Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - 5.09.2013 r.

Ikona statystyk

1. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Dziewięczyce 2. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Niewiatrowice 3. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Dziekanowice 4. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Działoszyce

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie,
tel. (41) 35-26-154 , fax: (41) 35-26-900 ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu pn. :

 

  1. Budowa      odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Dziewięczyce

  2. Budowa      odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Niewiatrowice

  3. Budowa      odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Dziekanowice

  4. Budowa      przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Działoszyce

 


Numer ogłoszenia:   178511 - 2013 ; data zamieszczenia: 05.09.2013 r.
Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: Or.I-3420.36.13

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie,
tel. (41) 35-26-154 , fax: (41) 35-26-900

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II. 1) OPIS

II. 1. 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

1. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Dziewięczyce

2. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Niewiatrowice

3. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Dziekanowice

4. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Działoszyce

 II. 1. 2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II. 1. 3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest

1. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Dziewięczyce

Zakres prac obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci wodociągowej od węzła A początkowego zlokalizowanego w bezpośrednim skrzyżowaniu drogi gminnej z droga powiatową 0511T (Lipówka – Wolica – Szyszczyce) na działce o nr ewid. 181 – z rur PE 100  SDR 17 Ø 110 x 6,6 mm o łącznej długości L = 268,8 m – do węzła B końcowego tj. hydrantu  Hp2 nadziemnego Dn80m zlokalizowanego w zachodniej części pasa drogowego drogi gminnej.

2. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Niewiatrowice

Zakres prac obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci wodociągowej od węzła „A”  początkowego, zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie drogi powiatowej na działce nr ewid. 7 – z rur PE 100 SDR 17 Ø 110x6,6 mm o łącznej długości L = 576,8 m – do węzła „C” końcowego tj. hydrantu Hp2 nadziemnego Dn80m zlokalizowanego w północnej części pasa drogowego drogi gminnej.

3. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Dziekanowice

Zakres prac obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci wodociągowej od węzła „A”  początkowego, zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie drogi powiatowej nr 0498T (trasa Działoszyce – Szarbia) na działce nr ewid. 440 – z rur PE 100 SDR 17 Ø 110x6,6 mm o łącznej długości L = 202,8 m – do węzła „B” końcowego tj. hydrantu Hp2 nadziemnego Dn80m zlokalizowanego w zachodniej części pasa drogowego drogi powiatowej.

4. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Działoszyce

-        miejscowość Dębiany szt. 3

-        miejscowość Dzierążnia szt. 1

-        miejscowość Dziewięczyce szt. 2

-        miejscowość Gaik szt. 2

-        miejscowość Iżykowice szt. 2

-        miejscowość Lipówka szt. 6

-        miejscowość Marianów szt. 2

-        miejscowość Podrózie szt. 4

-        miejscowość Stępocice szt. 4

-        miejscowość Sódół szt. 1

-        miejscowość Świerczyna szt. 8

-        miejscowość Teodorów szt. 4

-        miejscowość Wola Knyszyńska szt. 5

-        miejscowość Wolica szt. 3

-        miejscowość Zagaje Dębiańskie szt. 3

-        miejscowość Sypów szt. 2

-        miejscowość Szyszczyce szt. 2

w tym:

Ciąg technologiczny oczyszczalni składa się z następujących urządzeń:

-        przykanalik

-        studzienka rewizyjna

-        kompaktowy reaktor biologiczny ze zintegrowanym osadnikiem gnilnym

-        pompownia ścieków podczyszczonych

-        studzienka rozdzielcza

-        drenaż rozsączający ułożony na złożu żwirowym lub tunele filtracyjne

-        studzienka zamykająca drenaż

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót

II. 1. 4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

CPV: 45000000 – roboty budowlane

         45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

        45232421-9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

        45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

         45232152-2 Roboty budowlane w zakresie przepompowni

         45220000-5 roboty inżynieryjne i budowlane

         45.100000-8 przygotowanie terenu pod budowę

         45.111000-8 roboty przygotowawcze

         45.112000-5 roboty ziemne

         45233000-5 nawierzchnie

           45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne

II. 1. 5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II. 1. 6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Do 30 czerwca 2014 roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III. 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja      na temat wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  15 000,00 zł najpóźniej do dnia   20 września 2013 r. do godz. 10 00

2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.  2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U.  Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.)  

Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu  należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy: Krakowski Bank  Spółdzielczy Oddział Działoszyce Nr  25 8591 0007 0130 0000 0013 0002  z dopiskiem

1. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Dziewięczyce

2. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Niewiatrowice

3. Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Dziekanowice

4. Budowa  przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Działoszyce

 Kserokopię  polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.

Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu, natomiast do oferty należy dołączyć ich kserokopię. Dokumenty te muszą być ważne na cały okres związania ofertą.

Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

3. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46, ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

III. 2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis      warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny      spełniania tych warunków:

1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w  Siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp:
1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
2.1 Udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy
2.2. Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania,  a jeżeli  okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej inwestycji z branży wodno-kanalizacyjnej o zakresie robót podobnym do zakresu przedmiotu zamówienia wartości zadania minimum  200 000,00 zł. wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora. 

2.3. Wykazanie, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczające do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia. Dokumentem potwierdzającym powyższe wymagania będzie informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek podstawowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości brutto złożonej oferty
2.4. Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego

2.5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać siłami własnymi co najmniej 55 % zakresu rzeczowego umowy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • Informacja      o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu      potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:     

Oświadczenia i dokumenty, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1.
Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 3; Oświadczenie Wykonawcy  o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 2
1.2. Dowód wniesienia wadium.
1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy )
1.5. zaświadczenia:
a. właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat,
b. właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne , ubezpieczenia społeczne lub uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat przez spółkę.
1.6.
Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania,  a jeżeli  okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej inwestycji z branży wodno-kanalizacyjnej o zakresie robót podobnym do zakresu przedmiotu zamówienia wartości zadania minimum  200 000,00 zł. wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora.  (wzór wykazu stanowi  załącznik nr 4  do specyfikacji  )

Wykaz ten ma zawierać:

a/  nazwę zamawiającego,

b/  dokładny zakres wykonanej roboty,

c/  wartość i termin realizacji,

1.7. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 1.6.
1.8. Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień dla kierownika budowy:
a/ do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wodno-kanalizacyjnej bez ograniczeń,

b/ kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń

c/ kierowania robotami drogowymi

wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

1.9. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywali część robót - załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców.
Wykaz powinien zawierać:
a. nazwę i adres podwykonawców,
b podanie zakresu prac ( z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował )
1.10. Dokument potwierdzający wymagania - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.11. Wypełniony kosztorys ofertowy uwzględniający wszystkie pozycje przedmiarowe stanowiący załącznik nr 5 do oferty.
1.12. zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 6.

Wyżej wymienione dokumenty musza być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV. 1. 1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV. 2. 1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV. 2. 2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV. 3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV. 3. 1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce ul. Skalbmierska 5, tel. 041 3526154 wew. 31.

IV. 3. 4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 

20.09.2013 r. godzina 1000,

miejsce: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce,  ul. Skalbmierska 5 (sekretariat urzędu – budynek A).

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.09.2013 r.   o godz. 1030  w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach przy ul. Skalbmierskiej 5, (sala narad).

IV. 3. 5) Termin związania ofertą: okres liczonych w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Marcin Leszczyński (marcin)
Data wytworzenia:
2013-09-05
Data publikacji:
2013-09-05
Data ostatniej zmiany:
2013-09-05

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-17 15:07:00, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)