Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamiarze udzielenia zamówienia publicznego - 17.05.2018 r.

Ikona statystyk

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Wzrost efektywności energetycznej budynków szkół zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Działoszyce poprzez przeprowadzenie głębokiej termomodernizacji i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii – termomodernizacja budynków szkół”

OGŁOSZENIE  O  ZAMIARZE  UDZIELENIA  ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

/ZAPYTANIE OFERTOWE/

dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty

30 000 euro. //art. 4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych.//

 

 

I. Zamawiający:

Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28 - 440 Działoszyce, Tel/fax. 41 352 60 05,

Strona internetowa: www.dzialoszyce.eobip.pl

email: gmina@dzialoszyce.pl,

                                                                                        

II. Przedmiot zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Wzrost efektywności energetycznej budynków szkół zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Działoszyce poprzez przeprowadzenie głębokiej termomodernizacji i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii – termomodernizacja budynków szkół”.  

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

 

KOD CPV: 71520000-9

Dokumentacja projektowa robót przewidzianych do objęcia nadzorem inwestorskim znajduje się na stronie BIP pod adresem: www.dzialoszyce.eobip.pl w zakładce „Zamówienia publiczne - Ogłoszenia o przetargach  2018.

III. Termin wykonania zamówienia:

  1. Zamówienie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31. 12. 2018 r. W przypadku przedłużenia się okresu realizacji robót, inspektor zobowiązany będzie do kontynuacji usługi aż do zakończenia bez prawa żądania jakiekolwiek wynagrodzenia z tego tytułu.

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie, /zał. nr 2 do zapytania./

 

  • posiadania wiedzy i doświadczenia:

Na potwierdzenie należy złożyć:;

- wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że prowadził nadzór inwestorski co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, na które Wykonawca  składa ofertę o wartości nie niższej  niż kwota brutto w wysokości 500 000 zł.

Do każdej pozycji wykazu /wg wzoru – załącznik nr 4/, należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty

 

  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Na potwierdzenie należy złożyć ;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich: kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia, podstawy do dysponowania tymi osobami . Wzór wykazu osób – załącznik nr 3.

 

Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego co najmniej:

 

L.p.

Stanowisko/funkcja

Wykonawca

Liczba osób

Staż (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia)

Doświadczenie zawodowe ( liczba porównywalnych prac)

 

1

Inspektor nadzoru robót elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

1 osoba

3 lata

1

2

Inspektor nadzoru robót sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

1 osoba

3 lata

1

3

Inspektor nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

1 osoba

3 lata

1

 

  • sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Na potwierdzenie należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN

  • Nie podlegają wykluczeniu.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, zamawiający żąda następujących dokumentów:

  • oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,
  • aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

 

Wszystkie wymienione dokumenty winne być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

V. Opis sposobu przygotowania oferty, miejsce i termin jej złożenia

1. Oferta musi zawierać:

a) Oferta wg wzoru – załącznik nr 1.

b) Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV.

2. Dokumenty i formularze powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w zapytaniu ofertowym bez dokonywania w nich zmian przez oferenta. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy oferenta, wpisuje on "nie dotyczy".

3. Wykonawcy przedstawią oferty zgodnie z wymaganiami zamówienia. Rozwiązania wariantowe nie będą brane pod uwagę.

4. Oferta będzie napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze
lub nieścieralnym atramentem oraz będzie podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany będą parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

5.  Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego na adres:

Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach, 28 – 440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, sekretariat

6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

7. Termin składania ofert: do dnia 28 maja 2018 r. do godz. 900.

8. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego:

Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach,  28 - 440 Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, sala narad,  w dniu 28 maja 2018 r. o godz. 910

VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert

  1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonać poprawek oczywistych pomyłek w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców.
  2. Kryterium oceny ofert jest: najniższa cena (100 %)
  3. 100 pkt. otrzyma Wykonawca oferujący najniższą cenę, pozostali proporcjonalnie mniej(wg wzoru poniżej).

              Punkty za oferowaną cenę zostaną przyznane poprzez pomnożenie ilorazu ceny

       najniższej (min.) do ceny oferowanej przez 100 pkt. i „wagę” kryterium 100 %.

 

 

× 100 pkt. × 100%

W =

                 cena minimalna(spośród wszystkich ważnych ofert)

                                     cena oferty badanej                                                                     

 

  1.   Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, podpisując umowę, której projekt stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.

VII. Ogłoszenie wyników

  1. Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w terminie do 7 dni roboczych.

Oferenci mogą uzyskać informację o wyborze najkorzystniejszej oferty telefonicznie lub osobiście w siedzibie prowadzącego postępowanie, a także na sprawdzić na stronie BIP pod adresem: www.dzialoszyce.eobip.pl

  1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony pisemnie.

 

VIII. Warunki umowy.

  1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą- załącznik nr 5, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia przyjętych kryteriów.
  2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
  3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.

Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).

 

IX. Wykaz załączników:

Załącznik 1: Oferta-formularz

Załącznik 2: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik 3: Wykaz osób

Załącznik 5: Umowa (projekt)

Załącznik 4: Wykaz usług

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Marcin Leszczyński (marcin)
Data wytworzenia:
2018-05-17
Data publikacji:
2018-05-17
Data ostatniej zmiany:
2018-05-17

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-22 11:48:13, zmian dokonał(a): Aleksandra Stokowiec

WCAG 2.0 (Level AA)