Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

Zapytanie ofertowe - 23.09.2015 r.

Ikona statystyk

Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg gminnych przewidzianych do realizacji w latach 2015 – 2017 w ramach PROW na lata 2014 – 2020 z operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” oraz pełnienia nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Dotyczące:

opracowania dokumentacji projektowych przebudowy dróg gminnych przewidzianych do realizacji w latach 2015 – 2017 w ramach PROW na lata 2014 – 2020 z operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”.

Informacje ogólne

1.  Zapytanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z zasadami konkurencyjności.

2.  Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych  z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2013 r., poz. 907 z  późn.  zm).

3. Zamawiający: Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28 – 440 Działoszyce

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uproszczonych projektów do zgłoszenia wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.

1.    Przebudowa drogi gminnej Kujawki – Sielec Kolonia Nr 321097T od km. 0+000 do km. 0+165 km., dł. 165 m.

2.    Przebudowa drogi gminnej Januszowice – Szyszczyce Nr 321008T od km. 1+628 do km.1+923 km.,dł. 295 m.

3.    Przebudowa drogi gminnej Jakubowice – Wymysłów od km. 0+000 do km. 0+075 km dł.115 m.

4.    Przebudowa drogi gminnej Niewiatrowice – Ksawerów Nr 321093T od km.0+000 do km. 0+150 km – dł. 150 m. 

5.    Przebudowa drogi gminnej Opatkowice przez wieś Nr 321048T od km. 0+453 do km. 0+578 km – dł. 125 m.

6.    Przebudowa drogi gminnej Sancygniów przez wieś Nr 321064T od km 1+580 do km. 1+795 km – dł. 215 m.     

7.    Przebudowa drogi gminnej Marianów    Dzierążnia – Marianów Nr 321004T od km. 3+870 do km.3+970 km – dł. 100 m.

8.    Przebudowa drogi gminnej Sypów przez wieś II od km.0+000 do km. 0+120 km dł.120 m.

9.    Przebudowa drogi gminnej Dębiany  – Miławczyce Nr 321102T  od km.0+000 do km. 0+240 km, dł. 240 m.

10. Przebudowa drogi gminnej Gaik – Dzierążnia od km.0+000 do km.0+265 km – dł. 265 m.

11. Przebudowa drogi gminnej Dziekanowice przez wieś Nr 321104T od km. 0+000 do km.0+241km – dł. 241 m.

12. Przebudowa drogi gminnej Marianów przez wieś od km.0+000 do km.0+050 km – dł. 50 m.

13. Przebudowa drogi gminnej Przecławka - Dziewięczyce od km. 0+000 do km.0+370 km – dł. 370 m.

14. Przebudowa drogi gminnej Bronów przez wieś od km.0+000 do km. 0+125 km – dł. 125 m.

15. Przebudowa drogi gminnej Bronów-Opatkowice od km. 0+000 do km.0+120 km - dł.120 m.

16. Przebudowa drogi gminnej Ksawerów przez wieś od km.0+000 do km.0+100 km– dł. 100 m.

17. Przebudowa drogi gminnej Ksawerów – Jastrzębniki od km.0+000 do km.0+210 km - dł. 210 m.

18. Przebudowa drogi gminnej Jakubowice przez wieś od km.0+000 do km.0+105 km- dł.105 m.

19. Przebudowa drogi gminnej Kwaszyn przez wieś od km. 0+000 do km.0+068 km – dł. 68 m.

20. Przebudowa drogi gminnej Kwaszyn przez wieś II od km.0+000 do km. 0+096 km–dł.96 m.

21. Przebudowa drogi gminnej Kwaszyn przez wieś III od km.0+000 do km.0+040 km–dł.40 m.

22. Przebudowa drogi gminnej Jakubowice przez wieś II od km.000 do km. 0+200 km – dł. 200 m.

23. Przebudowa drogi gminnej Sancygniów przez wieś I od km. 0+000 do km. 0+315 km – dł. 315 m.

24. Przebudowa drogi gminnej Sudół przez wieś  od km.0+000 do km.0+125 km – dł. 125 m.

25. Przebudowa drogi gminnej Dębiany przez wieś I od km.0+000 do km. 0+240 km – 240 m.

26. Przebudowa drogi gminnej Dębiany przez wieś II od km. 0+000 do km. 0+226 km – dł. 226 m.

27. Przebudowa drogi gminnej Świerczyna przez wieś od km.0+000 do km.0+060 km– dł.60 m.

28. Przebudowa drogi gminnej Działoszyce – Ksawerów Nr 321089T od km. 0+000 do km. 0+250 km, dł. 250 m.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w uzgodnieniu z inwestorem.

