Ogłoszenie nr 510141581-N-2019 z dnia 10-07-2019 r.
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach: Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Działoszyce i Michałów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565490-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540138952-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach, Krajowy numer identyfikacyjny 52765800000000, ul. ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3526005 w. 26, e-mail gamina@dzialoszyce.pl, faks 413 526 900.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Działoszyce i Michałów
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji OZE w ramach Projektu „Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Działoszyce i Michałów” w ramach Działania 3.1 Odnawialne źródła energii Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części. CZĘŚĆ 1 - instalacje fotowoltaiczne Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 101 mikroinstalacji fotowoltaicznych montowanych na budynkach lub przy budynkach na terenie Gmin Działoszyce oraz Michałów. Do zadań wykonawcy należy: ● Przygotowanie dokumentacji wykonawczej zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załączniku 8 do SIWZ ● Dostawa i montaż nowych urządzeń zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załączniku 8 do SIWZ ● Pierwsze uruchomienie instalacji oraz wykonanie wniosku zgłoszeniowego do OSD zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załączniku 8 do SIWZ CZĘŚĆ 2 - kolektory słoneczne Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 164 instalacji solarnych (kolektorów słonecznych) montowanych na budynkach lub przy budynkach na terenie Gmin Działoszyce oraz Michałów. Zakres prac obejmuje zakup kolektorów słonecznych wraz z koniecznym wyposażeniem wynikającym z montażu. Do zadań wykonawcy należy: ● Przygotowanie dokumentacji wykonawczej zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załączniku 8 do SIWZ ● Dostawa i montaż nowych urządzeń zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załączniku 8 do SIWZ ● Pierwsze uruchomienie instalacji 2. W ramach dostawy i montażu instalacji OZE w ramach każdej części zadania do wykonawcy należy: ● Przygotowanie dokumentacji wykonawczej oraz prac montażowych zgodnie z wymogami zawartymi w OPZ stanowiącym załącznik 8 do SIWZ w oparciu o fabrycznie nowe urządzenia których parametry są lepsze lub równe parametrom wskazanym w OPZ stanowiącym załącznik 8 do SIWZ. ● Dokonanie wszelkich uzgodnień i konsultacji wymaganych w OPZ stanowiącym załącznik 8 do SIWZ oraz wynikających z przepisów prawa. ● Wywiązywanie się z obowiązków gwarancyjnych wynikających z OPZ stanowiącym załącznik 8 do SIWZ oraz złożonej oferty ● Oświadczenie właściciela budynku lub jego umocowanego przedstawiciela o uporządkowaniu placu budowy i przywróceniu go do stanu poprzedniego ● Przekazanie przedmiotu Umowy do użytku Zamawiającemu ● Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej. Zgodnie z art. 31 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publiczny wymagania techniczne dla urządzeń zawiera Opis przedmiotu zamówienia będący załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3. Rozwiązania równoważne dla CZĘŚCI 1 oraz 2 Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, prace spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09332000-5
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 09331100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: instalacje fotowoltaiczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Ustawa Prawo zamówień publicznych określa kilka przesłanek, które powodują, że postępowanie o udzielenie zamówienia należy unieważnić. Jedną z nich jest zaistnienie okoliczności obarczenia postępowania wadą niemożliwą do usunięcia i jednocześnie uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego niepodlegającej unieważnieniu. Art. 146 ust. 1 pkt 2 wskazuje jako jedną z przyczyn unieważnienia umowy nie przekazanie ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, co miało miejsce. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: kolektory słoneczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Ustawa Prawo zamówień publicznych określa kilka przesłanek, które powodują, że postępowanie o udzielenie zamówienia należy unieważnić. Jedną z nich jest zaistnienie okoliczności obarczenia postępowania wadą niemożliwą do usunięcia i jednocześnie uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego niepodlegającej unieważnieniu. Art. 146 ust. 1 pkt 2 wskazuje jako jedną z przyczyn unieważnienia umowy nie przekazanie ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, co miało miejsce. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Pliki do pobrania: