Deklaracja dostępności Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Działoszycach.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2016
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Witryna nie jest dostosowana do przeglądania na małych wyświetlaczach urządzeń przenośnych.
Brakuje efektywnego mechanizmu pomijania treści powtarzalnych.
Nagłówki nie odzwierciedlają struktury treści, nawigacja za pomocą nagłówków jest nieefektywna.
Cele łączy umożliwiających pobieranie dokumentów są niejasne.
Tabele danych nie mają oznaczonych nagłówków.
W głównym menu nawigacyjnym znajdują się pozycje prowadzące do pustych stron bez treści, pełniących funkcje stron „przejściowych”.
Część załączonych plików nie jest dostępnych cyfrowo (skany dokumentów).
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia:
Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Grzegorz Podsiadło .
E-mail: grzegorz.podsiadlo@dzialoszyce.pl
Telefon: tel:413526010 wew. 41
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach mieści się w dwóch budynkach. Do budynku A prowadzi 1 wejście. Do budynku B prowadzi 1 wejście. Do budynków prowadzą schody. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Wejścia nie są zabezpieczone bramkami. W budynku brak toalet dla osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
Informację wytworzył:
Grzegorz Podsiadło
Informację wprowadził:
Grzegorz Podsiadło
Data wytworzenia:
2020-09-23
Data publikacji:
2020-09-23
Data ostatniej zmiany:
2023-06-27
Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-25 19:47:39, zmian dokonał(a):
Grzegorz Podsiadło