Planowana przebudowa dróg polegać będzie na wykonaniu robót na odcinkach opisanych powyżej w granicach istniejącego ewidencyjnego pasa drogowego, a planowany przez Zamawiającego podstawowy zakres robót obejmował będzie między innymi: wykonanie podbudowy z tłucznia drogowego oraz nawierzchni asfaltowej wraz z wykonaniem rowów w razie zaistnienia takiej konieczności i odprowadzenia wód powierzchniowych poza pas terenu drogi. Wykonanie stałej organizacji ruchu.

Przedmiot zamówienia powinien składać się między innymi:

- z projektu uproszczonego (materiały wymagane do zgłoszenia robót w Wydziale   
Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Pi
ńczowie, /opis techniczny stanu istniejącego oraz projektowanych rozwiązań, przebieg wyznaczony na mapie syt. wys., przekroje poprzeczne/) dla przebudowy drogi gminnej, każdego zadania oddzielnie,

-        kosztorysu inwestorskiego, ofertowego i przedmiaru robót,

-        projektu stałej organizacji ruchu,

-        szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót,

-        informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

Projekty powinny być wykonane w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz na nośniku danych cyfrowych dla każdego zadania.

Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania wyjaśnień dotyczących dokumentacji, stanowiącej przedmiot zamówienia.

Przedmiot zamówienia powinien spełniać warunki określone w art. 30 ust. 2 Prawa Budowlanego. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska wszelkie potrzebne zgody, opinie niezbędne do uzyskania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.

II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wykonawca we własnym zakresie pozyska wszelkie niezbędne materiały /wymagane mapy sytuacyjno-wysokościowe do opracowania zgłoszeń/ oraz dokona niezbędnych uzgodnień wymaganych przepisami prawa.

Dokumentacja winna być sporządzona w zakresie niezbędnym do uzyskania w Starostwie Powiatowym w Pińczowie dokumentu niezbędnego do rozpoczęcia robót przebudowy drogi (zgłoszenie robót).

Przed wykonaniem dokumentacji projektowej niezbędne będą ustalenia z Zamawiającym dotyczące założeń projektowych.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji koncepcje przebudowy dróg.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji specyfikacje techniczne oraz kosztorysy inwestorskie.

Sporządzona dokumentacja winna być zgodna między innymi z niżej wymienionymi aktami prawnymi: x

Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2012. 647 ze zm.).

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 ze zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 ze zm.) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

III.          Termin realizacji zamówienia: do  12 listopada 015 r.

IV.          Oferenci.

W postepowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy wykażą się posiadaniem niezbędnego doświadczenia tj. wykonali w okresie 3 lat  /a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie /przed upływem terminu składania ofert  /wniosków/  minimum 2 zadania polegające na opracowaniu dokumentacji przebudowy drogi minimum kategorii gminnej. Do oferty oferenci dołączą zestawienie wykonanych usług z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że ta usługa została wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawidłowo ukończona.

V.             Opis sposobu przygotowania oferty

Oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik w formie   pisemnej, w języku polskim, które zawiera nazwę i adres oferenta.

Oferta powinna być:

-         opatrzona pieczątką firmową

-         posiadać datę sporządzenia,

-         zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP,

-         podpisana czytelnie przez Wykonawcę.

Oferta powinna zawierać:

-         opis nawiązujący do parametrów oraz wymagań wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,

-         wartość oferty (brutto ogółem i dla każdego zadania tak jak w tabeli),

-         termin ważności oferty,

Ponadto wskazane jest, by oferta zawierała inne, dodatkowe informacje np.

-         warunki płatności i dostawy,

-         warunki gwarancji,

VI.   Miejsce oraz termin składania ofert

1.    Oferta powinna zostać przesłana za pośrednictwem poczty bądź faxu lub dostarczona osobiście w terminie do 5. 10. 2015 r. do godziny 1000 do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce,  fax nr 41 3526900.

2.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).

3.    Ocena ofert zostanie dokonana do dnia 8. 10. 2015 r.

4.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

5.    Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

6.    Zamawiający dopuszcza możliwość wyboru częściowego oferty.

VII.          Ocena ofert

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

Jedyne kryterium oceny ofert stanowi najniższa cena.

Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca zostanie powiadomiony poprzez złożenie zamówienia i zaproszenie do podpisania umowy.

VIII.       Dodatkowe informacje

1.        Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.        Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.        Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.        Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.        Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego, nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

IX.             Osoba odpowiedzialna za kontakt z wykonawcami:

Tadeusz Kawiorski oraz Marcin Leszczyński (41) 3526010, fax (41) 3526 900,

e-mail: gmina@dzialoszyce.pl

X.                Załączniki:

Wzór  „Formularza oferty”

 

Działoszyce , 23.09.2015 r.

Burmistrz
Miasta i Gminy Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Marcin Leszczyński (marcin)
Data wytworzenia:
2015-09-25
Data publikacji:
2015-09-25
Data ostatniej zmiany:
2015-09-25

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-30 08:13:33, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)