Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY W DZIAŁOSZYCACH

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Działoszyce

Ikona statystyk

Zapytanie ofertowe - 6.08.2019 r.

Ikona statystyk

Zakup i dostawa wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w dwóch szkołach podstawowych w gminie Działoszyce

Działoszyce, dnia 6 sierpnia 2019 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 na zakup i dostawę wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych

w dwóch szkołach podstawowych w gminie Działoszyce

finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach RPOWŚ na lata 2014-2020

w oparciu o projekt realizowany w ramach 

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

 

1.Nazwa i adres Zamawiającego.

Gmina Działoszyce, Siedziba: ul. Skalbmierska 5, 28 – 440 Działoszyce.

Numer NIP: 662 175 70 85 

Adres e-mail: gmina@dzialoszyce.pl

adres internetowy /zamieszczenia ogłoszenia/: www.eoebip.dzialoszyce.pl

tel. 41 3526010

2.Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, wolnego od wad fizycznych i wad prawnych wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych dla dwóch szkół podstawowych wg wykazu stanowiącego treść załącznika nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

39162100-6 pomoce dydaktyczne

39162110-9 sprzęt dydaktyczny

39162200-7 pomoce artykuły szkolne

 

Podstawa prawna:

Zamówienie poniżej 50 tys. PLN netto udzielane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokumentem regulującym są Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1) Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych, sprzętów i materiałów stanowiących kompleksowe wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych, opisanych w załączonym do zapytania ofertowego Wykazie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 2 o nazwie „Wykaz wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych dla Szkół Podstawowych”)

2) Zamawiający nie przyjmuje ofert częściowych.

3) Opisane w specyfikacji pomoce dydaktyczne, sprzęty i materiały charakteryzują wymagania minimalne, oznacza to, że Oferent może zaproponować artykuł o wyższych parametrach, jednakże musi mieć na uwadze, iż artykuły te będą wykorzystywane w procesie dydaktycznym i nadmierny stopień skomplikowania może utrudnić lub uniemożliwić ich użycie w szkole.

      4) Miejsce dostawy i montażu sprzętu:

      Szkoła Podstawowa w Działoszycach, ul. Szkolna 5. 

      Szkoła Podstawowa w Stępocicach, Stępocice 4.

3.Termin wykonania zamówienia.

Termin realizacji: 31 październik 2019 r.

4.Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają poniższe warunki:

1. Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5. Dostawca (Wykonawca) nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

W sytuacji wystąpienia powiązania Dostawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.

 

Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Dostawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.

5.Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków.

Zamawiający w celu potwierdzenia warunków określonych w punkcie 4 wymaga złożenia następujących dokumentów:

1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, nie starsze niż 3 miesiące (liczone od terminu składania Ofert).

2) Oświadczenia o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z zapisem w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

3) Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z zapisem w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

4) Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Dostawca złoży oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym zgodnie z zapisem w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia informacji zawartych w dokumentach.

6.Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia.

      Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę w PLN.

7.Opis sposobu przygotowania oferty.

  1. Wymagania podstawowe.
    1. Każdy Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    2. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Dostawcy . Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określaącego(ych) status prawny Dostawcy(ów) lub pełnomocnictwa(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Dostawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
    3. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Dostawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa  wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
    4. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Dostawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Dostawcę w formie zgodnej z niniejszym zapytaniem.    
    5. Dostawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    6. Dostawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zapytania. Odpowiedź zostanie wysłana do wykonawcy zadającego pytanie oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Wyjaśnienia zamieszczane na stronie internetowej nie będą zdradzać, wskazywać ani identyfikować podmiotu zadającego pytanie. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w sytuacji jego złożenia w terminie krótszym niż 2 dni przed terminem składania ofert.  
    7. Dostawcy są zobowiązani do regularnego przeglądania strony internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie celem rejestrowania wszelkich zmian zapytania i udzielonych wyjaśnień. 
    8. Dostawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań.
  1. Forma oferty.
  1. Oferta może być złożona w formie:  pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną (skan) lub osobiście (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego).
  2. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Dostawcę za zgodność z oryginałem kopii.
  3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Dostawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

 

  1. Zawartość oferty.

      Kompletna oferta musi zawierać:

  1. Wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego;
  2. Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez inną osobę niż przedstawiciel/e prawny/i Dostawcy;
  3. Dokumenty  wymienione w punkcie 5 niniejszego Zapytania Ofertowego

8.Osoby uprawnione do porozumiewania się z DOSTawcami.

Osobami upoważnionymi(ą) przez Zamawiającego do kontaktowania się z Dostawcami jest: TADEUSZ KAWIORSKI, tel. 41 3526005;  e-mail: budownictwo.inwestycje@dzialoszyce.pl

9.iejscrmin i sposób złożenia oferty.

