoszenia: 413968 - 2010 ;
data zamieszczenia: 17.12.2010 r.
Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: Or.I-3420/80/10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Przedmiot:
Pełnienie
obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania
inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i remont
ruin zabytkowej Synagogi w Działoszycach”
Rodzaj zamówienia: usługi
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74231540-4
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: do 30. 06. 2011 r.
Wadium: nie przewiduje się
Kryteria oceny ofert:
cena - 100%
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.dzialoszyce.eobip.pl/
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest: mgr inż. Michał Leszczyński tel.: 041-3526047 w. 31 , fax: 041-3526900.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki ogólne i szczegółowe:
1. Warunki ogólne
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać postawione warunki łącznie.
2. Warunki szczegółowe udziału w postępowania w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 Pzp
2.1 Potencjał ekonomiczno – finansowy
2.2. Potencjał kadrowy.
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określone przepisami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli:
Lp
|
Stanowisko
|
Wykonawca
Liczba osób
|
Staż (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia)
|
Doświadczenie zawodowe ( liczba porównywalnych prac)
|
1
|
Inspektor nadzoru robót budowlanych przy obiektach zabytkowych
|
1 osoba
|
1 rok
|
1
|
2
|
Inspektor nadzoru robót elektrycznych
|
1 osoba
|
1 rok
|
1
|
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek dotyczący potencjału kadrowego.
2.3 Doświadczenie
Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót przy obiektach zabytkowych.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej opisany warunek.
3. Oświadczenia i dokumenty, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych wymagań w stosunku do przedmiotu zamówienia
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami:
1. Oferta – załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu – załącznik nr 2 do SIWZ
3. Oświadczenie zgodne z art. 22, ust. l – załącznik nr 3 do SIWZ
4. Oświadczenie zgodne z art. 24 – załącznik nr 4 do SIWZ
5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Potwierdzenie posiadanych uprawnień - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności uprawnienia do nadzorowania robót przy obiektach zabytkowych i w zakresie sieci i instalacji elektrycznych.
8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 5 lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym osoba (osoby) wykazane muszą posiadać uprawnienia do nadzorowania robot przy obiektach zabytkowych i w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz legitymować się aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
9. Parafowany wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia”.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach 28 – 440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5 , sekretariat
Termin składania ofert upływa dnia 28 grudnia 2010 r. o godz. 1000
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach, 28-440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, sala narad, w dniu 28 grudnia 2010 r. o godz. 1030
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Działoszyce, dnia 17.12.2010 r.
Burmistrz
Miasta i Gminy Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks
Pliki do pobrania: