Działoszyce, 01 czerwca 2016 r.
Znak: M-GCK/6/2016
Zapytanie ofertowe
na wyłączną
usługę organizacji i prowadzenia „Wesołego Miasteczka”
w czasie trwania imprezy
„Dożynki Powiatowe Działoszyce 2016”
w dniu
28 sierpnia 2016 roku
Zapytanie ofertowe prowadzone jest w uproszczonym postępowaniu w formie rozeznania cenowego dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 r. poz. 2164).
I. INFORMACJE OGÓLNE
Miejsko – Gminne Centrum Kultury w Działoszycach zaprasza do złożenia ofert na usługę organizacji i prowadzenia „Wesołego Miasteczka” – wyposażonego w karuzele, urządzenia dmuchane – zamki, trampoliny, zjeżdżalnie, sprzedaż zabawek,itp.
- Do niniejszego postępowania mają zastosowanie zapisy art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 r. poz. 2164).
- Do niniejszego postępowania ma zastosowanie Zarządzenie Nr 18/2016 Burmistrza Miasta i Gminy w Działoszycach z dnia 12 maja 2016 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
- Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Adres strony internetowej na której Zamawiający udostępnił zapytanie ofertowe:
-
II. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Miejsko – Gminne Centrum Kultury w Działoszycach
ul. Ogrodowa 6
28 – 440 Działoszyce
e-mail: m_gck@wp.pl
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Dyrektor Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Działoszycach
Paweł Kamiński - tel. 41 352 60 61
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Oferent zobowiązany jest do montażu, obsługi oraz demontażu „Wesołego Miasteczka” na terenie ściśle określonym przez Zamawiającego.
- Oferent zobowiązuje się do zapewnienia całkowitego bezpieczeństwa uczestnikom na terenie „Wesołego Miasteczka” od chwili wynajęcia placu do czasu jego zwolnienia w szczególności podczas trwania imprezy „ Dożynki Powiatowe Działoszyce 2016”.
- Zapewnienia utrzymania czystości, ładu i porządku na zajmowanym terenie w trakcie trwania imprezy oraz po jej zakończeniu.
- Wybrany Oferent otrzyma od Zamawiającego wyłączność na prowadzenie działalności na wyznaczonym terenie zgodnie z uzgodnioną specyfikacją urządzeń.
- Ustawienie „Wesołego Miasteczka” będzie nadzorował przedstawiciel Zamawiającego.
- Cenę usług „Wesołego Miasteczka” ustala Oferent na własną odpowiedzialność i ryzyko.
- Zamawiający nie zapewnia ochrony na terenie zajmowanym przez „Wesołe Miasteczko”.
- Oferent jest zobowiązany do posiadania:
a. urządzeń typu karuzele spełniające polskie normy, atesty użytkowania i bezpieczeństwa,
b. sprawnych instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnych z aktualnymi normami bezpieczeństwa oraz przepisami BHP wymaganymi w Polsce niezbędnymi do zasilania urządzeń „Wesołego Miasteczka” ,
c. niezbędnych pozwoleń, dopuszczeń i ubezpieczenia zgodnie z obowiązującym przepisami prawa w zakresie swojej działalności,
d. własnego zasilania urządzeń elektrycznych np. agregatu prądotwórczego oraz odpowiedniej rozdzielni prądu,
e. posiadania niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia do prowadzenie tego typu działalności
- Zamawiający przeznacza pod najem 200 m2.
- CZAS REALIZACJI
28 sierpnia 2016 r.
- SPOSÓB OCENY OFERTY
Oferty zostaną ocenione wg kryterium: najwyższa cena 100 %.
- PROCEDURA-SPOSÓB SPORZĄDZANIA OFERTY
- Ofertę w wersji papierowej (sporządzoną wg wzoru załącznika) należy składać osobiście w siedzibie Miejsko – Gminnego Centrum Kultury w Działoszycach lub przesłać pocztą tradycyjną na adres Miejsko – Gminnego Centrum Kultury w Działoszycach, ul. Ogrodowa 6, 28 – 440 Działoszyce, do dnia: 16 czerwca 2016 roku.
- Na zewnętrznej stronie opakowania (kopercie) należy podać nazwę i dokładny adres Oferenta, a także dopisek „Dotyczy zapytania ofertowego na usługę organizacji i prowadzenia „Wesołego Miasteczka”, podczas trwania imprezy Dożynki Powiatowe Działoszyce 2016”
- Otwarcie ofert i wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w siedzibie Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Działoszycach w dniu 18 czerwca 2016 roku.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów przez zamieszczenie informacji na stronie www.dzialoszyce.eobip.pl
- Od decyzji nie przysługuje odwołania ani zażalenie.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Z wyłonionym Oferentem zostanie zawarta umowa w ciągu 14 dni od daty ogłoszenia wyników zapytania przez Zamawiającego.
- W przypadku nie przystąpienia do zawarcia umowy Zamawiający wezwie do zawarcia umowy kolejno wybranego przez siebie Oferenta, który zaproponował najkorzystniejszą ofertę na obsługę i organizację „Wesołego Miasteczka”.
- Jeżeli żadna z ofert nie będzie spełniała oczekiwań zamawiającego, zastrzega on sobie prawo:
a. możliwości zamknięcia zapytania ofertowego bez rozstrzygnięcia zapytań ofertowych,
b. ogłoszenia nowego zapytania ofertowego,
c. zawarcia umowy z dowolnie wybranym przez siebie oferentem bez podania uzasadnienia.