Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - 16.07.2012 r.

Ikona statystyk

Zakup energii elektrycznej

Działoszyce: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 154737 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach , ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3526005 w. 26, faks 041 3526900.

  • Adres strony internetowej      zamawiającego:      www.dzialoszyce.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Działoszyce działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu niżej wymienionych jednostek: 1) Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Działoszycach 2) Miejsko-Gminne Centrum Kultury w Działoszycach 3) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Działoszycach 1.2 Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.09.2012 r. do 31.05.2014 r. wynosi - Taryfa Cxx: 760 735,00 kWh. (w okresie od 01.09.2012 r. do 31.12.2012 r. - 144 842,00 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 434 748,00 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.05.2014 r. - 181 145,00 kWh) - Taryfa Gxx: 23 173,50 kWh. (w okresie od 01.09.2012 r. do 31.12.2012 r. - 4 414,00 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 13 242,00 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.05.2014 r. - 5 517,50 kWh).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie      zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do      wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa      nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny       spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z       ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale 4 specyfikacji wg       formuły spełnia - nie spełnia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny       spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z       ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale 4 specyfikacji wg       formuły spełnia - nie spełnia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny       spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z       ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale 4 specyfikacji wg       formuły spełnia - nie spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do      wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny       spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z       ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale 4 specyfikacji wg       formuły spełnia - nie spełnia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i      finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny       spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z       ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale 4 specyfikacji wg       formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania      spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1      ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,      należy przedłożyć:
    • koncesję,       zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie      potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1      ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie       o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny       odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do       rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.       24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed       upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w       postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku       do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie, że na dzień składania oferty Wykonawca posiada umowę z PGE Dystrybucja S.A., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A., zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ; - W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2 - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - Dokument, o którym mowa w pkt. 4.3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach ul. Skalbmierska 5 28-440 Działoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach ul. Skalbmierska 5 28-440 Działoszyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Marcin Leszczyński
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2012-07-16
Data ostatniej zmiany:
2012-07-16

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-03-28 07:59:00, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)