Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu miasta i gminy Działoszyce"
Numer ogłoszenia: 346406-2016; data zamieszczenia: 18.11.2016 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działoszyce , ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3526010, faks 41 3526900.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Działoszyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu miasta i gminy Działoszyce". Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do odbioru u źródła i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. Szacunkową łączną ilość odpadów przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania z terenu miasta i gminy Działoszyce przez Wykonawcę przedstawia załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Szacunkową liczbę gospodarstw wraz z liczbą osób zamieszkałych, z których będą odbierane odpady komunalne przedstawia załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2017 r. Zakończenie: 31.12.2017 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Posiadanie wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu podobnych usług potwierdzone, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto
polegające na odbieraniu odpadów komunalnych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem w sposób, o którym mowa w rozdz. X SIWZ.
Wymagana forma dokumentów:
- wykaz usług - oryginał;
- dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem w sposób, o którym mowa w rozdz. X SIWZ
Wymagana forma dokumentu - oryginał
Wymagana forma dokumentu - oryginał
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
1- Cena - 60 % ( 60 pkt. maksymalnie )
2.Punkty przyznawane według kryterium kryterium środowiskowego- ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany poprzez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne poprzez emisję spalin pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, za pomocą których Wykonawca będzie realizował zamówienie.
Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany jest wykazać ile pojazdów za pomocą, których będzie realizował zamówienie spełnia warunki emisji spalin określone dla normy EURO 4 lub wyższej. Maksymalnie można uzyskać 40 punktów. Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczana według poniższych zasad:
a) nie dysponowanie żadnym takim pojazdem- 0 pkt;
b) dysponowanie jednym pojazdem – 20 pkt;
c) dysponowanie dwoma pojazdami – 40 pkt;
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia norm emisji spalin zobowiązany jest do dołączenia do oferty kopii kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających spełnianie norm emisji spalin.
Punkty uzyskane łącznie w kryterium cena i dodatkowe usługi stanowić będą ocenę danej oferty.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Istotne dla stron postanowienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem załączonego wzoru umowy.
2.Zamawiający przewiduje zmiany w warunkach zawartej umowy na zasadach określonych w §13- zmiany umowy ( załącznik nr 6 - wzór umowy).
IV.1 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ryczałtowej ceny oferowanej brutto najpóźniej w dniu jej podpisania.
Zabezpieczenie może być wnoszone w jednym lub kilku niżej wymienionych rodzajach:
1) pieniądz,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancje bankowe,
4) gwarancje ubezpieczeniowe,
5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ),
Jeżeli zabezpieczenie jest wnoszone w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Krakowskim Banku Spółdzielczym Oddział w Działoszycach Nr 84 8591 0007 0130 0000 0013 0007 z dopiskiem „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu miasta i gminy Działoszyce"– zabezpieczenie wykonania umowy” przedstawiając zamawiającemu potwierdzenie przelewu najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
Jeżeli zabezpieczenie jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
IV.4.2 Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce
IV.4.3 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2016 godzina 8:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce, ul. Skalbmierska 5,
28-440 Działoszyce – Sekretariat. Termin otwarcia ofert 29.11.2016 godzina 9:00 – sala narad Urzędu Miasta i Gminy Działoszyce
IV.4.4 Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania: