Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - 27.06.2012 r.

Ikona statystyk

Przebudowa i rozbudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Działoszycach w celu prowadzenia rehabilitacji oraz przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych

Gmina Działoszyce: Przebudowa i rozbudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Działoszycach w celu prowadzenia rehabilitacji oraz przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych

Numer ogłoszenia: 139755 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5,  28 – 440 Działoszyce.

Adres strony internetowej: www.dzialoszyce.eobip.pl

I.   2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.    1)   OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

11.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Działoszycach w celu prowadzenia rehabilitacji oraz przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

11.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest: Przebudowa i rozbudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Działoszycach w celu prowadzenia rehabilitacji oraz przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych polegający na wymianie instalacji elektrycznej, przebudowie łazienek, instalacji wok - kan i centralnego ogrzewania. Zakres prac do wykonania zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót. Całość materiałów zabezpiecza Wykonawca. Podane w SIWZ, dokumentacji technicznej gotowe wyroby budowlane, urządzenia oraz wyposażenie z podaniem nazwy producenta stanowią wyłącznie przykład i mają na celu jedynie określenie parametrów i cech produktów wymienionych w powstałej dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów w zakresie parametrów technicznych i jakości. W każdym przypadku dopuszcza się zastosowanie wyrobów budowlanych i technologii równoważnych. Wyroby budowlane równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy.

11.1.3)Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

11.1.4)Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5, 45.33.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.13.10.00-7, 45.45.30.00-7, 45.26.25.20-6, 45.11.12.20-6.

11.1.5)Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.         2)            CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie robót: 19. 11. 2012 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III. 2) ZALICZKI

          Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

111.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

          III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi , specjalność konstrukcyjno budowlana oraz, instalacyjno wod - kan. przynależeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. (ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane - z późn. zmianami) Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca w wykazie osób wykaże na stanowisko kierownika budowy osobę posiadającą ww. uprawnienia wraz z oświadczeniem o posiadaniu przez tę osobę uprawnień i przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa Zamawiaj ący dokona oceny spełniania niniejszego warunku na postawie informacji zawartych w złożonych dokumentach spełnia / nie spełnia

111.4)INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

          III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

          wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

          oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadaj ą wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładaj ą obowiązek posiadania takich uprawnień

          III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

          oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

          aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

          aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

          aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

      III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

          nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

          nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

          nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania


wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.          7)          Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.          1)          TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zawarte są we wzorze umowy który stanowi załącznik do postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, 28 – 440 Działoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

16. 07. 2012 r. godzina 10:00,

miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, 28 – 440 Działoszyce - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Marcin Leszczyński (marcin)
Data wytworzenia:
2012-06-27
Data publikacji:
2012-06-27
Data ostatniej zmiany:
2012-06-27

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-19 12:42:29, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)