Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - 22.10.2013 r.

Ikona statystyk

Modernizacja istniejących świetlic wiejskich na terenie gminy Działoszyce

Działoszyce: Modernizacja istniejących świetlic wiejskich na terenie gminy Działoszyce
Numer ogłoszenia: 220173 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach , ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3526005 w. 26, faks 041 3526900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja istniejących świetlic wiejskich na terenie gminy Działoszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje przebudowę i rozbudowę budynków świetlic wiejskich w miejscowościach: Chmielów, Jakubowice, Szyszczyce, Sypów, Teodorów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.26.00.00-7, 45.44.30.00-4, 45.43.10.00-7, 45.00.00.00-5, 45.30.00.00-0, 45.11.20.00-5, 45.26.28.00-9, 45.26.10.00-4, 45.26.25.00-6, 37.53.52.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub      czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie       załączonych do oferty dokumentów metodą spełnia /nie spełnia. Gdy       zamawiający nie opisuje warunków i wymaga jedynie złożenia oświadczenia w       trybie art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca składa to oświadczenie w       odniesieniu do opisanego przedmiotu zamówienia. Jeżeli dokumenty       potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej       to zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na       dzień którego określona wartość się odnosi ( np. zakończenie realizacji       robót)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie       załączonych do oferty dokumentów metodą spełnia /nie spełnia. Gdy       zamawiający nie opisuje warunków i wymaga jedynie złożenia oświadczenia w       trybie art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca składa to oświadczenie w       odniesieniu do opisanego przedmiotu zamówienia. Jeżeli dokumenty       potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej       to zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień       którego określona wartość się odnosi ( np. zakończenie realizacji robót)
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie       załączonych do oferty dokumentów metodą spełnia /nie spełnia. Gdy       zamawiający nie opisuje warunków i wymaga jedynie złożenia oświadczenia w       trybie art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca składa to oświadczenie w       odniesieniu do opisanego przedmiotu zamówienia. Jeżeli dokumenty       potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej       to zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na       dzień którego określona wartość się odnosi ( np. zakończenie realizacji       robót)
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie       załączonych do oferty dokumentów metodą spełnia /nie spełnia. Gdy       zamawiający nie opisuje warunków i wymaga jedynie złożenia oświadczenia w       trybie art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca składa to oświadczenie w       odniesieniu do opisanego przedmiotu zamówienia. Jeżeli dokumenty       potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej       to zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na       dzień którego określona wartość się odnosi ( np. zakończenie realizacji       robót)
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie       załączonych do oferty dokumentów metodą spełnia /nie spełnia. Gdy       zamawiający nie opisuje warunków i wymaga jedynie złożenia oświadczenia w       trybie art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca składa to oświadczenie w       odniesieniu do opisanego przedmiotu zamówienia. Jeżeli dokumenty       potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej       to zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na       dzień którego określona wartość się odnosi ( np. zakończenie realizacji       robót)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania      określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają      obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub      licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie      ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o      dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia      działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i      wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących      najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w      sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami      sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu      zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,      kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami      na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia      niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez      nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w      wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z      centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli      odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu      wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2      ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy      kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie      konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy      kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; - W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o kosztorys ofertowy. - Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót, wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami: miana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego, przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach ul. Skalbmierska 5 28-440 Działoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach ul. Skalbmierska 5 28-440 Działoszyce Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  

Burmistrz
Miasta i Gminy Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Marcin Leszczyński (marcin)
Data wytworzenia:
2013-10-22
Data publikacji:
2013-10-22
Data ostatniej zmiany:
2013-10-22

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-22 11:48:13, zmian dokonał(a): Aleksandra Stokowiec

WCAG 2.0 (Level AA)