Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.„PRZEBUDOWA ULICY KRAKOWSKIEJ W DZIAŁOSZYCACH”
W związku ze skierowanymi zapytaniami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zadanie jw. Gmina Działoszyce działając na podstawie art. 38 ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych wyjaśnia co następuje:
Pakiet V.
Odpowiedź na pytanie 1.
Kategoria ruchu: KR2 str. 5 projektu wykonawczego
Odpowiedź na pytanie 2.
Należy wycenić warstwę podbudowy zasadniczej 7cm, zgodnie z projektem technicznym. SST została dołączona.
Odpowiedź na pytanie 3.
Oznakowanie pionowe i poziome należy wykonać w przedmiotowym zadaniu. Dołącza się projekt stałej i tymczasowej organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu w załączniku poniżej.
Odpowiedź na pytanie 4.
Szczegół zjazdu stanowi rysunek 09. (znajduje się w pliku 05 Przekroje typowe)
Z poważeniem,
Wojciech Siciarz kierownik pracowni drogowej
Adres: DRAFT Spółka Inżynierska s.c.
ul. Krakowska 21, 32 - 065 Krzeszowice
Tel. 12 282 41 12, Fax. 12 282 41 10, Mobil: 609 626 320
Email: wojciech.siciarz@biurodraft.com.pl, Internet: www.biurodraft.com.pl
Pakiet VI.
Odpowiedź na pytanie 1.
Należy rozebrać istniejącą konstrukcję nawierzchni, na grubość umożliwiającą ułożenie nowych warstw konstrukcji nawierzchni jezdni tj. 57 cm.
Odpowiedź na pytanie 2, 3.
Zamawiający przewiduje wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej i tymczasowej organizacji ruchu.
Dołącza się projekt stałej i tymczasowej organizacji ruchu.
Odpowiedź na pytanie 4.
Powierzchnie chodników, ilość krawężników i obrzeży które mają zostać rozebrane Wykonawca skalkuluje we własnym zakresie, na podstawie załączonej dokumentacji technicznej oraz wizji w terenie.
Odpowiedź na pytanie 5.
Ilość krawężników, krawężników obniżonych i obrzeży które mają zostać wbudowane Wykonawca skalkuluje we własnym zakresie, na podstawie załączonej dokumentacji technicznej
Odpowiedź na pytanie 6.
Zamawiający nie dysponuje dokumentacją projektową w formie edytowalnej, wyraża natomiast zgodę na jej udostępnienie przez biuro projektowe które ją wykonało po zakończeniu procedury przetargowej.
Odpowiedź na pytanie 7.
Prawidłowa grubość podbudowy w pozycji 3.2 to 20 cm z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie zgodnie z przekrojem normalnym
Odpowiedź na pytanie 8.
Prawidłowa grubość podbudowy w pozycji 5.2 to 20 cm z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie.
Odpowiedź na pytanie 9.
Konstrukcję zatoki autobusowej należy wykonać zgodnie z rysunkiem Przekroje normalne tj. warstwa ścieralna z kostki betonowej 8 cm, podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowana mech. gr. 20 cm, warstwa ulepszonego podłoża gr. 25 cm, warstwa separacyjno – wzmacniająca z geowłókniny o parametrach zgodnych z opisem technicznym.
Z poważeniem,
Wojciech Siciarz kierownik pracowni drogowej
Adres: DRAFT Spółka Inżynierska s.c.
ul. Krakowska 21, 32 - 065 Krzeszowice
Tel. 12 282 41 12, Fax. 12 282 41 10, Mobil: 609 626 320
Email: wojciech.siciarz@biurodraft.com.pl, Internet: www.biurodraft.com.pl