Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - 12.09.2013 r.

Ikona statystyk

I. Odbudowa drogi gminnej odbudowa drogi gminnej nr 321033T Chmielów - Dziekanowice w km 1 + 300 do km 1 + 700, /długości 0,4 km/. II. Odbudowa drogi gminnej nr 321017T Lipówka –Świerczyna – Nowiny - Teodorów w km 1+094 do km 2+080 /długości 0,986 km/. III. Odbudowa drogi gminnej odbudowa drogi gminnej nr 321058T Sypów przez wieś w km 0 + 470 do km 0 + 970, /długości 0,5 km/. IV. Odbudowa drogi gminnej nr 321031T Bronów –Świerczyna w km 0+000 do km 0+360, /długości 0,360 km/. V. Odbudowa drogi gminnej nr 321085T, ul. Skalbmierska w km 0+200 do km 0+565, /długości 0,365 km/

Działoszyce: I. Odbudowa drogi gminnej odbudowa drogi gminnej nr 321033T Chmielów - Dziekanowice w km 1 + 300 do km 1 + 700, długości 0,4 km. II. Odbudowa drogi gminnej nr 321017T Lipówka -Świerczyna - Nowiny - Teodorów w km 1+094 do km 2+080, długości 0,986 km. III. Odbudowa drogi gminnej odbudowa drogi gminnej nr 321058T Sypów przez wieś w km 0 + 470 do km 0 + 970, /długości 0,5 km/. IV. Odbudowa drogi gminnej nr 321031T Bronów -Świerczyna w km 0+000 do km 0+360, /długości 0,360 km/. V. Odbudowa drogi gminnej nr 321085T, ul. Skalbmierska w km 0+200 do km 0+565, /długości 0,365 km/.
Numer ogłoszenia: 184585 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach , ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3526005 w. 26, faks 041 3526900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I. Odbudowa drogi gminnej odbudowa drogi gminnej nr 321033T Chmielów - Dziekanowice w km 1 + 300 do km 1 + 700, długości 0,4 km. II. Odbudowa drogi gminnej nr 321017T Lipówka -Świerczyna - Nowiny - Teodorów w km 1+094 do km 2+080, długości 0,986 km. III. Odbudowa drogi gminnej odbudowa drogi gminnej nr 321058T Sypów przez wieś w km 0 + 470 do km 0 + 970, /długości 0,5 km/. IV. Odbudowa drogi gminnej nr 321031T Bronów -Świerczyna w km 0+000 do km 0+360, /długości 0,360 km/. V. Odbudowa drogi gminnej nr 321085T, ul. Skalbmierska w km 0+200 do km 0+565, /długości 0,365 km/..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakresem przedmiotu zamówienia jest realizacja zadań związanych z: I. Odbudowa drogi gminnej odbudowa drogi gminnej nr 321033T Chmielów - Dziekanowice w km 1 + 300 do km 1 + 700, /długości 0,4 km/. II. Odbudowa drogi gminnej nr 321017T Lipówka -Świerczyna - Nowiny - Teodorów w km 1+094 do km 2+080 /długości 0,986 km/. III. Odbudowa drogi gminnej odbudowa drogi gminnej nr 321058T Sypów przez wieś w km 0 + 470 do km 0+970, /długości 0,5 km/. IV. Odbudowa drogi gminnej nr 321031T Bronów -Świerczyna w km 0+000 do km 0+360, /długości 0,360 km/. V. Odbudowa drogi gminnej nr 321085T, ul. Skalbmierska w km 0+200 do km 0+565, /długości 0,365 km/, realizowanych na zgłoszenie robót zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623), gmina Działoszyce, powiat Pińczów, woj. Świętokrzyskie. Zakres robót wg Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Od Wykonawców biorących udział w postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub      czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw       do wykluczenia dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw       do wykluczenia dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw       do wykluczenia dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw       do wykluczenia dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw       do wykluczenia dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania      określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają      obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub      licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie      ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o      dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia      działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i      wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących      najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w      sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami      sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych      dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania      zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu      zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,      kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami      na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia      niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez      nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w      wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej      potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność      kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem      terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału      w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny      dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od      odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z      przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy      oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków      finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie      wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny      dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od      odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z      przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika      urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem      podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,      odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w      całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż      3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do      udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału      Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia      Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek      na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał      przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych      płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -      wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania      wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia      albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono      upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek      na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem      zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub      wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie      wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o      dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo      składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o      zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy      kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie      konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy      kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, gdy w trakcie realizacji: a) konieczna jest zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami. b) konieczna jest zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami /doświadczeniem zawodowym/ po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. c) konieczna jest zmiana terminów wykonania zamówienia z przyczyn zewnętrznych /np. warunki atmosferyczne/ niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. Do niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót w określonym terminie zalicza się: obfite opady deszczu lub śniegu, niskie temperatury. Termin wykonania umowy może wówczas ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty. Przedłużenie terminu nie może jednak przekraczać okresu trwania tej okoliczności. d) zaistnieje konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminów przewidzianych na realizację niniejszego zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminów przewidzianych na realizację zamówienia, o okres niezbędny do realizacji zamówień dodatkowych. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia tylko w następujących przypadkach: a) wystąpienia robót zamiennych, b) rezygnacji z realizacji części robót, c) zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa. 3. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości lub zwiększenie kosztów zobowiązań umowy. 4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy winien być złożony, co najmniej na 14 dni przed terminem zakończenia zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach ul. Skalbmierska 5 28-440 Działoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach ul. Skalbmierska 5 28-440 Działoszyce Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Burmistrz
MiG Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Marcin Leszczyński (marcin)
Data wytworzenia:
2013-09-12
Data publikacji:
2013-09-12
Data ostatniej zmiany:
2013-09-12

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-17 15:07:00, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)