Informacja o unieważnieniu postępowania
Modernizacja istniejących świetlic wiejskich na terenie gminy Działoszyce
ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Przetarg dot. postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego na zadanie pn:
„Modernizacja istniejących świetlic
wiejskich na terenie gminy Działoszyce”
Zamawiający
działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień
publicznych, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację
zadania pn. Modernizacja istniejących świetlic wiejskich na terenie gminy
Działoszyce
Uzasadnienie
Zgodnie
z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy P.z.p. postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty nie
podlegającej odrzuceniu.
W
przedmiotowym postępowaniu podpisanie umowy o zamówieniu publicznym w terminie
związania ofertą było niemożliwe z powodu nie wniesienia zabezpieczenia
należytego wykonania umowy przez wybranego Wykonawcę. Pomimo kilkukrotnych
wezwań Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie
wynikającej z ustawy P.z.p.
Mając
powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia
postępowania zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy P.z.p. gdyż udzielenie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z uwagi na postanowienia art. 89
ust. 1 pkt. 1 w związku z art. 85 ust. 1 ustawy P.z.p. - brak ofert ważnych.
Działoszyce,
dnia 11.02.2014 r.
Burmistrz
Miasta i Gminy Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- Marcin Leszczyński (marcin)
- Data wytworzenia:
- 2014-02-12
- Data publikacji:
- 2014-02-12
- Data ostatniej zmiany:
- 2014-02-12