Ofertę należy złożyć przed upływem terminu składania ofert:
- osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28 440 Działoszyce

  •  

- pocztą/kurierem w formie pisemnej (decyduje data wpływu) na adres Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28 440 Działoszyce lub

- pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego gmina@dzialoszyce.pl

2 Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

3 Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez Dostawcę (w przypadku składania oferty

drogą elektroniczną należy przesłać zeskanowane dokumenty, podpisane przez Dostawcę).

 

do dnia 21  sierpnia

 2019 r.

do godz.

12:00


10.Kryteria oceny ofert.

  1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
  2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta

za dane kryterium

Cena (C)

100%

100 punktów

 

  1. Zasady oceny kryterium "Cena" (C).

W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

Pi (C) =   Cmin / Ci x Max (C)

gdzie:

Pi (C)

ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena";

Cmin

najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;

Ci

cena oferty "i";

Max (C)

maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium "Cena".

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
  2. Ostateczna ocena punktowa oferty.

Ocena punktowa oferty będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku.

  1. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Dostaawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie.
  2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która po zsumowaniu punktów przyznanych otrzyma największą liczbę punktów.
  3. Przed zawarciem umowy Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje z Dostawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub z dwoma Dostawcami, których oferty zostały ocenione najwyżej, w szczególności jeśli oferty przekroczą kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia lub zaproponowane ceny w rażący sposób odbiegają od cen rynkowych. Jeżeli najniższa złożona oferta przekracza cenę zakontraktowaną w budżecie, Zamawiający przeprowadzi ze wszystkimi Oferentami negocjacje. Jeśli w wyniku negocjacji dojdzie do zmiany treści ofert, Dostawca zobowiązany jest złożyć ofertę ostateczną w terminie 2 dni od dnia zakończenia negocjacji.

 

11.Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników.

  1. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający może żądać uzupełnienia lub poprawienia m.in. oświadczeń, pełnomocnictw, oczywistych błędów rachunkowych. Uzupełnieniu nie podlega formularz ofertowy.

  1. Sprawdzanie wiarygodności ofert.

      Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Dostawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

  1. Ogłoszenie wyników postępowania.

      Dostawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego braku na adres pocztowy), nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia upływu terminu składania ofert. Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.

 

  1.  Podpisanie umowy.
    1. Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Dostawcą umowę, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego. W przypadku, gdy Dostawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Dostawcą, który
      w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
       O wynikach postępowania Zamawiający powiadomi Dostawcę drogą e-mailową. O terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi Dostawcę drogą e-mailową lub telefonicznie.
    2.  Zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Dostawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w zawartej z Dostawcą umowie, o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym  przedmiotem  zamówienia. W  takim  wypadku nie będzie  konieczne  ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.    

 

13.Odrzucenie Wykonawcy.

Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania:

  1. w przypadku nie spełniania warunków udziału w postępowaniu;
  2. w przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem;
  3. w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.

 

14.Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

W niniejszym postępowaniu oferty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie/poprzez e-mail/

15.Unieważnienie postępowania

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

16.Pozostałe informacje

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zostanie przekazana Oferentom (e-mailem lub pocztą), jak również zostanie opublikowana na stronie Zamawiającego

 

Zamawiający zawrze umowę z DOSTAWcą, którego oferta zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą oraz który spełni wymogi określone w Zapytaniu Ofertowym.

17.Wykaz załączników do niniejszego zapytania.

Załącznikami do niniejszego zapytania są następujące wzory:

l.p.

Oznaczenie Załącznika

Nazwa załącznika

  1.  

Załącznik nr 1

Wzór formularza oferty.

  1.  

Załącznik nr 2

Wykaz wyposażenia pracowni matematyczno przyrodniczych
dla Szkół Podstawowych.

  1.  

Załącznik nr 3

Szczgółowy opis oferowanego  wyposażenia pracowni przyrodniczych i matematycznych
dla Szkół Podstawowych wraz z podaniem proponowanych cen jednostkowych i ceny ogólnej.

  1.  

Załącznik nr 4

Wzór umowy.

  1.  

Załącznik nr 5

Protokół odbioru zamówienia.

 

Burmistrz
Miasta i Gminy Działoszyce
/-/ Stanisław Porada

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
Grzegorz Podsiadło (Grzegorz)
Data wytworzenia:
2019-08-06
Data publikacji:
2019-08-06
Data ostatniej zmiany:
2019-08-09

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-22 11:48:13, zmian dokonał(a): Aleksandra Stokowiec

WCAG 2.0 (Level AA)