Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - 18.11.2016 r.

Ikona statystyk

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu miasta i gminy Działoszyce

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu miasta i gminy Działoszyce"


Numer ogłoszenia: 346406-2016; data zamieszczenia: 18.11.2016 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działoszyce , ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3526010, faks 41 3526900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Działoszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu miasta i gminy Działoszyce". Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do odbioru u źródła i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. Szacunkową łączną ilość odpadów przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania z terenu miasta i gminy Działoszyce przez Wykonawcę przedstawia załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Szacunkową liczbę gospodarstw wraz z liczbą osób zamieszkałych, z których będą odbierane odpady komunalne przedstawia załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia uzupełniającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2017 r. Zakończenie: 31.12.2017 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości   ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełnienia warunku: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie na transport odpadów lub  odpowiedni wpis do rejestru zgodnie z art. 233 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Działoszyce

 

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 Posiadanie wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu podobnych usług potwierdzone, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto

polegające na odbieraniu odpadów komunalnych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.

  •  Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. -Zgodnie z § 2 ust. 4 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami są: poświadczenia albo oświadczenia Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, a których mowa w § 2 ust. 4 pkt 2, Zamawiający może dopuścić złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełnienia warunku: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania zawierający co najmniej. -dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych; -dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych; -jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełnienia warunku: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku : oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z podmiotem zamówienia na wartość co najmniej 300 000,00 zł.
  •  Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  •             zezwolenie na transport odpadów lub  odpowiedni wpis do rejestru zgodnie z art. 233 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.)
  • zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska,
  • zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Działoszyce

Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem w sposób, o którym mowa w rozdz. X SIWZ.

 

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych  w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert usług lub usługi odbioru odpadów komunalnych o łącznej masie minimum 200 Mg w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- załącznik nr 4 do SIWZ.

Wymagana forma dokumentów:

-    wykaz usług - oryginał;

-    dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia - oryginał lub kopia   poświadczona za zgodność z oryginałem w sposób, o którym mowa w rozdz. X SIWZ

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ,

Wymagana forma dokumentu - oryginał

 

  • dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (dla przedmiotowego kontraktu), w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł.

Wymagana forma dokumentu - oryginał

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  •             aktualny odpis z właściwego rejestru  lub z z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt  2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo składania ofert.
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lu rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo składania ofert

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

  1. 2.1. Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1- Cena  - 60 % ( 60 pkt. maksymalnie )

2.Punkty przyznawane według kryterium  kryterium środowiskowego- ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany poprzez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne poprzez emisję spalin pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, za pomocą których Wykonawca będzie realizował zamówienie.

Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany jest wykazać ile pojazdów za pomocą, których będzie realizował zamówienie spełnia warunki emisji spalin określone dla normy EURO 4 lub wyższej. Maksymalnie można uzyskać 40 punktów. Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczana według poniższych zasad:

a) nie dysponowanie żadnym takim pojazdem- 0 pkt;

b) dysponowanie jednym pojazdem – 20 pkt;

c) dysponowanie dwoma pojazdami – 40 pkt;

 

Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia norm emisji spalin zobowiązany jest do dołączenia do oferty kopii kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających spełnianie norm emisji spalin.

 Punkty uzyskane łącznie w kryterium cena i dodatkowe usługi stanowić będą ocenę danej oferty.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne dla stron postanowienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem załączonego wzoru umowy.

 2.Zamawiający przewiduje zmiany w warunkach zawartej umowy na zasadach określonych w §13- zmiany umowy ( załącznik nr 6 - wzór umowy).

 

  1. 4 INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.1 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości  5 % ryczałtowej ceny oferowanej brutto najpóźniej w dniu jej podpisania.

Zabezpieczenie może być wnoszone w jednym lub kilku niżej wymienionych rodzajach:

1) pieniądz,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3) gwarancje bankowe,

4) gwarancje ubezpieczeniowe,

5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ),

Jeżeli zabezpieczenie jest wnoszone w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Krakowskim Banku  Spółdzielczym Oddział w Działoszycach Nr 84 8591 0007 0130 0000 0013 0007  z dopiskiem „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu miasta i gminy Działoszyce"– zabezpieczenie wykonania umowy”  przedstawiając zamawiającemu potwierdzenie przelewu najpóźniej w  dniu zawarcia umowy.

Jeżeli zabezpieczenie jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu najpóźniej w dniu zawarcia umowy.

 

IV.4.2 Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialoszyce.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce

IV.4.3 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2016 godzina 8:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce, ul. Skalbmierska 5,

28-440 Działoszyce – Sekretariat. Termin otwarcia ofert  29.11.2016 godzina 9:00 – sala narad  Urzędu Miasta i Gminy Działoszyce

IV.4.4 Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Agnieszka Iwan (Agnieszka)
Data wytworzenia:
2016-11-18
Data publikacji:
2016-11-18
Data ostatniej zmiany:
2016-11-28

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-19 12:42:29, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)