Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania - 14.10.2013 r.
Modernizacja istniejących świetlic wiejskich na terenie gminy Działoszyce
ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Przetarg dot. postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego na zadanie pn:
„Modernizacja istniejących świetlic
wiejskich na terenie gminy Działoszyce”
Zamawiający
działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień
publicznych, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację
zadania pn. Modernizacja istniejących świetlic wiejskich na terenie gminy
Działoszyce
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie
z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy P.z.p. postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty
lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
W
przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty znacznie przekracza
możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na
realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty
najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi
przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Od
niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury
określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych -
dział VI "Środki ochrony prawnej".
Działoszyce,
dnia 14.10.2013 r.
Burmistrz
Miasta i Gminy Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- Marcin Leszczyński (marcin)
- Data wytworzenia:
- 2013-10-14
- Data publikacji:
- 2013-10-14
- Data ostatniej zmiany:
- 2013-10-14