OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
/ZAPYTANIE OFERTOWE/
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty
30 000 euro. //art. 4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych.//
I. Zamawiający:
Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28 - 440 Działoszyce, Tel/fax. 41 352 60 05,
Strona internetowa: www.dzialoszyce.eobip.pl
email: gmina@dzialoszyce.pl,
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Wzrost efektywności energetycznej budynków szkół zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Działoszyce poprzez przeprowadzenie głębokiej termomodernizacji i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii – termomodernizacja budynków szkół”.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
KOD CPV: 71520000-9
Dokumentacja projektowa robót przewidzianych do objęcia nadzorem inwestorskim znajduje się na stronie BIP pod adresem: www.dzialoszyce.eobip.pl w zakładce „Zamówienia publiczne - Ogłoszenia o przetargach 2018.
III. Termin wykonania zamówienia:
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie, /zał. nr 2 do zapytania./
Na potwierdzenie należy złożyć:;
- wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że prowadził nadzór inwestorski co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę o wartości nie niższej niż kwota brutto w wysokości 500 000 zł.
Do każdej pozycji wykazu /wg wzoru – załącznik nr 4/, należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty
Na potwierdzenie należy złożyć ;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich: kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, podstawy do dysponowania tymi osobami . Wzór wykazu osób – załącznik nr 3.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego co najmniej:
L.p. |
Stanowisko/funkcja |
Wykonawca Liczba osób |
Staż (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia) |
Doświadczenie zawodowe ( liczba porównywalnych prac) |
1 |
Inspektor nadzoru robót elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych |
1 osoba |
3 lata |
1 |
2 |
Inspektor nadzoru robót sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych |
1 osoba |
3 lata |
1 |
3 |
Inspektor nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej |
1 osoba |
3 lata |
1 |
Na potwierdzenie należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, zamawiający żąda następujących dokumentów:
Wszystkie wymienione dokumenty winne być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
V. Opis sposobu przygotowania oferty, miejsce i termin jej złożenia
1. Oferta musi zawierać:
a) Oferta wg wzoru – załącznik nr 1.
b) Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV.
2. Dokumenty i formularze powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w zapytaniu ofertowym bez dokonywania w nich zmian przez oferenta. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy oferenta, wpisuje on "nie dotyczy".
3. Wykonawcy przedstawią oferty zgodnie z wymaganiami zamówienia. Rozwiązania wariantowe nie będą brane pod uwagę.
4. Oferta będzie napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze
lub nieścieralnym atramentem oraz będzie podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany będą parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5. Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego na adres:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach, 28 – 440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, sekretariat
6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Termin składania ofert: do dnia 28 maja 2018 r. do godz. 900.
8. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach, 28 - 440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, sala narad, w dniu 28 maja 2018 r. o godz. 910
VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert
Punkty za oferowaną cenę zostaną przyznane poprzez pomnożenie ilorazu ceny
najniższej (min.) do ceny oferowanej przez 100 pkt. i „wagę” kryterium 100 %.
|
|
cena minimalna(spośród wszystkich ważnych ofert)
cena oferty badanej
VII. Ogłoszenie wyników
Oferenci mogą uzyskać informację o wyborze najkorzystniejszej oferty telefonicznie lub osobiście w siedzibie prowadzącego postępowanie, a także na sprawdzić na stronie BIP pod adresem: www.dzialoszyce.eobip.pl
VIII. Warunki umowy.
Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).
IX. Wykaz załączników:
Załącznik 1: Oferta-formularz
Załącznik 2: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik 3: Wykaz osób
Załącznik 5: Umowa (projekt)
Załącznik 4: Wykaz usług
Pliki do pobrania: