Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - 10.10.2013 r.

Ikona statystyk

Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy odcinków sieci kanalizacyjnej stanowiących uzupełnienie istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Działoszyce

Działoszyce: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy odcinków sieci kanalizacyjnej stanowiących uzupełnienie istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Działoszyce
Numer ogłoszenia: 211799 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach , ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3526005 w. 26, faks 041 3526900.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy odcinków sieci kanalizacyjnej stanowiących uzupełnienie istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Działoszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy odcinków sieci kanalizacyjnej stanowiących uzupełnienie istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Działoszyce.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 14.1 SIWZ. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Krakowskim Banku Spółdzielczym Oddział Działoszyce: Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział w Działoszycach Nr 25 8591 0007 0130 0000 0013 0002 z dopiskiem: Wadium - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy odcinków sieci kanalizacyjnej stanowiących uzupełnienie istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Działoszyce Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt. 9.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat, p. 1 w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy odcinków sieci kanalizacyjnej stanowiących uzupełnienie istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Działoszyce. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do      wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa      nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie przez Wykonawcę w       ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 8.1 SIWZ będzie       stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.       Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca       spełnia wszystkie w/w warunki.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie przez Wykonawcę w       ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 8.1 SIWZ będzie       stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.       Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca       spełnia wszystkie w/w warunki.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie przez Wykonawcę w       ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 8.1 SIWZ będzie       stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.       Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca       spełnia wszystkie w/w warunki.
  • III.3.4) Osoby zdolne do      wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie przez Wykonawcę w       ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 8.1 SIWZ będzie       stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.       Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca       spełnia wszystkie w/w warunki.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i      finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie przez Wykonawcę w       ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 8.1 SIWZ będzie       stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.       Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca       spełnia wszystkie w/w warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,      jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności      koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz      wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również      wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat      przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do      udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest      krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat      wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały      wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane      należycie;
  • wykaz      osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności      odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie      robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji      zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania      zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz      informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie,      że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają      wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich      uprawnień;
  • informację      banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą      wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,      wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania      ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o      udzielenie zamówienia;
  • opłaconą      polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że      wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie      prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację      banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej      wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego      podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu      składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą      polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny      podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie      prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie      o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny      odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o      działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do      rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w      oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6      miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do      udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne      zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że      wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał      przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty      zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego      organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne      zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy      Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie      zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub      potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania      decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie      otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o      dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo      składania ofert;
  • nie zalega      z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i      zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania      decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie      właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo      zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.      24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem      terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o      udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie      właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo      zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.      24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy      przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista      podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z      dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo      informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na etapie jej realizacji. Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji gdy: 1)nastąpią istotne zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; 2)nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione; 3)zaistnieje potrzeba wykonania prac dodatkowych, nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia koniecznych do jego prawidłowego wykonania; 4)zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 5)przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie można wykonać zadania w terminie w tym w szczególności ze względu na to, że: a)przedłużeniu uległy procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych; b)nastąpił sprzeciw właścicieli terenu na prowadzenie prac przygotowawczych (pomiary geodezyjne, odkrywki geologiczne itp.). 23.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 23.3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach ul. Skalbmierska 5 28-440 Działoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach ul. Skalbmierska 5 28-440 Działoszyce Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

   

Burmistrz
Miasta i Gminy Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Marcin Leszczyński (marcin)
Data wytworzenia:
2013-10-10
Data publikacji:
2013-10-10
Data ostatniej zmiany:
2013-10-11

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-17 10:34:47, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)