Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - 07.06.2011 r.

Ikona statystyk

Utworzenie centrów wsi Dzierążnia i Sudół na cele sportowo-rekreacyjno-kulturalne

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie,
tel. (41) 35-26-047, fax: (41) 35-26-900 ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu pn. :

Utworzenie centrów wsi Dzierążnia i Sudół na cele sportowo – rekreacyjno - kulturalne


Ogłoszenie zostało zamieszczone na stronie Biuletynu Zamówień Publicznych

Numer ogłoszenia 159215-2011; data zamieszczenia: 07.06.2011 r.


Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: BID-ZP.7.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. (41) 35-26-047 , fax: (41) 35-26-900

adres poczty a-mail: gmina@dzialoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II. 1) OPIS

II. 1. 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Utworzenie centrów wsi Dzierążnia i Sudół na cele sportowo – rekreacyjno - kulturalne

 II. 1. 2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.        1. 3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub      zakresu zamówienia: Przedmiotem   zamówienia są roboty budowlane obejmujące:

- wykonanie zadaszonej sceny okolicznościowej,

- wykonanie zadaszonego miejsca do grilowania,

- wykonanie jednostanowiskowego boiska do gry w kosza,

- utwardzenie alejek i placów,

- remont boiska trawiastego,

- przebudowę i rozbudowę budynku świetlicy wiejskiej we wsi Sudół,

- budowę zbiornika na nieczystosci ciekłe

- wykonanie placu zabaw z wyposażeniem

Obiekty zlokalizowane na działkach o nr ewidencyjnych gruntu: 575 w Dzierążni i 123 w Sudole.

 Zakres ilościowy  i rzeczowy robót określony jest w dokumentacji projektowej,
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zestawieniu ilościowym
i rzeczowym.

Wykonawca  ma  prawo  doboru  wyrobów budowlanych  oraz  urządzeń  objętych przedmiotem  zamówienia,  przy  zachowaniu  warunku,  że  zastosuje wyrób budowlany lub  urządzenie  o  parametrach technicznych i charakterystyce co najmniej  takiej  samej  lub lepszej od wskazanego w projekcie budowlanym.

 

 II. 1. 4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

        45.00.00.00 – roboty budowlane

         45.22.00.00-5 roboty inżynieryjne i budowlane

         45.10.00.00-8 przygotowanie terenu pod budowę

         45.30.00.00-0 roboty w zakresie instalacji budowlanych

         45.11.10.00-8 roboty przygotowawcze

         45.11.20.00-5 roboty ziemne     

         45.23.24.52-5 roboty odwadniające

         45.26.28.00-9 rozbudowa budynków

45.26.10.00-4 – wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych

45.26.25.00-6 – roboty murarskie i murowe

45.40.00.00-1 – roboty wykończeniowe

37.53.52.00-9 – wyposażenie placów zabaw

   45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne

         45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

 

II. 1. 5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II. 1. 6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Od daty podpisania umowy między stronami do 10. 10. 2011 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III. 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  10 000,00 zł najpóźniej do dnia   22. 06. 2011 r. do godz. 09 00

2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.  2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U.  Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)  

Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu  należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy: Krakowski Bank  Spółdzielczy Oddział Działoszyce Nr  25 8591 0007 0130 0000 0013 0002  z dopiskiem „Wadium przetargowe - Utworzenie centrów wsi Dzierążnia i Sudół na cele sportowo – rekreacyjno – kulturalne.” Kserokopię  polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.

Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu, natomiast do oferty należy dołączyć ich kserokopię. Dokumenty te muszą być ważne na cały okres związania ofertą.

Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

3. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46, ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

III. 2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w           postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny      spełniania tych warunków:

1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w  Siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp:
1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia
1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
2.1 Udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy
2.2. Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania,  a jeżeli  okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednego obiektu budowlanego o wartości zadania minimum  50 tys. zł. wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora. 

2.3. Wykazanie, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczające do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia. Dokumentem potwierdzającym powyższe wymagania będzie informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek podstawowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości brutto złożonej oferty.
2.4. Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego,
Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego,

a/ kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,

b/ kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń,

c/ kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

2.5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać siłami własnymi co najmniej 55 % zakresu rzeczowego umowy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w w warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z w w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • Informacja o oświadczeniach           i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w      celu potwierdzenia      spełniania warunków udziału w      postępowaniu:     

Oświadczenia i dokumenty, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1.
Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty:
1.1. Oświadczenie wykonawcy o braku wykluczenia na podstawie art. 24 Pzp załącznik nr 2 oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Pzp – załącznik nr 3
1.2. Dowód wniesienia wadium.
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
1.4. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy)
1.5. zaświadczenia:
a. właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat,
b. właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenia społeczne lub uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat przez spółkę.
1.6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania,  a jeżeli  okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednego  obiektu budowlanego o wartości zadania minimum  20 tys. zł. wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora.  

(wzór wykazu stanowi  załącznik nr 4  do specyfikacji  )

 

Wykaz ten ma zawierać:

a/  nazwę zamawiającego,

b/  dokładny zakres wykonanej roboty wraz z podaniem kubatury,

c/  wartość i termin realizacji,

1.7. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 1.6.
1.8. Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień dla kierownika budowy:
a/ do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,

b/ do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń,

c/ kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

1.9. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywali część robót - załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców.
Wykaz powinien zawierać:
a. nazwę i adres podwykonawców,
b podanie zakresu prac ( z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował )
1.10. Dokument potwierdzający wymagania - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.11. Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do oferty.
1.12. zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 6.
Wyżej wymienione dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.

 SEKCJA IV: PROCEDURA

IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV. 1. 1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV. 2. 1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV. 2. 2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV. 3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV. 3. 1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, tel. 41 3526047 w 26.

IV. 3. 4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 

22 czerwca  2011 r. godzina 0900,

miejsce: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce,  ul. Skalbmierska 5

(sekretariat urzędu – budynek A).

Otwarcie ofert nastąpi w dniu  22. 06. 2011 r  o godz. 0930  w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach przy ul. Skalbmierskiej 5, (sala narad).

IV. 3. 5) Termin związania ofertą: okres liczonych w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Burmistrz Miasta i Gminy
Działoszyce

/-/  Zdzisław Leks

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Marcin Leszczyński (marcin)
Data wytworzenia:
2011-06-07
Data publikacji:
2011-06-07
Data ostatniej zmiany:
2011-06-08

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-17 15:07:00, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)