Zapytanie ofertowe - 5.07.2017 r.
Usługa organizacji i prowadzenia ogródka piwnego wraz z gastronomią w czasie trwania imprezy Festiwal Muzyki Ludowej Działoszyce 2017 w dniu 30 lipca 2017 roku w godz. 15.30-19.00
Znak: M-GCK/1/2017
Zapytanie ofertowe
„Usługa organizacji i prowadzenia ogródka piwnego
wraz z gastronomią
w czasie trwania imprezy
Festiwal Muzyki Ludowej Działoszyce 2017
w dniu 30 lipca 2017 roku w godz. 15.30-19.00 ”
Zapytanie ofertowe prowadzone jest w uproszczonym postępowaniu w formie rozeznania cenowego dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 r. poz. 2164).
- INFORMACJE OGÓLNE
Miejsko-Gminne Centrum Kultury w Działoszycach zaprasza do złożenia ofert na
usługę organizacji i prowadzenia ogródka piwnego wraz z gastronomią w czasie trwania imprezy „Festiwal Muzyki Ludowej Działoszyce 2017”.
- Do niniejszego postępowania mają zastosowanie zapisy art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164).
- Do niniejszego postępowania ma zastosowanie Zarządzenie nr 18/2016 Burmistrza Miasta i Gminy Działoszyce z dnia 12 maja 2016 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Działoszycach, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
- Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia zapytanie ofertowe:
-
- NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Miejsko-Gminne Centrum Kultury
ul. Ogrodowa 6
28 – 440 Działoszyce
e-mail:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Dyrektor Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Działoszycach
Paweł Kamiński - tel. 41 352 60 61
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Kompleksowe przygotowanie oraz obsługa ogródka piwnego wraz z gastronomią w czasie trwania imprezy „Festiwal Muzyki Ludowej Działoszyce 2017” w godz. 15.30 – 19.00 na ściśle określonym przez Zamawiającego terenie obiektu rekreacyjno – sportowego ul. Stawisko 12 w Działoszycach.
- Zapewnienie stoisk gastronomicznych o zróżnicowanym asortymencie m. in. potrawy z grilla (kiełbaski, szaszłyki itp.), napoje bezalkoholowe w miękkich opakowaniach, napoje alkoholowe o zawartości do 4,5% alkoholu oraz na piwo.
- Sprzedaż piwa wyłącznie w pojemnikach plastikowych jednorazowych.
- Zapewnienie miejsc siedzących za stołami pod zadaszeniem (namioty, parasole)
w ilości odpowiedniej do rozmiaru ( charakteru) imprezy, minimum 200 miejsc.
- Właściwe oznakowanie i zabezpieczenie ogródka piwnego, ogrodzenie płotkami ogródków piwnych.
- Ustawienie ogródka na wyznaczonym terenie nadzorować będzie przedstawiciel Zamawiającego według ścisłych wytycznych Zamawiającego.
- Zamawiający przeznacza pod najem 150 m²
Informacje dodatkowe
- Wybrany oferent otrzyma wyłączność na organizację ogródka piwnego, sprzedaż piwa oraz napojów bezalkoholowych w wyznaczonych sektorach – ogródkach piwnych oraz na stoisko gastronomiczne.
- Zamawiający wyraża zgodę na rozstawienie stoiska gastronomicznego i ogródka piwnego wymienionego w formularzu ofertowym. Pozostałe stoiska niewymienione w formularzu ofertowym będą niezwłocznie usuwane z terenu ogródka oraz imprezy. W szczególności dotyczy to stoisk asortymentowo niezwiązanych z wymienionym formularzem ofertowym.
- Po stronie Oferenta leży uzyskanie wszystkich niezbędnych zaświadczeń oraz pozwoleń na sprzedaż piwa oraz innych zezwoleń obowiązujących w kraju w zakresie własnej działalności.
- Oferent zobowiązany jest do bieżącego utrzymania czystości w granicach swojego obszaru oraz zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników, worków na śmieci w czasie imprezy.
- Ceny sprzedaży produktów piwnych oraz napojów ustala Oferent na własną odpowiedzialność i ryzyko.
- Zamawiający nie ma wpływu na funkcjonowanie sklepów i lokali gastronomicznych zlokalizowanych w sąsiedztwie terenu imprezy.
- Zamawiający nie zapewnia ochrony sektorów piwnych.
- Oferent w własnym zakresie zapewnia ochronę w ogródkach piwnych.
- Oferent jest zobowiązany do posiadania:
- sprawnych instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnych z aktualnymi normami bezpieczeństwa oraz przepisami BHP
- własnego zasilania urządzeń elektrycznych np. agregatu prądotwórczego oraz odpowiedniej rozdzielni prądu.
- Zamawiający zapewni sanitariaty.
- Oferent ponosi całkowitą odpowiedzialność za działanie ustawionych przez siebie urządzeń i za ewentualne szkody wywołane z tytułu świadczonej usługi.
- Zamawiający nie odpowiada za sprzęt i mienie oferenta w szczególności kradzież jego sprzętu i wyposażenia, jego uszkodzenie lub inne zdarzenia, zaistniałe przed w trakcie lub po imprezie.
- Zamawiający informuje iż ogródek piwny nie będzie przenoszony w inne miejsce w czasie imprezy np. ze względu na złe warunki atmosferyczne.
- CZAS REALIZACJI
30 lipca 2017 r. w godz. 15.30 – 19.00
- SPOSÓB OCENY OFERT
Oferty zostaną ocenione wg kryterium: najwyższa cena 100 %
- PROCEDURA-SPOSÓB SPORZĄDZENIA OFERTY
- Ofertę w wersji papierowej ( sporządzonej wg wzoru załącznika) należy składać
osobiście w siedzibie Miejsko-Gminnego Centrum Kultury lub przesłać pocztą tradycyjną na adres Miejsko-Gminne Centrum Kultury w Działoszycach, ul. Ogrodowa 6, 28-440 Działoszyce, do dnia 21 lipca 2017 r.
- Na zewnętrznej stronie opakowania (kopercie) należy podać nazwę i dokładny adres oferenta a także dopisek „Dotyczy zapytania ofertowego na usługę organizacji
i prowadzenia ogródka piwnego wraz z gastronomią w czasie trwania imprezy Festiwal Muzyki Ludowej Działoszyce 2017”.
- Otwarcie ofert i wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w siedzibie Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Działoszycach w dniu 22 lipca 2017 r.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiadomi oferentów przez zamieszczenie informacji na stronie internetowej www.dzialoszyce.eobip.pl.
- Od decyzji nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Z wyłonionym Oferentem zostanie zawarta umowa w ciągu 7 dni od daty ogłoszenia wyników zapytania przez Zamawiającego.
- W przypadku nie przystąpienia do zawarcia umowy Zamawiający wezwie do zawarcia umowy kolejnego wybranego przez siebie oferenta, który zaproponował najkorzystniejszą ofertę na obsługę i organizację ogródka piwnego oraz stoiska gastronomicznego.
- Jeżeli żadna z ofert nie będzie spełniała oczekiwań Zamawiającego, zastrzega on sobie prawo:
- możliwość zamknięcia zapytań ofertowych bez rozstrzygnięcia zapytań ofertowych,
- ogłoszenia nowego zapytania ofertowego,
- zawarcia umowy z dowolnie wybranym przez siebie oferentem bez podania uzasadnienia.
Pliki do pobrania:
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- Marcin Leszczyński (marcin)
- Data wytworzenia:
- 2017-07-05
- Data publikacji:
- 2017-07-05
- Data ostatniej zmiany:
- 2017-07-05