Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

Zapytanie ofertowe - 14.08.2017 r.

Ikona statystyk

Opracowanie dokumentacji projektowych remontów dróg gminnych przewidzianych do realizacji w roku 2017

Działoszyce, dnia  14. 08. 2017 r.

Znak sprawy: BID.ZO.08.2017.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Dotyczące: opracowania dokumentacji projektowych remontów dróg gminnych przewidzianych do realizacji w roku 2017.

 

Informacje ogólne

 

  1. Zapytanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z zasadami konkurencyjności.
  2. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych  z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U.  2013 r., poz. 907 z  późn.  zm).

3. Zamawiający: Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28 – 440 Działoszyce

 

I.      Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej:

a/ remontu drogi gminnej Dzierążnia - Marianów nr 321004T od km 0 + 000 do km 0 + 980, długości 980 m,

wymaganej do dokonania zgłoszenia wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w uzgodnieniu z inwestorem.

Planowana przebudowa, remont drogi polegać będzie na wykonaniu robót na odcinku opisanym powyżej w granicach istniejącego ewidencyjnego pasa drogowego, a planowany przez Zamawiającego podstawowy zakres robót obejmował będzie między innymi: wykonanie podbudowy z tłucznia drogowego oraz nawierzchni asfaltowej wraz z wykonaniem rowów w razie zaistnienia takiej konieczności i odprowadzenia wód powierzchniowych poza pas terenu drogi.

Przedmiot zamówienia powinien składać się między innymi:

  •  

    z dokumentacji projektowo - kosztorysowej (materiały wymagane do zgłoszenia robót w Wydziale Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Pińczowie, /opis techniczny stanu istniejącego oraz projektowanych rozwiązań, przebieg wyznaczony na mapie zasadniczej, przekroje poprzeczne/) dla przebudowywanej /remontowanej/ drogi gminnej,
  • kosztorysu inwestorskiego, ofertowego i przedmiaru robót,
  • szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót,
  • informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
  • projektu stałej organizacji ruchu.

Projekt powinien być wykonany w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz na nośniku danych cyfrowych dla ww. zadania.

Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania wyjaśnień dotyczących dokumentacji, stanowiącej przedmiot zamówienia.

Przedmiot zamówienia powinien spełniać warunki określone w art. 30 ust. 2 Prawa Budowlanego. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska wszelkie potrzebne zgody, opinie niezbędne do uzyskania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.

II.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wykonawca we własnym zakresie pozyska wszelkie niezbędne materiały /wymagane mapy sytuacyjno-wysokościowe bądź kopie map ewidencyjnych do opracowania zgłoszeń/ oraz dokona niezbędnych uzgodnień wymaganych przepisami prawa.

Dokumentacja winna być sporządzona w zakresie niezbędnym do uzyskania w Starostwie Powiatowym w Pińczowie dokumentu niezbędnego do rozpoczęcia przebudowy drogi (zgłoszenie robót).

Przed wykonaniem dokumentacji projektowej niezbędne będą ustalenia z Zamawiającym dotyczące założeń projektowych.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji koncepcje przebudowy, remontu drogi.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji specyfikacje techniczne oraz kosztorysy inwestorskie.

Termin realizacji zamówienia:  dokumentację należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do godziny 1100 dnia 30. 08. 2017 r.

  1. Opis sposobu przygotowania oferty

Oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik w formie

 

 

pisemnej, w języku polskim, które zawiera nazwę i adres oferenta.

 

Oferta powinna być:

  • posiadać datę sporządzenia,
  • zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP,
  • podpisana czytelnie przez Wykonawcę.

Oferta powinna zawierać:

  • opis nawiązujący do parametrów oraz wymagań wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,
  • wartość oferty (brutto ogółem tak jak w tabeli),
  • termin ważności oferty,

Ponadto wskazane jest, by oferta zawierała inne, dodatkowe informacje np.

  • warunki płatności i dostawy,
  1. Miejsce oraz termin składania ofert
  1. Oferta powinna zostać dostarczona za pośrednictwem poczty polskiej, kuriera bądź  dostarczona osobiście w terminie do godziny 900 dnia 21. 08. 2017 r. do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce,  fax nr 41 3526900 lub na adres email: gmina @dzialoszyce.pl.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data /moment/ wpływu do urzędu).
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  1. Ocena ofert

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

Jedyne kryterium oceny ofert stanowi najniższa cena.

Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca zostanie powiadomiony poprzez złożenie zamówienia i zaproszenie do podpisania umowy.

  1. Dodatkowe informacje
  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  3. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
  4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego, nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  1. Osoba odpowiedzialna za kontakt z wykonawcami:

Marcin Leszczyński (41) 3526010, fax (41) 3526 900, e-mail: gmina@dzialoszyce.pl

  1. Załączniki:

Wzór  „Formularza oferty”

 

Działoszyce, dnia 14. 08. 2017 r.

 

Burmistrz
Miasta i Gminy Działoszyce
/-/ Zdzisław Leks

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Marcin Leszczyński (marcin)
Data wytworzenia:
2017-08-14
Data publikacji:
2017-08-14
Data ostatniej zmiany:
2017-08-14

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-26 10:32:26, zmian dokonał(a): Grzegorz Podsiadło

WCAG 2.0 (Level AA)