Ogłoszenie nr 500198427-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach: Zwiększenie oferty kulturalnej Ponidzia poprzez rozbudowę, remont, doposażenie oraz zagospodarowanie otoczenia obiektów pełniących funkcje kulturalne w Gminie Działoszyce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578914-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach, Krajowy numer identyfikacyjny 52765800000, ul. ul. Skalbmierska 5, 28440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3526005 w. 26, e-mail gamina@dzialoszyce.pl, faks 413 526 900.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększenie oferty kulturalnej Ponidzia poprzez rozbudowę, remont, doposażenie oraz zagospodarowanie otoczenia obiektów pełniących funkcje kulturalne w Gminie Działoszyce
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja części zadań projektu pn. Zwiększenie oferty kulturalnej Ponidzia poprzez rozbudowę, remont, doposażenie oraz zagospodarowanie otoczenia obiektów pełniących funkcje kulturalne w Gminie Działoszyce, wymienionych niżej: a. Remont obiektu pełniącego funkcje kulturalne w Świerczynie-Lipówce na działce o nr ewid. 71 i 72 polegający na wykonaniu sufitów podwieszanych z płyt gips-karton, wymianie drzwi zewnętrznych na PCV oraz wykonaniu robót malarskich b. Zagospodarowanie ogólnodostępnego miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Kujawki dz. nr ewid. 39 poprzez budowę altany drewnianej, wykonanie placów utwardzonych, chodników, dojścia z kostki brukowej, zieleni oraz wyposażenie w elementy małej architektury – ławki wraz z malowaniem pomieszczeń wewnętrznych w obiekcie pełniącym funkcje kulturalne. c. Zagospodarowanie ogólnodostępnego miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Wola Knyszyńska, dz. nr ewid. 92 poprzez budowę altany drewnianej, wykonanie placów utwardzonych, chodników, dojścia z kostki brukowej wraz z malowaniem pomieszczeń wewnętrznych oraz remontem pomieszczenia WC w obiekcie pełniącym funkcje kulturalne. d. Remont obiektu pełniącego funkcje kulturalne w Opatkowicach dz. nr ewid. 43 polegający na wykonaniu remontu dachu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV: 45112400-9, 45233200-1, 45112710-5, 45000000-7, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont obiektu pełniącego funkcje kulturalne w Świerczynie-Lipówce na działce o nr ewid. 71 i 72 polegający na wykonaniu sufitów podwieszanych z płyt gips-karton, wymianie drzwi zewnętrznych na PCV oraz wykonaniu robót malarskich |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018 Wartość bez VAT 23741.87 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Jarosław Olesiński nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 30833.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zagospodarowanie ogólnodostępnego miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Kujawki dz. nr ewid. 39 poprzez budowę altany drewnianej, wykonanie placów utwardzonych, chodników, dojścia z kostki brukowej, zieleni oraz wyposażenie w elementy małej architektury – ławki wraz z malowaniem pomieszczeń wewnętrznych w obiekcie pełniącym funkcje kulturalne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018 Wartość bez VAT 35412.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany mgr inż. Czesław Pawlik nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 45990 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zagospodarowanie ogólnodostępnego miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Wola Knyszyńska, dz. nr ewid. 92 poprzez budowę altany drewnianej, wykonanie placów utwardzonych, chodników, dojścia z kostki brukowej wraz z malowaniem pomieszczeń wewnętrznych oraz remontem pomieszczenia WC w obiekcie pełniącym funkcje kulturalne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018 Wartość bez VAT 69069.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany mgr inż. Czesław Pawlik nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 89700.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Remont obiektu pełniącego funkcje kulturalne w Opatkowicach dz. nr ewid. 43 polegający na wykonaniu remontu dachu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018 Wartość bez VAT 30761.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany mgr inż. Czesław Pawlik nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 39950.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.