OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5,
28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie,
tel. (41) 35-26-047, fax: (41) 35-26-900 ogłasza przetarg nieograniczony na
wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu pn. :
„Wykonanie elewacji na budynku przedszkola - termomodernizacja”
Numer ogłoszenia: 157529
- 2011 ; data zamieszczenia: 6.06.2011 r.
Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: Or.I-3420/26/2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj.
świętokrzyskie,
tel. (41) 35-26-047 , fax: (41) 35-26-900
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OPIS
II. 1. 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie elewacji na budynku przedszkola - termomodernizacja”
II. 1. 2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
- dociepleniu budynku,
- wymianie stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianie rynien i rur spustowych,
- wykonaniu okładzin schodów z płytek antypoślizgowych na klej,
Obiekt zlokalizowany będzie na działkach o nr ewidencyjnych gruntu: 592/2 i 592/3 położonych w miejscowości Działoszyce.
Zakres ilościowy i rzeczowy robót określony jest w
dokumentacji projektowej,
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zestawieniu ilościowym
i rzeczowym.
Wykonawca ma prawo doboru materiałów oraz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, przy zachowaniu warunku, że zastosuje materiał lub urządzenie o parametrach co najmniej takich samych lub lepszych od wskazanego w projekcie budowlanym.
II. 1. 4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 45000000 – roboty budowlane
45220000-5 roboty inżynieryjne i budowlane
45.100000-8 przygotowanie terenu pod budowę
45.300000-0 roboty w zakresie instalacji budowlanych
45.400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45.111000-8 roboty przygotowawcze
45232452-5 roboty odwadniające
II. 1. 5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II. 1. 6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Od daty podpisania umowy do 15.08.2011 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III. 2) WARUNKI UDZIAŁU
1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art.22 ustawy Pzp:
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
2.1 Udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy;
2.2. Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednego – obiektu budowlanego o wartości zadania minimum 20 tys. zł. wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora.
2.3. Wykazanie, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczające do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia. Dokumentem potwierdzającym powyższe wymagania będzie informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek podstawowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości brutto złożonej oferty;
2.4. Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego,
a/ kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego
2.5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać siłami własnymi co najmniej 55 % zakresu rzeczowego umowy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
VI. Oświadczenia i dokumenty, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym - załącznik nr 1
Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty:
1.1. Oświadczenie wykonawcy o braku wykluczenia na podstawie art. 24 Pzp załącznik nr 2 oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Pzp – załącznik nr 3
1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
1.4. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy )
a/ właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat,
b/ właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne , ubezpieczenia społeczne lub uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat przez spółkę.
1.6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – obiektów budowlanych o wartości zadania minimum 20 tys. zł. wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji )
Wykaz ten ma zawierać:
a/ nazwę zamawiającego,
b/ dokładny zakres wykonanej roboty wraz z podaniem kubatury,
c/ wartość i termin realizacji,
1.7. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 1.6.
1.8. Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień dla kierownika budowy:
a/ do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
1.9. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywali część robót - załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców.
Wykaz powinien zawierać:
a/ nazwę i adres podwykonawców,
b/ podanie zakresu prac ( z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował )
1.10. Dokument potwierdzający wymagania – informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.11. Wypełniony kosztorys ofertowy załącznik nr 5 sporządzony w oparciu o załączone przedmiary robót.
1.12. Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy – załącznik nr 6
Wyżej wymienione dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1. 1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV. 2. 1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV. 2. 2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV. 3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV. 3. 1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, tel. 041 3526047 wew. 31.
IV. 3. 4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
22 czerwiec 2011 godzina 1000,
miejsce: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce, ul. Skalbmierska 5 (sekretariat urzędu – budynek A).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 czerwiec 2011 r o godz. 1030 w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach przy ul. Skalbmierskiej 5, (sala narad).
IV. 3. 5) Termin związania ofertą: okres liczonych w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Burmistrz Miasta i Gminy
w Działoszycach
/-/ Zdzisław Leks
Pliki do pobrania: